1 Hafta Sonra•
1 haftadır Baekhyun'dan haber alamıyordum ve delirmek üzereydim. "Kafayı yiyeceğim Mi Ha! Bana bir kere daha sakin ol deme! "aynı zamanda arkadaşlarıda haber alamıyordu. Kapı çalınca Mi Ha kapıya koşup açtı. "Baekhyun?!" Ne?! Hızla kapıya koştum. "Baekhyun. Tanrım neredeydin? "sarıldım. Fakat o berbat haldeydi.
****
"Baekhyun neredeydin dedim. Cevap ver lütfen! "Baekhyun ofladı. "Niye hesap vereceğim sana Eun Bi?Etme merak falan tama mı? "şaşkınlıkla gözlerimi açtım. "N-ne demek istiyorsun? " güldü. "Diyorum ki artık merak edeceğin bir sevgilin yok!" kapıyı çarpıp dışarı çıktı. "Ne dedi o piç?!Ayrıldı mı senden o?! "koltuğa oturdum. Kalp hastası olduğumu unutacak kadar gözü dönmüştü. Jiyeon hızla yanıma koştu. "Susun! Eun Bi-ah iyi misin? Eun Bi? "gözlerim kararırken "Çok iyiyim ya! "diye fısıldadım.
****
Jiyeon'dan~
Hastane koltuklarına çökmüş doktoru bekliyorduk. Baekhyun denen herif gelmemişti bile. Doktor odadan çıkınca hızla ayağa kalktım. "Nesi var? " doktor gülümsemiyordu yüzü asıktı. "Arkadaşınızı müşahade altında tutacağız. Bir sorun olursa diye. Yoğun bakımda uyutuyoruz. " O çocuğu bulursam öldüreceğim. Doktor gidince yerime oturdum. "Baekhyun? "Kafamı hızla kaldırdım. "Ne işin var lan senin burada? "Zelo patlamıştı. "Otur yerine Zelo. "ben ayağa kalktım. "O kız senin yüzünden bu halde. Ve eğer ona bir şey olursa Baekhyun seni gebertirim!"
2 saat sonra Baekhyun'dan.~
Eun Bi hala yoğun bakımdaydı. Ben de camın önünde durmuş ona bakıyordum. Kim bilir nasıl canı yanmıştı. Ama bunda benim de suçum yok ki sevgilim. Annen istedi. Ayrıl dedi ne yapsaydım. Sana zarar vermesine göz mü yumdaydım. Gözlerimi kalp atışlarını gösteren cihaza çevirdim. Şu an için sakin görünüyordu. Eun Bi sadece uyuyordu. Ağır ağır nefes alıyordu. Karnı hafifçe inip kalkıyordu, sadece beline kadar örtülmüş bir örtü vardı. Bu halde bile o kadar kusursuzdu ki. Bir an kendimi boğmak istedim. Bilerek canını yakmıştım. Kalbimi kana boğmak istiyordum. Ama yapamam. Benim kalbim Eun Bi ile doluyken onu ellerimle öldüremem. Ben onu her şeyden çok seviyorum. Ailem o benim...
******
Multimedia:Baekhyun+D.O-Scream