BÖLÜM 3

317 1 0
                                    

Bir kaç gündür giremiyordum oyuna. Pek fırsatım olmuyordu ve onsuz canım sıkılıyordu. Oyuna girince numaramı verecektim. 3 gün sonra tekrar girmiştim oyuna. Aktif değildi ve bende mesaj atıp çıkmıştım. Bir kaç saat sonra tekrar giriş yapmıştım ve bu sefer aktifti. Çok yılışık görünmemek için mesaj atmamıştım. Zaten çok geçmeden kendisi yazmıştı. Yine çok samimi bir şekilde sohbet ediyorduk. Konuyu yine sekse saptırmıştı. Artık rahatsız olmuyordum. Tam tersine benimde hoşuma gidiyordu. Numaramı vermiştim ve onun numarasınıda almıştım. Yani o zaten vermişti önceden. Artık sevgili gibiydik ama sevgili değildi adımız. Sekse kendimizi o kadar kaptırmıştık ki oyunda bile ergence ve saçma fantazilerimiz vardı. Oyunda 4 5 kişi ormanda savaşa çıkıyordu. Savaş alanını kendin kuruyorsun. Görev için bende savaş alanı kurmuştum ve oyuncuları davet etmiştim. Savaşta yer planlaması vardı. Savaşa "O" da gelmişti ve savaşta yer planı yapılıyordu. Onu savaşta arkama alıyordum ve anlarsınız işte böyle saçma şeyler yaparak hayal kuruyorduk. Aslında bu aklıma gelmezdi çünkü çok saçmaydı. Zaten bunu o bulmuştu. Benim için farketmezdi. Onunla konuşmak istiyordum ve saçma da olsa bu bir konu çıkarmıştı bize. Oyundan çıkınca telefondan devam ediyorduk. Daha 1 ay bile geçmemişti ama ondan hoşlanıyordum. Birbirimizi kıskanıyor ve kısıtlamalar koyuyorduk. Hatta geç yazdığımızda bile birbirimize trip atıyor veya kızıyorduk. Dedim ya tam sevgili gibiydik. Ama ikimizde odunduk. Aslında böylesi daha iyiydi çünkü ben vıcık vıcık olmayı sevmezdim. Zaten daha 2.hafta falandı. Ne olabilirdi ki?! Daha birbirimizi yeni yeni tanıyorduk. Yinede mutluydum ve hoşlanıyordum. Böyle olmamızda ki en büyük pay onundu. Çünkü o bu kadar sıcak kanlı olmasaydı sohbet bile etmezdim. Daha 1 ay yeni olmuştu sanırım. İlk tartışmamızı yaşamıştık. İşi marangozluk gibi bir şeydi yani tam olarakta öyle denmezdi. Herneyse. İş için gittiği bir evde adamın karısından bahsedip duruyordu ve bu beni fazlasıyla sinir ediyordu. Yanımda olsa üstüne çıkıp boğabilirdim. Yok neymiş göğüsleri çok dolgunmuş , mini etek giymiş. Gerizekalı. O an gözlerini götüne sokasım gelmişti. İlk başlarda takmıyor gibi davranıyordum ama artık dayanamıyordum. Tribimi atıp iyice kızdıktan sonra o gece yazmamıştım. Piç beni çileden çıkarmıştı. Onu o kadar çok kıskanıyordum ki sanırım artık onu seviyordum. Gece bir şekilde gönlümü almıştı. Sabahlayacaktık. Bana bir kaç porno göndermişti ve kendimi nasıl tatmin ettiğimi sormuştu. Çok süt gibi duracaktı ama olanı söyledim. Kendimi orgazm etmediğimi söylemiştim. Ergenlik bu tabi ki bir iki kere yapmıştım ama 1sene önce iki kere yapmıştım. Gönderdiği pornoları izleyerek kendimi okşamamı söylemişti. Aslında uzun zaman sonra benimde canım istemişti. Elimi vajinama koymuştum ve ufak hareketler yapıyordum. Uzun zamandır yapmadığım için sanki ilk defa yapıyorcasına bir zevk almıştım. İsim bitmişti ve çok uykum geldiği için dayanmaya çalışsam bile yazışırken uyuyakalmıştım...

İMKANSIZ AŞK(Yaşanmakta Olan Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin