BÖLÜM 4

268 2 0
                                    

Uyandığımda çoktan mesaj atmıştı. Genelde 10 gibi kalkarım. Onun mesaj attığı saatler ise 7 ila 9 arasındaydı. Sanırım iş için erken kalıyordu. Konu yine sekse gelmişti. Kısa süre içinde kapandı gerçi. Ama bazen cidden sürekli seks konuşması sinir bozuyordu. Gerçi konuştuğumuz tek şey sadece seks değildi. Siyasetten, ekonomiden falan bahsederdik. O sıralar pek konuşamadık benim okul işim vardı. Yani bu sene üniversiteye kayıt olacaktım ve tıp bölümünü okumak istiyordum. Liseyi sıradan bir Anadolu'da okumuştum ama üniversiteyi özelde okuyacaktım ve Izmir'de arıyordum. Maddi durumumuz fazlasıyla iyiydi. Hatta 16 yaşından beri eski sevgilimle kendi evimde tek kalıyordum. Buna rağmen sekse uzak olmam tuhaf gelebilir. Aslında onlada ayrılmamıştık 1sene önce ölmüştü. Herneyse işte. Liseyi sıradan okumuş olmamın sebebi lise ortamı işte. Özel okullarda pek lise ortamı tadamazsiniz. Bu yüzden devlet okulunu seçmiştik eski sevgilimle. Herneyse kendi konumuza dönelim. Gün boyu mesajlaşıyorduk. Hatta yemek yerken , tuvalette, banyoda... Banyoda konu sekse dönerdi. Artık her gün kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar bunu çok zevkli buluyordum ama şimdi dönüp baktığımda tam bir azgın köpek gibiymişim. Yani şimdide yapıyorum ama ben pek azan bir insan değilim. O beni alıştırdı. Evet alıştırmıştı. Onun yapmamı istediği şeyleri yapıyordum. Onun benden üstün olduğu için değil kendi zevkim için yapıyordum. Bu arada eskiden evli olduğunu öğrenmiştim. Bu sonuçta önceden olan bir şeydi ama öyle bir hayal kırıklığına uğramıştım ki... Bunu çok kafaya takmamaya çalışıyordum. Ben hala İstanbul'daydim. Aslında İzmir'de yaşıyorum ama yazın veya canım sıkıldıkça İstanbul'a gelirdim. Herneyse.. Saat gece iki falandı sanırım. Konu yine karısından açılmıştı. (Eski karısından!) Ailesinin ondan habersiz iş çevirdiğini tüm mal hisselerini eski karısının üstüne yapmışlar. Bu yüzden onunla görüşmesi gerektiğini söyledi. Tabi ki buna izin verecek kadar gevşek değildim ama izin vermesem bile görüşeceğini bildiğim için pekte bir şey diyemedim. Sanırım bundan yüz bulmuş olacak ki eski karısının göğüs kanseri olduğunu ve ona destek olması gerektiğini söyledi. Tanrım saçmalık! Neden gerek ya neden?! Sonuçta eski ya! Bunun için çok kızmıştım. Hatta sürekli bunu düşünüyordum. Kızmıştım fakat o anın etkisiyle pek bir şey diyememiştim. Bir kaç saatliğine dışarı çıkmıştım ve yazmayı bırakmıştım. Dışarda çok düşündüm ve eve girer girmez yazmıştım. Ona eğer onla ilgilenirse hayatından çıkacağımdan falan bahsetmiştim. Bunu istemediği çok açıktı. Ama onlada ilgileneceğini söyledi. Üstümde öyle bir büyüsü vardı ki ne gidebilmiştim ne de o durumu kabullenebilmiştim. Bu ikilemden kalmaktan nefret ediyorum. Herşeye rağmen devam etmeyi seçmiştim. Onunla sevgili gibiydik ama öyle olduğum ve o oyundan tanıştığım Halil adlı biri vardı. Onu çok saçma sebepler yüzüne kaybetmiştim. Elimde olsa onu severdim, seçerdim ama olmadı işte yapacak bir şey yok. Onla olan muhabbetimiz çoktan bitmişti. Taner var diye değil, dedim ya onu kaybetmiştim...

İMKANSIZ AŞK(Yaşanmakta Olan Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin