İzmir'e dönüyordum. Döndüğümde buluşacaktık. Benim okul işlerim falan uzayacaktı bu süreç ama buluşacaktık.
Bugün Taner'le ikinci konuşmamız olacaktı. Yani telefonda ikinci konuşmamız olacaktı. Ben yine çok heyecanlıydım. Hatta konuşamıyordum bile. Sadece gülüyor evet veya Hayır diyordum. Hatta bir ara bunu bana söylemişti. Heyecanlı olduğumu söylemiştim ve yine aynı şekilde devam etmiştim. Kısa süre konumuz yine seks olmuştu. Bana evde muz olup olmadığını sormuştu. Şaşırmıştım hemde fazlasıyla. Muz ne alaka idi?! Olduğunu söyledim ve yanıma bir tane almamı istemişti. Tabi artık ne olduğunu yarım yamalak anlamışım. Bana talimatlar vererek muzu kullandırtmıştı. Muzu yalattırdı vajinama sürdürttü. Şimdi düşündüm de çok tiksinç şeylerdi. Zaten hiç zevk almıyordum bundan. Ama belli ki o çok zevk alıyordu. Günler sonra yine konuşmaya karar verdik. Aslında hep ben sorardım "konuşalım mı? " diye. Onaylardı ama hep benim aramamı isterdi. Bu durum benim hiç hoşuma gitmiyordu. Her seferinde ben arıyorum ya da ben konuşmayı teklif ediyordum. Ve her konuştuğumuz da hep aynı şeyi yaptırıyordu -muz- . Bunlar hoşuma gitmesede söylemiyordum çünkü onun sesini duymak gülüşünü dinlemek bana çok iyi geliyordu. Hatta onu o kadar çok seviyordum ki her kavgasmizda o haksız olsa bile onu kaybetmemek için ben hep özür dilerdim ben hep mesaj atardım. Çünkü onu gerçekten seviyordum...
KISA BİR BÖLÜM OLDU KUSURA BAKMAYIN. BU BÖLÜMDE TELEFON GÖRÜŞMELERİNİ YAZMAM GEREKTİ OLAY AKIŞINA UYMAK ICIN AMA 6. BÖLÜMDE ERKEN AMA BÜYÜK BIR SUPRIZ SIZI BEKLİYOR ÖPÜLDÜNÜZ AŞIKLAR SIZI SEVİYORUM
ARKADAŞLAR CIDDEN YAŞANMIŞ BİR OLAYDIR.
OYLAYIP VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN :-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK(Yaşanmakta Olan Hikaye)
ChickLitİNTERNETTE TANIŞAN İKİ İNSANIN HİKAYESİ...