İzmir'de ki evimde internet olmadığı için binanın içinde 2.katta arkadaşımın kapısının yanındaki merdivene oturup onun internetine gizlice bağlanıyordum. Her zaman bağlanamıyordum tabi ki günde birkaç saat bağlanabiliyordum. Aslında sms ile de konuşabilirdik ama onun paketi yoktu. Bana her zaman yaptırıcam der ama aslında hiç yaptırmaz bu yüzden çoğu kez tartışırdık. Giriş katta oturan benden bir yaş küçük arkadaşımın evine giderdim hep. Sürekli beni çağırırdı. Bende bunu fırsat bilip onların internetine bağlanıp Taner'imle yazışırdım. Zaten arkadaşım da bilirdi Taner'i. Ekim ayında idik. Dondurucu bir rüzgar vardı. Arkadaşımın balkonu arka bahçeye bakıyordu. Ben arka bahçeye oturup onun internetine bağlanıyordum. Sırf bu yüzden kaç kere grip olmuştum. Herneyse konumuza dönelim. Arkadaşım balkondan benim bahçede olduğumu görmüş ki yanıma gelmişti. Daha 5 dakika olmadan bakkala gidip cips almıştı. Bakkal çok yakındı. Hatta 3 dakikada gidip gelmişti. Ben o gidip gelene kadar şok olacak şeyler duymuştum.
Taner ; bana, karşı komşusu ile ilişkisi olduğunu söylemişti. Ne dediğimi hiç hatırlamıyorum. O an öyle olmuştum ki bir şey dedim mi demedim mi onu bile hatırlamıyordum. Nasıl beni severken başkasıyla ilişki başlatmıştı?!! Nasıl başkasını sevmişti?!! Bunu nasıl yapmıştı ya?!! Arkadaşıma aldatıldığımı söylemek istemediğim için bir şey dememiştim. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Arkadaşım elindeki cipsi bana uzattı ama istememistim. Ağzıma zorla deydirdiği an ipler kopmuştu. Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Ne olduğunu sorduğunda hiçbir şey diyememiştim. Ne diyebilirdim ki? Yukarı benim eve çıkıp ağlamaya devam etmiştim. Neşemi yerine getirmek için her şeyi yapıyordu ama pek işe yaramamisti.
Daha sonra Taner'le tekrar konuştuk ve arada sırada yazisabilecegimizi söylemişti.
Bir gece arkadaşın kafesinde otururken telefonum çaldı ve arayan Taner idi. Telefonu açtığımda dediği şeyi duyunca yeni bir şok yaşamıştım...
Oy vermeyi unutmayın bitanelerim :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK(Yaşanmakta Olan Hikaye)
ChickLitİNTERNETTE TANIŞAN İKİ İNSANIN HİKAYESİ...