Hayal sarışın,kahvenin en güzel tonlarına sahip gözleri olan güzel, güzelliğinin yanı sıra akıllı,derslerinde başarılı ve geleceğini düşünen bir kız. Ailesini çok küçük yaşta kaybettiği için babaannesi büyütmüştü Hayal'i oyüzden çok severdi babaannesini ama ona yük olmak istemediği için çalışmaya karar verdi. Ne olduysa ozaman oldu.
~Hayal~
Okul ve ev dışında pek gittiğim bir yer yok yani sosyal hayatım olduğu söylenemez daha çok asosyal bir hayatım var. Babaannemle yaşadığım için ona pek yük olmak istemediğinden dolayı çalışmam gerek bunun içinde en yakın arkadaşından yardım istedim sağolsun annesine durumunu anlatınca annesi anlayışla karşılamış ve kendine ait olan küçük takı butiğinde okul çıkışında çalışabileceğimi söyleyince çok sevindim ve eve gittiğimde babanneme durumu anllattım başında karşı çıksada arkadaşımın annesinin yeri olduğunu söyleyince ikna edebildim.
Sabah alarmın çalmasıyla kalkıp hazırlandıktan sonra kahvaltı yapmak için mutfağa geçtim,babaannemle birlikte kahvaltımı yaptıktan sonra okula gitmek için evden çıktım. Okulla evimin arası fazla olmadığı için yürüyerek gidiyorum. Okula gittiğimde bahçede oturan Özgü'yi gördüm canı sıkkına benziyordu koşarak yanına gittim. Özgü kuzenim halamın kızı.
H- Özgü canım neyin var neden canın sıkkın ??
Ö- Hiç sorma kuzen ya annemle kavga ettik gece çıktım evden geri dönmedim.
H- Ne neden kavga ettiniz peki ??
Ö- Hayal annem Serkan'la bizi gördü dün hafta sonu olduğu için birlikte zaman geçirelim demiştik sinemaya falan gittik sonra beni eve bırakacaktı ama son anda vazgeçip bizim evin yakınlarında bulunan cafe'de oturup birşeyler içelim diye düşünmüştük o sırada telefonum çaldı annem açtım nerdesin diye sordu tabiki yalan söyledim her zamanki gibi Ebru'lardayım yarım saate gelirim dedim. Biranda nolduğunu anlayamadan biri kolundan çekiştirdi kim diye baktığımda ise annemi görmekle şok oldum. İşte sonra kavga falan ettik bende evden çıktım baştan senin yanına gelmeyi düşündüm sonraysa vazgeçtim Serkan'da kaldım dün gece de .
H- İnanmıyorum ya ee gelseydin keşke bize bende uyuyamadım zaten gece yarısına kadar.Herneyse canım ders zili çalacak hadi sınıfa çıkalım bunlarıda takma kafana halam anlayacaktır seni en yakın zamanda sabret biraz bende konuşur ikna ederim halamı .Ö- Saol canım teşekkür ederim şimdiden herşey için :)
H- Önemli değil canım rica ederim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sabahçı olduğum için öğlen okuldan çıkıyordum aslında bu da iş bulmamda kolaylık sağladı. Çıkış zili çalınca Eslem'le birlikte annesinin takı butiğine gittik zaten Eslem'de annesine yardımcı olmak için orada çalıştığından alışma konusunda çok zorluk çekmedim. Bazen gelen müşterilerle ilgilendim kimi zamanda Eslem'le birlikte takıları düzenledik ve ilk iş günümü bu şekilde sonuçlandırmış oldum. Hava çoktan kararmıştı günler kısa olduğu için eve giderken otobüse binmeye karar verdim ve butiğin iki sokak aşağısında bulunan durağa gittim. Aslında alışkın değildim gece karanlıkta eve dönmeye çünkü pek tenha yer değildi oturduğum mahalle ama zorundaydım babaanneme yardımcı olmak zorundaydım. Otobüsten indiğimde saate baktım saat 20.43 eve giderken sesler duydum oyüzden yolumu değiştirdim ama karşıma çıkan iki sarhoş kişiyi görünce korktum kaçmak istediğim esnada birisine çarptım korktum ama o beni çarptığı gibi bırakıp karşımda duran iki kişiyi dövdü ben ne olduğunu anlayamadım bile sonra yanıma gelip nasıl olduğumu sordu kimdi peki bu ne için yardım etti bana ?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayatlar...
Romance17 yaşında nerden bilebilirdiki ölümle,aşk arasındaki ince çizgide kalabileceğini.