Çok mu şey istiyoruz?

155 28 10
                                    

Çok mu şey istiyoruz acaba? Biraz mutluluk sadece çok mu? İşte bu onlar için çok. Çünkü insanlar nankördür. Sagopa'nın bir sözü var; "insan kadar nankörünü , bahsettiğiniz kedilerde bile görmedim." Sözü gelir hep aklıma. İnsanoğlu karşısında ki insanı önemsemez ne yaparsa kendi iyiliği için yapar. Aslında bizi mutlu etmek o kadar kolay ki. Bir mesaja bakar her şey. 2 kelime sizi dünyanın en mutlu insanı yapar. Hiç düşündünüz mü? Karşınızda ki insanın yaptıklarını , siz yapsaydınız? Biraz düşünün. Sonra iyi ki öyle biri değilim dersiniz. Çünkü siz hep onun için hareket edersiniz. O mutlu olur mu? O sevinir mi? Gözleri güler mi? Diye hep düşünürsünüz ama o bunu düşünmez. Ama düşündükten sonra keşke yapsaydım demişseniz eğer o zaman o insandan nefret ettiğinizi ve onu sevdiğiniz için pişmansınız demektir. Aslında birini sevmek o kadar zor ki ama ondan da zor olan şey onu bırakıp gitmektir. Karşınız da ki insan sizi sevmediği için bu onlara kolay gelir. Her şeyi boş verin gidin bir banka oturun. Deniz kıyısı olmamasına dikkat edin. Çünkü deniz sahillerde hep sevgililer gezer ve siz onları gördükçe üzülürsünüz. Neyse açın bir şarkı ve dinleyin sonra düşünün nerede hata yaptım diye. Eminim ki cevabınızı bulacaksınız. Aslında herkes gerçek seveni arıyor. O sevenler ise bir zamanlar birinin yüzünden sevgiye olan güveni gitmiştir. Sonra ki hayatında ise sevgili yapmaz. Biz de onları bulamayız. Güven bir kale gibidir. Güven yıkıldığı zaman geri toplaması uzun bir süre alır. O yüzden güven çok zor kazanılır, çok kolay yıkılır. Siz,siz olun kimsenin güvenini boşa çıkarmayın en başta da ailenizin. Çünkü sevdiğiniz insanlar sizi bırakıp giderken aileniz bırakmaz. Her zaman arkanızdadır ve sadece sizi düşünürler. Sizin için çalışırlar sizin için koşuştururlar. Şöyle de bir şey var ki bir zaman sonra aileniz de bu hayattan göçüp gidecek. Kızlar babalarına düşkündür, Erkekler ise annelerine. Sevdiğiniz adam gelecekte annenizin ya da babanızın yerini tutmalı. Tutamayacağını bilsek bile onun yanında annenizin ya da babanızın yanında olduğu gibi sizi güvende hissettirmeli. Sizinle ilgilenmeli en basitinden. Şu da var ki sevdiğiniz insanı sizden önce aileniz sevmeli ki onların içinde küçük bir şüphe kalmasın. Yani kısacası ne yaparsanız aileniz için yapın...

61. SaniyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin