61. Saniye de ki insanın hep hayal ettikleri insanları beklerler. Çünkü beklemek sanki bizim için kurulmuş bir kelime. Sanki biz bu dünyaya beklemek için gelmişiz. Başka bir gayemiz ya da bir hayalimiz yokmuş gibi. Aslında gayemiz ve hayallerimiz çok var. Sadece yanlış insanların üstüne kurulu hayaller. Bir gün gelir hayatınız boyunca beklediğiniz insanla tanışırsınız. Zaman geçtikce ona bağlanırsınız çünkü o hayalleriniz de ki insandır. Tabi ki böyle bir hayatı hepimiz yaptık. Sonra ilk defa aşık olursunuz. İnsanlar bir kere aşık olurlar. Sen hakkını bu insandan yana kullanırsın. Onunla en sevdiğin şeyleri yaparsın. Hiç kimseyle yapamadığın ama yapmak istediğin şeyler işte. En basiti onunla maç izlemek. Amma Velakin o maçı izler siz ise onu. Hayatınız boyunca o takımın maçlarını saniyesi saniyesi kaçırmazsınız ama bir insan gelir maç varken 60 saniyenizi ona ayırırsınız. Yeri geldiğin de annenizle bile kavga etmişinizdir o takım için ama karşında ki insan için maçtan vazgeçip onu izlersiniz. Onun bağırışını, gülüşünü, gözlerini, mimiklerini her şeyini. Doğruları söylemek gerekirse bu söylediklerim doğru çünkü bunları ben yaşadım. Neyse sonra çok mutlu olursunuz onunla günler çabuk geçer onunla sadece sarıldığınız da zaman akmaya üşenir. Bir gün gelir geçmişiniz geleceğinize engel olur. Eski bir insan o hayalleriniz de ki insanı götürür ya da başka bir sebebten dolayı gider. Siz ondan sonra kimseye bağlanamazsınız. Kime bakarsak onu görürüz. Hatta yeri gelince ağlarsınız. Yapmayın ! Yapanlar pişman. Bizim alışmamız lazım buna. Çünkü bizler bir gün mutlu isek on gün mutsusuz. Çünkü bizler 61. Saniyedeyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
61. Saniye
General FictionMerhaba ! Ben 61. Saniyede ki biri. Dışlanan ve sevilmeyen biriyim. Sende 61. Saniyeyi yaşamak istiyorsan, bu çok basit. Yürürken dur ve etrafına bak ! insanlar ne kadarda mutlu öyle değil mi ? PEKİ ya sen ?.. Sen ise onları izleyerek gülümsü...