long nights 2

160 8 1
                                    

Weer Een klein stukje maar het is en blijft nieuw stukje yeh!!!!!

Btw ik weet dat Conner nu ook in the vamps zit.

Maar hij is er nu even niet bij want anders kom hij helemaal uit het niets.

§§§§§§§§^§§§§₩§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Toen ze weg waren besloot ik dat het wel handig was als ik de was ging doen.

'iedereen we gaan de was doen' ik hoorde protest geluiden maar ze stonden wel op.

'Trek allemaal wel eerst je zwemkleding aan, we gaan de was doen in de zee'

toen iedereen was omkleed pakte we al het vieze beddengoed en de vieze kleding en zeep.

Ook pakte we een paar schone handoeken die we op het strand legde om straks de natte was op te leggen.

Het wassen verliep snel door de groote van de groep. Daarna gingen we ons zelf wassen.

Het liep uit op een watergevecht, ineens stond Niall voor me. Hij trok mij ineens onderwater maar omdat ik zo schrok trok ik hem mee in mijn val. Toen ik weer boven kwam hoeste ik het water dat ik binnen had gekregen in Niall's gezicht. Zijn gezicht was ineens dicht bij.

Ineens werd ik van achter door iemand onder water geduwd, het was Ryan. Zoals gewoonlijk deed hij kinderachtig, toen ik boven kwam, gooide hij een golf water over mij heen, zoals ik al zei kinderachtig.

Ik proeste en kreeg bijna geen lucht, Ryan trok me in de lucht en zette me op zijn schouders en liep naar het strand. Hij legde me op 1 van de handdoeken, en was ineens weer het bezorge vriendje. Ik wordt echt een beetje gek van hem.

Het gaat weer vertelde ik hem. Al voelde me keel wel een beetje vreemd van het zeewater dat ik had binnen gerkregen.

Ik rende de zee weer in, Ryan kwam achter me aan.

Na een tijdje vond ik het wel een beetje donker en koud worden. We besloten maar uit het water te gaan.

De zon was nog wel sterk genoeg om ons op te warmen.

Ineens kwam Joe met Seth in zijn handen aangelopen. (Joe is de manager van the vamps en Seth is Joe's hondje)

Hij keek niet zo blij. Hij liep in één rechte lijn naar Brad, Tristan en James toe. Hij begon helemaal te schreeuwen, we moeten verder met de tour en ik heb overal naar jullie gezocht de label is ongerust, dat jullie het volgende concert niet halen. Jullie komen nu met me mee. Zo vertrokken ze ze hadden beloofd om als de tour over was weer een keer langs te komen.

surferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu