ontmoeten

420 9 0
                                    

‘Hi, ik ben Niall Horan.’ Nu kon ik zijn prachtige gezicht zien. Hij had een gitaar in zijn handen. Ik keek weer naar de groep. Al die jongens waren gewoon vokking knap. In mijn klas zaten er serieus géén knapperds bij.

Ik zag dat Cody Simpson er ook bij zat.  Hij woonde hier verder op een paar straten verder. Cody wist dat dit mijn strand is, en dat als hij hier op het strand wil zijn het aan mij moet vragen. Ik ben al een keer erg boos op hem geweest omdat hij zonder toestemming op het strand was. Maar, dat was jaren geleden. En toch mag hij niet op mijn strand! Wat zou mijn vader hiervan gezegd hebben. Ik keek even naar boven.

‘Hi, ik ben Noa.’

Iedereen stelde zich netjes voor als George, JJ, Josh, Jaymi, Harry, Louis, Liam en Zayn. Ik wenkte Cody om even te komen in een privégesprek.

‘Ik heb je al honderd keer gezegd dat je niet zonder mijn toestemming op mijn strand mag komen. Zeker niet met een stel jongens! Ik heb ook mijn slaap nodig.’

‘Hmm.. maar dat was ik vergeten. Je mag wel bij ons komen zitten. Als je dat leuk vindt dan ben je niet zo alleen meer.’ Even was ik beledigd dat hij me een loner vond maar aan de andere kant, het was best nice toch? Met allemaal knapperds rond een kampvuur ;)

‘Oké, ik kom er bij zitten.’ Cody glimlachte en knikte. ‘Op 1 voorwaarde. Je krijgt een strandverbod van mij als je nog 1 keer zonder te vragen op mìjn strand komt. ‘Oké, daar houd ik me aan.’ zei hij.

surferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu