volgende morgen

328 9 3
                                    

Cadeau nog een nieuw hoofdstuk omdat ik lang niet heb geschreven

*************************************************************************************************************

Ik werd gewekt door, alweer, het vele geluid dat ik hoorde. Ik keek half-slapend op en zag dat Luke buiten stond. Oh ja, dat was waar ook! Ik zou vandaag met hem meegaan naar een surfwedstrijd. Ik maakte in m’n pyjama de deur open en werd omringt door de frisse zeelucht. ‘Hi, sorry ik was de wedstrijd vergeten en ik heb een slaapfeestje gegeven’ legde ik uit. ‘Wacht is, zeg je nu dat je een slaapfeestje hebt gegeven zonder mij uit te nodigen?! Ik ben zwaar beledigd.’ Hij bedoelde het sarcastisch hoor. ‘Maar, als je nog wat wil slapen kan dat. Je hebt echt je slaap nodig. Ik zie dat je erg moe bent.’ zei Luke. ‘Kom even binnen dan zie je wie er zijn.’ We liepen naar binnen en gingen naar de tot slaapkamer omgetoverde kamer, waar bijna iedereen al wakker was door de lawaai die Luke en ik hadden veroorzaakt. Alleen Niall en Zayn sliepen nog wat er bij hun allebei super schattig uitzag(http://media.tumblr.com/tumblr_me1je78Lpp1rywf82.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7z254VHfL1rc0hz5o1_500.gif )

OMGF jij bent echt gek zei Luke blijkbaar kende hij hun wel allemaal. En hij vond me blijkbaar ook erg gek omdat ik ze niet ken of hij vind me gewoon gek omdat ik een groep van allemaal jongens in mijn huis toelaat ik denk het eerste.

Hij begon foto's te maken en te posten op twitter, die jongen is echt gek. Ik snap wel waarom je moe bent met zoveel jongens om je heen en sommige zijn erg hyperactief. Maar heb je al besloten wat je gaat doen blijven en nog wat slapen of kom je mee kijken naar mijn surfwedstrijd.

Nou van slapen komt toch niks terecht, maar ik kan hun ook niet hier alleen laten en ze hebben nog niet eens ontbeten en mijn voedsel voorraad is zowat helemaal op geraakt.

Als ze zin hebben kunnen ze mee en gaan toch langs Starbucks rijden en wat koffie en eten halen zei Luke.

Intussen waren Zayn en Niall ook wakker door al het geluid dat iedereen maakten.

Jongens zouden jullie mee willen naar een surfwedstrijd vroeg ik

Niall protesteerde meteen "maar ik heb honger"

We gaan straks dan langs Starbucks en halen wat koffie en eten.

Ik ga mee zei Niall meteen en iedereen stemde daarna ook in.

Ik denk dat jullie wel willen douchen ofzo toch, het snelste is denk ik dat jullie in de zee jullie gaan wassen. Wacht ik haal even zeep, handdoeken en wat kleding want ik denk niet dat jullie reserve kleding mee hebben genomen. Het beste kunnen jullie in een zwembroek gaan ofzo. Kleed maar in de tussen tijd om dat ik weg ben.

Ik pakte een grote mand en verzamelde al de spullen en wachtte nog even 10 minuten voordat ik terug ging naar de kamer. Toen ik terug was stond iedereen behalve Luke dan in zijn onderbroek. Ik zal wel aan het staren zijn want ze keken me een beetje ongemakkelijk aan.

Ik gaf hun snel de mand met spullen en ze renden weg om zich snel te gaan wassen want we hadden nog zo'n halfuur voordat we weg moesten.

surferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu