In dit hoofdstuk komen nieuwe personen in voor.
*****************************************************************************************************
Ik begon mijn spullen, zoals mijn mobiel, in mijn handtas te doen. Luke was de hele tijd naar mij aan het kijken. 'Heb ik wat van je aan?' vroeg ik een beetje te chagrijnig. 'Zie je nou wel! Je had langer moeten slapen.' reageerde Luke. Voordat ik nog iets kon antwoorden kwamen de jongens erg luidruchtig binnen. Iedereen was klaar om te vertrekken.
We zouden lopend gaan. Het was namelijk maar 10 minuten lopen naar het 'wedstrijdstrand'. We zouden nog wat eten en koffie halen dus het zou waarschijnlijk 10 minuten langer worden. Dan zouden we maar 5 minuten te vroeg zijn.
Veel van de jongens liepen een stukje vooruit en waren aan het geinen met elkaar.
Ik had tijd om met Luke verder te praten. 'Sorry, van mijn reactie net. Ik ben ook nog maar net wakker, maar dat geeft mij natuurlijk geen recht om zo bot tegen je te doen!'
"okay ik begrijp het en ik snap dat je een drukke avond/nacht hebt gehad' zei hij
Hij probeerde waarschijnlijk nu op de wedstrijd te concentreren. Wat erg begrijpelijk was want als hij straks te veel aan zijn hoofd heeft gaat hij uit balans raken.
Ik liet hem maar zich concentreren op de wedstrijd en ging maar bij de rest lopen.
Toen we bij het strand aan kwamen zag Ik bijna direct de moeder van Luke met Luke's surfplank. Ze zag me ook en begon te zwaaien Ik zwaaide terug. Luke ging zich klaarmaken en aanmelden. In de tussentijd ging Ik met de rest maar over het strand een beetje lopen.
Toen Ik opeens een groot podium zag met 3 jongens op het podium. OMG zei ik een beetje te hard. En mijn mond viel open, en de jongens keken me raar aan. Dat zijn The Vamps een UK indie pop bandje waar Ik grote fan van was. OW en je kent ons weer niet. Nee ik ken jullie niet, wat is er zo speciaal aan dat dan? Uhh.... begonnen ze te stotteren. Niall zei: "Dit kan een beetje raar overkomen misschien maar wij zijn wereldberoemd" Okay maar waar zijn jullie fans dan ik zie niemand gillen.
Josh begon ineens te praten wat raar was want ik heb zijn stem nog niet veel gehoord; We worden niet herkent omdat we ten eerste zonnebrillen op hebben, en we hebben ons haar anders gedaan allemaal.
Nu zag ik ook dat ze echt allemaal een zonnebril op hadden, wat eigenlijk niet erg raar was voor de tijd in het jaar. Het was lekker 32 graden dus bijna iedereen die je op het strand zag had een zonnebril op.
Ik zag in mijn ooghoek dat the vamps van het podium gingen. Hun instrumenten in een busje deden, en toen terug naar het strand gingen.
Kom zei ik dan gaan we naar ze toe, ze hebben wel een paar covers van een of andere one directie of zo gezongen. Je bedoelt waarschijnlijk One Direction babe zei Zayn. Ik begon een beetje te blozen van de babe en keek snel een andere kant op en begon snel te lopen. Zodat niemand het kon zien.
James, Tristan en Brad hadden intussen hun shirt uitgetrokken, ik raakte opeens heel onzeker om hallo te zeggen. De jongens merkte dat ik langzamer begon te lopen, en bleven voor mij stilstaan. Waardoor ik gedwongen moest blijven stilstaan. Ik schrok een beetje toen ik een hete adem in mijn nek voelde en daarna een warme stem. De stem vertelde me dat ik me niet hoefde te zorgen maken, dat ze allemaal bij me zouden blijven en dat zij als ik het wou het meeste het woord zouden houden. Ik draaide me om en zag George staan. Ik begon te lachen en zei dat ik dat wel wilde.
We liepen verder naar waar The Vamps stonden. Hi zei ik een beetje zacht. George stond naast mij en pakte mijn hand vast en gaf er een kneepje in. Brad, James en Tristan keken op van hun gesprek. De jongens deden hun zonnebril af zodat Tristan, Brad en James konden zien wie ze waren. Zij stonden nu met open mond, wat ik eigenlijk wel een beetje raar vond.
Hi zeiden de jongens tegen elkaar. George begon mij meteen voor te stellen aan Brad, James en Tristan en zei er ook bij dat ik een grote fan van ze was. En al die tijd stond ik daar maar een beetje beschamend. Ze begonnen te stralen van blijdschap toen ze dat hoorden.
Toen George uit was gepraat begon James meteen mij allemaal dingen te vragen. Zoals waarom ik hier was. De jongens zagen dat hun werk gedaan was en gingen een mooi plekje op te zoeken voor straks om naar de wedstrijd te kijken.
Ik had het heel gezellig met Brad, James en Tristan, we hadden al een paar foto's genomen en ze volgden me nu ook op Twitter, Instagram en Tumblr. Ook hadden we nummers uitgewisseld. Ze zouden nog een week in Gold Coast zijn, ze wilden ook wel logeren bij mij. Toen hoorde ik opeens een harde zoemer. De wedstrijd zou gaan beginnen. Excuseer me even, ik moet naar de wedstrijd kijken, mijn beste vriend doet mee.
Ik was net op tijd, Luke begon net. Het zag erg spectaculair uit hem op een surfbord. Zijn lichaam was erg mooi dat moest ik toegeven.
JE LEEST
surfer
Teen FictionNoa is een meisje van 16 jaar die alleen in een standhuis in Gold coast Australië woont. Haar vader is 2 jaar geleden door een haai aangevallen en is daarna in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Haar moeder zag ze niet meer, haar ouders...