Dit wordt het einde van het verhaal, ik heb erg weinig tijd steeds. Waarschijnlijk weten de meeste niet eens meer waar dit verhaal over gaat. Sorry voor het lang niet schrijven.
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
tijdsprong van paar dagen
**************************************************************
vandaag was de dag aankomen dat iedereen weg moest. Ze moesten allemaal weg om verder te gaan met hun tour. Ik was nu al een beetje gewend geraakt aan dat ze weg gingen, maar nu was het anders het zou stil worden in huis. Iedereen had beloofd om nog een keer langs te komen. Ik begon erg om ze te gaan geven en aan ze gewend te raken.
We besloten om nog 1x met z'n alle te surfen.
Het surfen ging goed en iedereen had het naar z'n zin. Toen het tijd werd om weg te gaan waren we allemaal in tranen en gaven ze me allemaal een goodbye hug. Ze stapte in een busje en vertrokken.
Ik besloot om alle spullen om te gaan ruimen. Ik belde me vrienden om me te gaan helpen met alles. Met veel jongens in huis wordt je huis al snel een troep.
Toen we klaar waren gingen we naar de zonsondergang kijken, en toen de zon onder was ging iedereen weg behalve Riley. We besloten om nog even te zwemmen in het maanlicht wat erg romantisch was. Toen we geen zin meer hadden ging Riley ook naar huis.
En toen was ik alleen, het maakte me eigenlijk een beetje bang om ineens alleen te zijn. Na lang piekeren viel ik toch in slaap.
*********************************************************
4 jaar later:
De jongens waren allemaal een paar keer langs gekomen wanneer ze vakantie hadden. De 1 meerdere keren dan de ander het was altijd gezellig in huis. We waren allemaal erg close geworden, ik was al een paar keer naar hun concerten geweest. Riley was erg jaloers op alle jongens en de vriendschap die ik had met hen. Dus had hij een maand later toen iedereen weg was het uitgemaakt en hij is verhuisd. Dus ik zie hem niet meer. Toen 2 maanden na de breakup ik met Luke om mijn strand aan het surfen was. Zei hij ineens dat hij me altijd al leuk had gevonden, we hebben toen een tijdje gedate en nu zijn we al 3 jaar een stel.
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
Einde van het verhaal
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}{}}}}}}}}{}{}{}{{}{}{}{}{{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}}{}{}{{}{}}{{}{}}{}{}{{
OMG vorig hoofdstuk lijkt echt lang geleden toen zat Connor net bij the Vamps en nu hebben ze al een vevo kanaal op youtube en hun eerste single op youtube (staat hiernaast).
Ook hebben ze in het voorprogramma van McFly gestaan en ze staan op 8 en 9 september in het voorprogramma van Selena Gomez.
JE LEEST
surfer
Teen FictionNoa is een meisje van 16 jaar die alleen in een standhuis in Gold coast Australië woont. Haar vader is 2 jaar geleden door een haai aangevallen en is daarna in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Haar moeder zag ze niet meer, haar ouders...