4

175 19 2
                                    

Г.Т. на Лей.
Двата дни от прястоя на Нари в болницата ни сближиха много. Тя ми разказваше за живота си,имала е много малко хубави моменти,искаше ми се да съм бил до нея през целия и живот,но и Кай и Сехун са се справили добре. Различна е..Харесвам я,чувствам се добре като е с мен,радвам се като я видя усмихната. Тази усмивка ще бъде моя каквото и да ми струва.
Днес я изписват момчетата казаха,че ще дойдат да ни вземат. Вече пътувахме към къщата им. С групата ще останем няколко дни при тях нямахме работа в компанията. В колата на Кай бяхме той,аз,тя,Сехун и Чен,знам защо настояваше да е където и моята Нари,забелязвам как я гледа, но няма да му позволя да ми я отнеме.
Тя беше отишла в нейната стая,започнах да се притеснявам много се бави. Попитах Сехун къде е стаята и,той ме придружи до вратата и ми пожела късмет,Хун знае за чувствата ми,разказа ми много неща които тя ми беше спестила,оказа се,че е много затворена в себе си,също не се е влюбвала още..реших да променя това.. почуках и тя само се обади,че мога да вляза.
-Хей защо не слизаш долу, чакахме те, а ти си седиш сама тук.
-Ако сляза няма да се забавлявате,а ще се занимавате с мен,по-добре да остана тук.
-Ако искаш лягай си аз ще им кажа,че си заспала.
-Съгласна съм, но нали ще останеш ъм не, не само ти, всички нали така казахте аз..
-Спокойно няма нищо.-засмях се тя също.- Ще останем дори повече от няколко дни.
Тя се зарадва от думите ми. Оставих я да поспи. Отидох при момчетата,казах им че е заспала. Те също изглеждаха уморени и се качиха по стаите,в които ще останем. Аз бях с Хун,говорехме си и изведнъж той подхвана съвсем различна тема от това дали да отида на очен лекар.
-Отивай, хайде знам,че искаш.
-Къде да ходя по това време Сехун никой лекар не работи в полунощ.
-При нея,глупак,не се прави,че не разбираш. Знам, че по принцип летиш в облаците и незнаеш къде се намираш,но сега си по-зле откакто я хареса изглеждаш напълно загубен. Хайде сигурен съм,че и тя изпитва нещо към теб.

Той ме буташе до вратата,отвори ми я,ритна ме и се засмя,неговата стая беше срещу тази на Нари,не бях сигурен в действията си ами ако тя не изпитва същото като мен,какво ще стане ако е харесала друг,чух смеха на Сехун и изглежда съм казал всичко това на глас. Събрах кураж и почуках.

Г.Т. на Нарим
Лей беше при мен преди час,каза ми да си лягам,но неможех постоянно мислех за него. Дали и той мисли за мен сега, дали ме харесва или просто се държи все едно му пука,исках отговорите на много въпроси,исках и него.. Сетих се за баща ми и съня в болницата,как исках да е жив.. Някой чукаше на вратата ми,сега не ми се говори с никой няма да отворя. Отново се почука този път по-настоятелно. Отключих и в същия момент  някой влезе.

Who Is The One. Where stories live. Discover now