1. Bölüm

156 6 3
                                    

Merhaba! Bu benim ilk kitabım bu yüzden çok heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz! ( Multide Selin: Lucy Hale)
"Özgür, biliyorum buluşmayı ben de çok istiyorum ama... Lafımı kesmesem olmaz mı?.... Aşkım bak ders programım çok yoğun.... Yoğun OLDUĞUNU bildiğini biliyorum fakat hiç öyle konuşmuyorsun.... Bugün bulunamayız..... Yarın da olmaz...... Hayır Çarşamba da olmaz Veli toplantısı var.... Bak gerçekten sonra konuşalım..... Özgür kapatıyorum. Okula geldim zaten.... Tamam düşüneceğim en uygun zaman buluşuruz....... Haydi kapat. Geldim zaten okula." diyerek telefonu sevgilimin yüzüne kapattım.
Yavaşça kulaklıklarımı çıkartıp kırmızı çantama koydum. Telefonumu da koydum. Arabayı kapatıp indim, ve güzel okuluma uzun uzun baktım. Bu okula 1 yıldan uzun süredir öğretmenlik yapmama rağmen her geldiğimde yeniden heyecanlanıyordum. Büyük camlı Kapıdan içeri girdim. Ikinci kata çıkıp 2-A sınıfına gittim. Çantamı bıraktım ve boş sıralara baktım. Kızlara özel bir okuldu bu Yüzen tüm öğrencilerim kızdı. 6 kişiydi sınıfım. Sınıftan çıktıktan sonra öğretmenler odasına gittim. Kendime Nescafé yaptım. Müdür Bey benimle sohbet etti. Benimle sohbete etmeyi çok severdi. Zaten en sevdiği ÖĞRETMEN bendim. Bunun en büyük nedeni sanırım onunla konuşan tek kişi Olduğum veya velilerin sevdiği bir ÖĞRETMEN olmamdı.
Biraz sohbet ettikten sonra, bir ses duydum. "Selin abla?" diyen küçük meleğim Melisa'nın sesini duydum. Öğrencilerimden neredeyse en tatlı olanıydı. "Efendim tatlım?" "Telefonun Çalıyor!" dedi. Neden ses gelmediğini anlayamadım. Sonra kısıkta OLDUĞUNU hatırladım. Telefonu alıp odadan çıktım.
Arayan Özgür'dü.

Ölü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin