Selam canlar . Öncelikle bütün şehit ailelerine başsağlığı diliyorum, onların acısı hepimizin acısı...Biliyorum sizi çok beklettim . Inşallah bi aksilik çıkmazsa bundan sonraki yeni bölümler haftada bir gelecek :) Oy ve yorumlarınız benim için çok önemli . İyi okumalar :*
Bölüm Şarkısı: Sia ~ Big girls cry
-Olmuş mu?
Saatlerdir her çeşit kıyafeti deniyordum ve sonuç , sadece 4 tane kıyafeti beğenmişti Çağan efendi.-Hayır .Ergenliğe yeni girmiş orangutan gibi görünüyorsun . Bi saniye orangutanlar ergenliğe mi giriyordu?
Hiçbir şey olmamış gibi beni alışveriş mağazasına getirmiş, kıyafet denettiriyordu. O'nun söylediklerini yapmaktan başka çıkış yolu var mıydı ya da çıkışı olmayan bir yol? Ne kadar dibe batmış gibi görünsem de mutlaka yüzeye çıkmalıydım .-Siz nasıl görünmemi istiyorsunuz Katil Bey?
Çevrede pek fazla kişi yoktu olsa dahi birbiriyle tatlı tatlı didişen bir çift olduğumuzu düşüneceklerinden emindim.
-Benim yanımdasın ve benimle olan herkes mükemmel görünmek zorunda.
Obsesif bir katil sadece işimi zorlaştırıyordu. Dikkat çeken yüz hatları , herkese tepeden bakmasını sağlayan boyu, belki ses tonu, velki de dudak uçuklatacak özgüveniyle mükemmelliğin beden bulmuş haliydi. Ama unuttuğu ya da umursamadığı bir şey vardı ; mükemmellik göreceli bir kavramdı , insanların hakkında ne düşündüğünü zerre kadar umursamayan bir kızdan çok şey istiyordu...
-Çirkin olduğumu söylemiştin , mükemmel görünmem imkansız.
Yanımıza gelen mağaza görevlisiyle söyleyeceklerim yarım kalmıştı.
-Nasıl yardımcı olabilirim?
Görevli yirmili yaşların ortalarında görünen, bakımlı bir kadındı. Bu soruyu otuz iki diş sırıtıp, hayran hayran Çağan'a bakarak sormuştu. Görevliye her ne kadar sinir olsam da aynı şekilde benim de bakışlarım görevliden Çağan'a kaydı. Çağan'da sırıtmaya başlamıştı ama benim gözlerime bakarak :
-Elbiselere bakabiliriz.
-Tabi , buyrun.
Görevli kız Çağan'ın yanından ilerliyor , ben de arkalarından geliyordum. Elbiselerin olduğu kısma geldiğimizde Çağan gözüne kestirdiği bütün elbiseleri elime veriyor, artık benim ellerim daha fazlasını almadığında bu kez de görevli kıza veriyordu. Kabine girdiğimde bütün elbiselerin ya süper mini ya da göğüs veya sırt dekoltesi olduğunu gördüğümde direkt kabinden çıktım .
-Bu elbiseler bana çok küçük oldu, almıyoruz.
Görevli şaşırarak ilk defa bana baktı.
-Hepsi mi küçük oldu?
Çağan'ın bakışları beni bulduğunda gözlerimi hemen görevli kıza çevirdim .
-Evet evet hepsi küçük oldu.
Masum bir halde Çağan'ın olmadığı yerleri süzüyordum.
-Bebeğim yorulduysan yardımcı olabilirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ ORTAĞI
Teen Fiction'Yalvar hadi' diye bağırdı. Küçük kız ilk defa konuşuyordu: -Benim kaybedecek hiç kimsem yok , yalvarmayacağım.Elini çabuk tutsan iyi edersin. Çağan duydukları karşısında afallasa da kimseye belli etmedi. Tetiği çektiği anda ellerinin titremesi bir...