I Need U

5K 366 43
                                    

"I need you girl

Why am I in love alone, why am I hurting alone

I need you girl

Why do I keep needing you when I know I'll get hurt?

I need you girl, you're beautiful

I need you girl, you're so cold

I need you girl I need you girl

I need you girl I need you girl"

BTS- I NEED U

~Perspectiva lui Hara~

In ultimele momente in care am fost constieta l-am vazut pe Jimin alergand spre mine. Tremura tot si avea lacrimi in ochi. M-a prins de umeri si m-a intrebat de ce am facut asta.

Am strans din ochi din cauza acelei dureri, iar apoi mi-am ridicat incet mana si mi-am pus-o pe obrazul sau umed.

-Am mintit... Nu te urasc... Imi pare rau... am spus eu cu vocea stinsa.

-Prostuto! Nu trebuie sa te ingrijorezi pentru asta acum! spune el plangand.

Am incercat sa ii zambesc, dar nu am reusit decat sa imi misc putin buzele.

-Nu te ingrijora Jimin, totul va fi bine...

Acelea au fost ultimele cuvinte pe care le-am spus inaite sa imi pierd cunostiinta si totul sa devina intunecat.

~Perspectiva lui Jimin~

-Hara! Hara, trezeste-te! ii spun eu plangand, insa nu imi raspunde. Nu! Nu te pot lasa sa mori!

Imi pun un brat sub genunchii ei, iar pe celalalt pe spatele ei, o ridic si incep sa alerg spre spitalul de urgenta.

-Rezista Hara! Nu mai e mult! am spus eu atunci cand urcan treptele spitalului.

Imediat ce am intrat in fata mea au aparut trei infirmiere care mi-au luat-o pe Hara din brate, au pus-o pe targa si au dus-o in sala de operatie.

~Perspectiva lui Hara~

Din intuneric a aparut o lumina alba care se facea din ce in ce mai mare. Oare este "lumina de la capatul tunelului"? Cu cat lumina se apropia mai mult, cu atat imi dadeam seama ca de fapt este o persoana imbracata in alb care pur si simplu straluceste.

-Ai venit in vizita? spune acea persoana.

Vocea aceea... O cunosc! E vocea lui Hyun Woo. Imi concentrez privirea spre fata acelei persoane si realizez ca aveam dreptate. El este! E Hyun Woo. Zambesc si ii sar in brate, iar el ma invarte exact cum o facea cand eram mai mica.

-Sunt mandru de tine surioara, ti-ai sacrifact viata pentru persoana iubita. spune acesta strangandu-ma in brate.

Ma desprind din imbratisarea lui, il privesc foarte serioasa si il intreb:

-Am murit?

-De fapt esti doar in coma. Ai noroc ca sunt eu ingerul vostru pazitor si am grija mereu de tot! a spus Hyun Woo oftand.

-Al "nostru"? am intrebat eu surprinsa.

Hyun Woo pocneste din degete si intr-o secunda ne aflam pe holul unui spital. In fata noastra erau mama si tata care vorbeau cu un doctor batran, iar langa ei ma aflam eu cu cinci ani in urma.

-Si ar fi ceva ce as vrea sa va rog! Daca a-ti face-o ar fi ca un fel de "asigurare" ca fiul dumneavoastra sa ajunga in Rai. zise doctorul

Parintii mei isi ridica privirea spre el si asculta.

You Are My DestinyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum