Κεφ.4 Μοιραίο surfing

101 18 8
                                    

Ο οξύς ήχος όμως που προήλθε από το σπάσιμο ενός ποτηριού στο πάτωμα δεν συνέβαλε στη διατήρηση της ψυχραιμίας του Έντυ... Γύρισε αμέσως το κεφάλι του πίσω και είδε τον νευριασμένο Στίβεν να έρχεται με φόρα κατά πάνω του, κρατώντας και ένα κομμάτι από το σπασμένο ποτήρι...

.

Γύρισε και αντίκρισε τα γεμάτο μίσος μάτια του που ήταν ολοκόκκινα από το μεθύσι και το ξενύχτι. Χωρίς να χάσει δευτερόλεπτο όρμησε και αυτός προς τα πάνω του και προσπάθησε να αποσύρει το σπασμένο γυαλί από τα γεροδεμένα χέρια του Στίβεν. Το αγριωπό βλέμμα όμως του βάρβαρου πατριού έκανε τον Έντυ να τρέμει από τον φόβο... Ο Έντυ δεν άφησε αυτόν τον φόβο να τον κυριεύσει και με μια απότομη και τολμηρή λαβή κατέβασε το χέρι του Στίβεν χαμηλά , δίπλα από το πόδι του.

Ωστόσο το χέρι του Στίβεν ακόμα κρατούσε το 'φονικό' αυτό όπλο και προσπαθούσε με απεγνωσμένες προσπάθειες να ξεφύγει για να το καρφώσει ίσως στον λαιμό του αγοριού. Ξάφνου, τα σώματα και των δύο πάγωσαν όταν ακούστηκαν οι κραυγές πόνου της μητέρας του Έντυ, η οποία είχε σταθεί πίσω τους εδώ και ώρα και ούρλιαζε από τον φόβο της, χωρίς να το πάρει είδηση κανένας απ'τους δύο όμως. Οι τελευταίες κραυγές όμως ήταν αλλιώτικες...
Έστρεψαν και οι δύο τα κεφάλαια τους προς το πάτωμα και τα μάτια τους στράφηκαν πάνω στην σχεδόν λιπόθυμη γυναίκα που γονατούσε στο πάτωμα κρατώντας σφιχτά τον καρπό της. Ήταν φανερό πως αιμορραγούσε αφού το κόκκινο αίμα που έτρεχε από τον καρπό της λίμνασε στο πάτωμα.
Ο Έντυ με μια έξυπνη κίνηση, πήρε τον Στίβεν -ο οποίος στεκόταν ακόμη αμήχανος- από τους ώμους και τον πέταξε έξω από την πόρτα. Για δες που ένας μαντράχαλος δύο μέτρα τρέμει το αίμα!
Αμέσως μετά ο Έντυ έτρεξε πίσω στην μητέρα του που ξάπλωνε στο πάτωμα και την ανέβασε στα χέρια του για να την ξαπλώσει στον καναπέ. Έπειτα, περιποιήθηκε την πληγή που είχε μόλις πάθει πάνω στο δεξί της χέρι. Ήταν ένα κόψιμο που διάσχιζε την παλάμη λίγο πιο πάνω από τον καρπό. Παρόλο που η ουλή ήταν αρκετά βαθιά, ο Έντυ δεν πήρε την μάνα του στο νοσοκομείο, εξάλλου δεν είχε μέσο για να το κάνει. Περίθαλψε όμως πολύ καλά την πληγή, σαν
surfer που είναι ήξερε πολύ καλά τις βασικές πρώτες βοήθειες. Σύντομα η μάνα του συνήλθε εντελώς αφού με την γάζα διακόπηκε αποτελεσματικά η αιμορραγία. Ο Έντυ τώρα έπρεπε να διαχειριστεί μια σοβαρή συζήτηση μάνας και γιού. Κάτι που δεν συνέβαινε καθόλου συχνά τον τελευταίο καιρό..
- Μαμά, φαντάζομαι ότι έχεις καταλάβει πως αυτός ο άντρας μόνο καλό δεν σου προσφέρει, σωστά;
-Ναι αγόρι μου, θα.. θα ξεκόψω από αυτόν.
- Τι θα πει 'θα ξεκόψεις' ; Θα κόψεις κάθε επαφή με αυτόν τον άνθρωπο.
- Εντάξει αγόρι μου... Μουρμούριζε με το κεφάλι κάτω και με ένα ύφος που κάτι έκρυβε

Ο Έντυ ήξερε πως δεν της ήταν εύκολο αυτό που της ζητούσε... Πρώτον διότι η μαμά σαν γυναίκα χρειαζόταν έναν άντρα δίπλα της και δεύτερον διότι είχε να κάνει με έναν αλκοολικό και ίσως ναρκομανή άντρα που δεν έχει όρια... Γνώριζε επίσης πως η μάνα του τον φοβόταν. Ήταν βέβαιος πλέον όμως ότι τώρα έκλεισε αυτό το κεφάλαιο απ'την ζωή της και την ζωή του..

Tropical And WildTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon