Το βύθισμά του ήταν ακαριαίο! Χωρίς να το καταλάβει, το ανεξέλεγκτο από ορμή νερό σκέπασε το σώμα του και τον έριξε βίαια μέσα στην θάλασσα. Περνούσε η ώρα και η επιφάνεια του νερού δεν έλεγε να εμφανιστεί , μέχρι που ένα μαύρο πέπλο απλώθηκε μπροστά του...
.
Ο Έντυ ήταν πλέον λιπόθυμος και βρισκόταν στο έλεος της μανιασμένης θάλασσας. Ο Μάρκ, αφού αντίκρισε την σανίδα του φίλου του η οποία προσπαθούσε να επιπλεύσει στα άγρια νερά, αλλά και αντιλαμβανόμενος την απουσία του, πανικοβλήθηκε. Άρχισε αμέσως να ουρλιάζει και να φωνάζει για βοήθεια καθώς προσπαθούσε - χωρίς αποτέλεσμα- να πλησιάσει την σανίδα. Μέσα στο πανικό του όμως δεν είχε προσέξει το ξανθό κορίτσι που είχε ήδη ορμήσει μέσα στο νερό και κατευθυνόταν ταχέως κρατώντας ένα σωσίβιο στο χέρι της. Εκείνη την ώρα πρόσεξαν το σώμα του Έντυ που 'χόρευε' ανέμελο στην θάλασσα.
Η εικόνα του άγνωστου κοριτσιού που ήταν πρόθυμο να βοηθήσει καθησύχασε λίγο τον τρόμο του Μάρκ ο οποίος συνέχιζε να κολυμπά προς το μέρος του Έντυ τρεκλίζοντας...
Με τον φόβο μην πνιγούν και οι ίδιοι, τράβηξαν τον αναίσθητο Έντυ έξω από την θάλασσα και τον ξάπλωσαν στην παραλία. Το κορίτσι χωρίς δισταγμό παραχώρησε στον Έντυ τις πρώτες βοήθειες έως ότου να έρθει το ασθενοφόρο. Τον ανέβασαν και οι δύο στο ασθενοφόρο και Μάρκ μπήκε μέσα για να πάνε στο νοσοκομείο. Το μυστηριώδες κορίτσι είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης. Ο Μάρκ όμως παρόλο που ήταν παραξενεμένος, δεν έδωσε και πολύ σημασία εκείνη τη στιγμή.Πέρασαν τουλάχιστον 5 ώρες μέχρι ο Έντυ να φέρει τις αισθήσεις του. Γύριζε απορημένος το κεφάλι του τριγύρω και το μόνο που έβλεπε ήταν τους άσπρους ψυχρούς τοίχους του νοσοκομείου. Προφανώς, δεν γνώριζε πως βρέθηκε εκεί και γιατί πονάει τόσο το κεφάλι του... Ξαφνικά ένα πρόσωπο ξεπρόβαλε μπροστά στα θολά του μάτια και ένα χέρι χάιδευε τα μαλλιά του. Ήταν η μάνα του , και απ'όσο μπορούσε να διακρίνει, ήταν λουσμένη στα κλάματα. « Παράξενες ξαφνικές αγάπες» σκέφτηκε.
Ναι, ήταν παράξενο το γεγονός αυτό , αφού δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Έντυ βρισκόταν στο νοσοκομείο. Είχε ξαναβρεθεί εκεί πολλές φορές μετά από διάφορους τραυματισμούς που είχε καθώς έκανε surfing ή καθώς έκανε ποδήλατο στα ανώμαλα εδάφη του νησιού.
Πρώτη φορά όμως έβλεπε την μάνα του να κλαίει από πάνω του. Χωρίς να σκέφτεται άλλο της έδωσε μια ζεστή αλλά στιγμιαία αγκαλιά. Η συγκίνηση διακόπηκε απότομα αφού το βλέμμα του Έντυ καρφώθηκε στον κακόκεφο άντρα ου στεκόταν δίπλα στην πόρτα και κοιτούσε υποτιμητικά πάνω του.
ESTÁS LEYENDO
Tropical And Wild
AventuraΟ Έντυ είναι ένα δεκαεξάχρονο αγόρι που έχει την τύχη ( ή την ατυχία ) να ζει μια όχι και τόσο φυσιολογική ζωή. Βλέπετε, ο Έντυ ζει στο διάσημο τροπικό νησί, την Χαβάη, και η ζωή που έχει εκεί είναι ένα όνειρο για πολλά αγόρια… Δεν περνάει μέρα που...