LABİRENT ALEV DENEYLERİNDEN HERKESE SELAM!!1!1!1!1 DYLAN OBRİEN İZLERKEN BÖLÜMÜ YAYIMLABİLDİM HATTA ZAMANI UZATMAMAK İÇİN YAZDIM BİLE.DÜŞÜNEBİLİYOR MUSUNUZ DYLAN OBRİEN İZLERKEN SİZE BÖLÜM YAZDIM BANA TEŞEKÜR EDİN BNCE LOL. AMA ŞUAN BENCE BENİ BIÇAKLAMAK İSTİYONUZ BİLİOM HATTA BUNU OKUMADAN BÖLÜME GEÇTİZ BURASI BÖLÜMDEN UZUN OLMADAN ÖNCE BİTİREYİM BYE DŞKSF.
GEÇİŞ BÖLMÜ GİBİ DÜŞÜNÜN DİĞER BÖLÜM PLANLAAAR PLANLAAR.
Uyandığımda bana sırıtarak bakan bi Harry ile karşılaştım.
Dediğim gibi,bayanlar baylar! Ayaklı sırıtma makinesi ayağınıza gelmiştir!"Ne sırıtıyorsun?" Dedim yatakta doğrulmaya çalışırken.
"Şey," dedi saçlarını karıştırıp yeşil irisleri parlarken dudaklarındaki sırıtış ona eşlik ediyordu. "Ev arkadaşın bizi yatakta bastı" diye devam etti,sırıtması genişlerken.
"Ne? Ne zaman ya,niye beni uyandırmadın?" Bağırmamaya çalışırken gözlerimin büyümesini engelleyemedim.
''Sakin ol. Ona arkadaşın olduğumu söyledim. Ayrıca seni uyandırmaya çalıştım ama uyanmayınca pes ettim'' dedi saçlarımı karıştırırken.
Kaşlarımı çatıp elini itmeye çalıştım.
''Hadi sen de git artık.'' derken hala elini ittirmeye çalışıyordum ama nafile.
Uyandıktan sonra çok güzel (!) bir eğlenceye maruz kalmıştım.
*•*•*•*•*•*•**•*•*
"Hey,Jane sana harika bir haberim var!"
Gözlerimi devirip televizyona bakmaya devam ederken Harry'e devam etmesi anlamında el işareti verdim.
"Şu borcun olan adamları bulup konuştum ve onlara direk parayı verdim. Böylece borcunda kapa-" Harry cümlesini tamamlayamamasının sebebi benim Harryin üstüne atlayıp boynuna sıkıca sarılmak değildi tabiki. Çünkü bu sarılmaktan çok boğulmaya yol açan sarılma gibi gözüküyordu.
Harry gırtlaktan gelen bir kahkaha ile belimi sararken ben ona hala teşekkürlerimi saydırıyor ve sarılmaya devam ediyordum.
"Jane babama hazırladığımız planı yarın gerçekleştircem,yani sende gerçekleştirceksin." Birden söylemesi ile dondum. Yavaşça ondan ayrıldım. Yüzüne ciddiyete baktım. O da aynı şekilde bana ciddiyetle bakarken,birden gülmeye başladım.
Hâla gülerken bana ciddi ciddi bakmaya devam etti. Gülmeyi kestim ve derin nefes aldım.
"Ha sen ciddisin," Gözlerimi daha da açarak ona sordum.
"Evet." Diye cevapladı.
Biraz durduktan sonra onu cevapladım.
"Peki,yapalım hadi."
THE ENDD! ASLINDA BU KADAR KISA OLMUCAKTI AMA Bİ TÜRLÜ İLHAM GELMEDİ BU YÜZDEN BENİ PIÇAKLAYIN. SORUNLARIM SANIRIM İLHAM PERİCİKLERİMİ KOVDU. ŞİMDİ DYLAN O'BRİENİ İZLEMEYE DEVAM ETCEM BİR DAHAKİ BÖLÜM SÖZ DAHA UZUN VE ERKEN GELCEK. SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not sex friend, darling•HS•●DÜZENLENİYOR●
Fanfiction"Biz sex arkadaşından fazlası değiliz Harry." "Yanılıyorsun biz artık sex arkadaşı değiliz" Durdu ve derin bir nefes aldı.Nefesini vermeden önce Jane'nin duyduğu şey fısıltıdan ibaretti. "Sevgilim." Ve dudaklarına kapanan dudaklar. *hikaye düzenlen...