YAZARDAN DEVAM
Yağmur damları hızlanarak yere düşerken Jane genç oğlanın bunları yaptığını merak ediyordu. Sanki tüm bu şeylerin kimin yaptığını bilmiyor gibi davranıyor diye düşündü. Babasının borcunun Harry'in babasına olduğunu nasıl bilemez diye düşünmekten kendisini alamıyordu. Ya da babasının cidden o parayı istemediğini amacının sadace eğlenmek olduğunu.
Genç oğlan borcunun tabiki kime olduğunu biliyordu.Kızı bulması da zaten tesadüf olamazdı.Harry bir zamanlar Jane'ne çok bağlıydı.Jane onu tanımazken oğlan onu seviyordu.Çocukluk aşkıydı.Onu o da biliyordu.Şuan aynı şeyleri hissediyor mu bilmiyordu.Duyguları çok karışıktı.Babası oğlunu pek sevmezdi.Nedenini hiç bir zaman bilemedi.Sevmediğini bir kez daha anlamış olmuştu,adamlarını Jane'ni öldürmek için gönderdiğinde.Babası ölen birinin kendisine olan borçlarını önemsemezdi,fakat Jane'ni tanıyordu.Hemde yakından.
Ölüm sessizliği sürerken genç kız sonunda konuştu.
"Neden bunu yapıyorsun Harry?" Oğlan ne dediğini anlamadı ve ağzından bir "ha" sesi çıktı. Jane başka zaman olsa buna gülerdi,tepkisi Jane göre komikti çünkü. Ama yine de açıklama amacı hissetti.
"Demek istediğim eee şey...Babamın borcunun senin babana olduğunu biliyorsun yani babanın bu paraya ihtiyacı yok amacı eğlenmek ve sen bana para vermek yerine baban ile konuşabilirsin" Harry o benim babam değil demeyi çok isterdi.Onun yerine bilmiyormuş gibi davranmayı seçti.Sonucunun neye sonuç açacağını düşünmek istemedi
"Ne? Dur bir dakika borcun benim babama ama nasıl olur yani bu şey... Hem borcunun babama olduğundan benim niye haberim yokki?"
"Bundan haberin yokmu yani?" dedi Jane.
Harry sessizce başını sağa-sola sallamakla yetindi. Ve yine o ölüm sessizliği etrafı kapladı.💍💍HARRY'İN AĞZINDAN💍💍
"Jane?"
"Hım?"
"Belki de babama oyun oynamalıyız." Dedim ve fikrimi anlatmaya başladım. Kahverengi gözlerini merakla açmış,dudaklarını birbirine bastırmış beni dinlerken çok masum ve tatlı gözüküyordu.
🕛🕒🕕🕘🕛
"... Anladın mı?" Diye sordum.
Biraz düşündükten sonra cevap verdi.
"Her şeyi anlarım ama neden hâlâ seninle seks arkadaşı olmamı istiyorsun ki?" Diye sordu. kıkırdadım ve koltukta üstüne eğildim.
"Çünkü Jane,sadece bu borç için paraya ihtiyacın yok.Okul için de var değil mi? Ayrıca ben bir erkeğim ve ihtiyaçlarım var ee sen de güzel bir kızsın değil mi?" Dedim ve dudaklarının üstüne ufak bir öpücük kondurup hızla yerime oturdum. Gözlerimi kapattım ve sessizliği bozmadım.Onu öptüm.Bir zamanlar yapmak istediğim en büyük hayalimi mi gerçekleştirdim ben değil mi?
"Tamam." Dedi. Anlamadığımı belli ederek ona baktım.
"Ne?"
"Kabul ediyorum işte. Sadece paraya ihtiyacım olduğu için ama."
Gülerek ona baktım. Başımı yeniden koltuğa atıp gözlerimi kapatmadan önce ona cevap verdim.
"Biliyorum bebeğim,biliyorum"THE END!
Bunu baştan okumanızı tavsiye ederim.(şiddetle dşkf)Diğer bölüme nazaran içeriğinde biraz(cık)değişiklik yapmış olabilirim.
Ve bölümler kısa kısa olacak arkadaşlar.Çünkü uzatmaya değil içeriğini değiştircem.Ve düzeltcem.Eğer uzatmaya çalışırsam daha çok hikayeyi bozabilirim.
ily.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not sex friend, darling•HS•●DÜZENLENİYOR●
Fanfiction"Biz sex arkadaşından fazlası değiliz Harry." "Yanılıyorsun biz artık sex arkadaşı değiliz" Durdu ve derin bir nefes aldı.Nefesini vermeden önce Jane'nin duyduğu şey fısıltıdan ibaretti. "Sevgilim." Ve dudaklarına kapanan dudaklar. *hikaye düzenlen...