İyi okumalar!
"Konuşmamız lazım Jane,"
"Neden?" Diye fısıldadım.
"Çünkü,çünkü lazım işte." Karşıdaki ses tekrar konuştu.
"Hayır." Dedim arkamı dönmeden hemen önce.
"Konuşacaksın!" Diye kükrediğinde yerimden sıçradığıma engel olamadım. Sesi boş sokakta yankılanırken birçok kez kulağıma sesi çarptı.Ağzımdan hıçkırığın kaçmasına engel olamadım.
"Kızım."
Kirli eli koluma dokunduğunda hızla kolumu çektim ve önüme döndüm.Döndüm ve karşımdaki adama baktım. Babama.
"Efendim."
Dudaklarına bir sırıtış geldiğinde bir adım geriledim.
"Kaç."
"Ne?"
"Kaç." Görüntüsü yavaş yavaş kaybolurken,etrafıma bakınmadan edemedim. Önüme birisi bıçakla atlayınca çığlık attım. Karnımda ki keskin ağrı ile ağzımdan sadece 'baba' lafı çıktı.Nefes nefese uyandığımda Harry'in kolunu başına dayamış,kaşları çatık-büyük ihtimal ile bir şey anlamadığından veya şaşırdığından baktığını gördüm.
"İyi misin?" Diye soran Harry'e sadece başımı sallamak ile yetindim.
Oturur hâle gelirken Harry'in kaşlarını iyice çattığını gördüm. Uyuşuk haraketler ile sol ayağımı yataktan aşağı sarkıtırken büyük bir el omzumu tuttu."Nereye?"
"Su," dedim fısıltı ile. "Su almaya,"Ayağa kalkacakken Harry'in boğuk sesini duydum.
"Otur,ben getiririm." Ayağa kalkıp kapayı kapatmadan gitti. Derin bi nefes alıp gözlerimi kapattım. Bu kabus da nereden çıkmıştı?
Omzuma birinin dokunması ile çığlığı basmam bir oldu.
"Tanrım Ja,biraz sakinleş,"
Kafamı sallayıp nefesimi düzene sokmaya çalışmadan önce elindeki bardağı aldım.
"Ne gördün?"
"Hiç,hiç bir şey."
Alel acele konuşmamdan dolayı kaşlarını çattı.
"Jane,"
"Babamı." Dedim kısaca. Kaşlarını hafifçe kaldırdı,çattı en sonunda başını salladı. Yatağa girip ışığı kapattı. Derin bi nefes alarak tekrar yatakta yattım ve gözlerimi kapattım.
😈😈
Sabah kahvaltıyı yaptıktan sonra dışarı çıkmış ve şiddetle yağan yağmur eşliğimde bazen yürümüş bazen koşmuştum. Göl kenarına geldiğimde ise gölün hemen önüne oturmuş,dizlerimi kendime çekmiş,kafamı dizlerime yaslamış ve ağlamaya başlamıştım. Dün gördüğüm rüyanın hâlâ etkisinde olduğumun gerçeği vardı.Ne kadar kaldım bilmiyorum ama akşam üstü olduğu anlaşılıyordu. Güneş batmak ile batmamak arasında kalmış gibiyken hava hafiften kararmıştı bile.
Telefonu elime aldığımda 5mesaj,12cevapsız çağrıyı görünce gözlerim şaşkınlıkla büyüdü.
Benide birileri merak ediyormuş.
Arayanlara bakmadan telefonu cebime geri koydum.
Çünkü,ben merak etmiyorum.
Yavaşça ayağa kalktım ve yürümeye başladım.
🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻Eve geldiğimde paspasın altındaki anahtarı alarak kapıyı açtım. Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde çığlığı bastım.
"Burda ne arıyorsun?" Dedim Harry'e bakarken. Kaşlarımı havaya kaldırıp devam ettim"Ve nasıl girdin?"
Bana bakarken hangi duygu içerisinde olduğunu merak etmiştim açıkcası. Sırıtıyordu ama gözleri kızgınlıkla bana bakıyordu.
"Anahtarını benim evimde unutmuşsun,sende başka anahtar olduğuna göre bu bende kalabilir. Ayrıca neden telefonlarına bakmıyorsun?"
Derin bi nefes verdim. Ayakta dikilmeyi bırakıp yanından geçerek koltuğa kendimi bıraktım.
"Dinlenmeye ihtiyacım vardı. Bu yüzden yürüyüşe çıktım ve telefonu sessize alıp titreşimden çıkardım oldu mu? Şimdi başka sorun yoksa uyumak istiyorum,teşekkürler."
Koltuğa ayaklarımı uzatarak gözlerimi kapattım. Bi kaç dakika sonra adım seslerinin yanıma ulaştığını hissettim. Hemen ardından burnuma gelen nane kokusu.
"Kalktığında bana neler olduğun anlatacaksın." Cevap vermeden yatmaya devam ettim. Tabi bu kısa sürdü çünkü Harry beni kucağına alıp odama çıkardı,yatağıma yatırdı. Hemen ardından kendisinde yanıma yattığını hissedince derin nefes alıp uyumaya çalışmaya devam ettim. Rahat bıraksa olmazdı sanki.
🌞🌚🌞🌚Geç geldiği için çook özür dilerim. Bir daha bu kadar ara vermicem.
Umarım hâlâ bir kaç okuyucum varsa bölümü beğenmişsinizdir.
Sizleri seviyorum byee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not sex friend, darling•HS•●DÜZENLENİYOR●
Fanfic"Biz sex arkadaşından fazlası değiliz Harry." "Yanılıyorsun biz artık sex arkadaşı değiliz" Durdu ve derin bir nefes aldı.Nefesini vermeden önce Jane'nin duyduğu şey fısıltıdan ibaretti. "Sevgilim." Ve dudaklarına kapanan dudaklar. *hikaye düzenlen...