PART 13 FACTS

993 37 4
                                    

BÖLÜMLERİ SANIRIM HİÇBİR ZAMAN UZUN YAZAMICAM AMA SIK YAZMAYA ÇALIŞCAM 

İYİ OKUMALAR!

OKULDA OLANLARDAN ÖNCE HARRYDEN...

Jane'den hoşlanmıyordum sadece basit bir kıskançlık yapıyordum.Bunu kendi kendime sürekli söyleyip durdum.Hatta kıskanmıyordum,sinirlendim sadece.O erkekle görüşümezdi. Bundan bir saat önce Jane'nin evine gitmiştim.Kapıda bir erkek ile sarılmışlardı.Onu yanağından öpmüştü Jane.Benle bu arkadaşlığı yaparken başka bir erkeklemi beraber oluyordu.

Sürtüğün tekiydi.

Gittim ve Melissayı aradım.Yarın onla takılabilirdim.Böylece bunu görecek ve kızacaktı.Bende ona bağırıp aynısını yaptığını söylicektim.Kavga bile edebilirdik.Belki herkese bir sürtük olduğunu söylerdim.Yinede yaptığı şeyi anlardı.Nasıl hissedildiğini.

Belki onu dinlemeliydim ama ne diyebilirki?''Üzgünüm Harry,evet onunla yattım ve iyiydi''Diyebilirdi.

OKULDA OLANLARDAN SONRA HARRYDEN...

Aslında onun bu kadar üzülebileciğini düşünmemiştim.Okulda bu kadar ileri gitmeyi düşünmemiştim.Tek bildiğim o dudakları titrerken,gözleri dolmuşken ve arkasını dönüp koşarak giderken kalbimin fazlasıyla acımasıydı.

'' Onun canı yanarken seninde canın acır,bu aşktır.'' Derdi annem.

Anneme göre aşk sadistlik gibi bir şeydi.Acı çekerken zevk almak,fazlasını istemek.Aşk böyledir.Acı çekersin ama vazgeçemezsin.

Onun ardından koşarak giderken bir duvara yaslanıp oturduğumda düşündüğüm tek şey buydu.

Sanırım sadist olmuştum anne ben.

Hemde fazlasıyla.

JANE...

Kafamın altında hareket eden bir yastık.Ya da Harry'nin göğüsü.Evet bence de ikinci seçenek çok doğru geliyor. Tamam tamaam.

Kafamdaki düşüncelerden beni ayıran kapının birden açılması olmuştu.Lexi tam çığlık atacakken onu susturdum.

''Harry uyuyor,sessiz ol.''

Bana çatık kaşlarıyla batarken yanına çağırdı ve aşşağıya indi.Harrynin 'devasa'kollarını üstümden çektikten sonra,yavaş adımlarla kapıya doğru yürüdüm.Arkama dönip baktığımda horlayarak uyuduğunu gördüm.İstemsizce gülümsedim.

Ona her zaman aşıktım.Sadece itiraf edemiyordum.

Kapıyı kapatıp mutfağa indim. Lexi masaya bir tabak daha koyarken ona baktım.Geldiğimi hissetmiş gibi bana döndü.

''Onla nasıl tekrar birlikte olabilirsin.''Sesindeki sakinlik korkutuyordu.

''Herkes hata yapar Lexi.''Onun gibi sakin konuştum.Umarım tartışma çıkmazdı.

''Evet senin hatan da onunla tekrar birlikte olman,ne yani sevgilimisiniz şimdi?Belki tekrar sana oyun oynuyor ve senin bundan haberin yok.Nasıl bu kadar emin olabilirsin anlamıyorum Jane.Okulda öylece seninle yattığını bağırdı-ki bunu bana söylemedin bile- belkide şuan duygularınla oynuyor,ve arkandan gülüyordur nasıl bu kadar emin olabiliyorsun anlamıyorum seni.O öylece seninle yattığını söyledikten sonra seninle ilgilenen lanet olası kuzenin ve bendim Jane.Senin nasıl olduğunu bilmiyordu bile.Bana bak kızım bi kere yıkıldın,bi kere daha yıkılmana izin veremem anlıyor musun? Ona tekrar nasıl güvenebilirsin!?''

''Çünkü ona aşığım!En başından beri aşıktım anlıyor musun?'' Onun gibi bağırıp arkamı döndüm.Ve dönmemle bizi dinleyen bir adet Harry Styles ile karşılaşmayı beklemiyordum.Sanırım hepsini duymuştu.



Not sex friend, darling•HS•●DÜZENLENİYOR●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin