PART|•|10|•|SORRY|•|

1.8K 39 10
                                    

Yılbaşı günü bir bölüm daha gelecek aslında onla birleştirip yılbaşında atacaktım ama beklettiğimin farkındaydım bende bölümü ikiye bölmüş olabilirim :D

İyi okumaaalaaaaar!

Harryin ağzından...

Vücudum benden habersizce altımdaki bedene sürtünmeyi sürdürüyordu. Karanlıkta kızın yüzünü göremiyordum.

"Harry! Lanet olsun ki sana deli gibi aşığım"
Birden durdum. Kafamı eğdim ve boynuna öpücük kondurmaya başladım. Kollarımı ona dolayarak bu ön sevişmeyi sarılmaya çevirdim.

"Bende bebeğim,ben daha çok aşığım."
|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|
Melissa ile el ele okula girdim. Karşıdan Jane hızla bize doğru gelirken kızdığını hissedebiliyordum. Çünkü bu küçük 'ihtiyaç oynumuzda' başkalarıyla sevgili olmuyacaktık. Aslında sevgili sayılmaz çünkü Melissa'ya çıkma teklifi etmedim.
Melissa yanımdan ayrılıp sınıfına yürüdüğünde  Jane hızla yanıma geldi. O bir şey söylemeden ben cevap verdim.
"Bak bu küçük seks arkadaşlığı oynumuzdaki kuralları biliyorum bunu bana anlatma çünkü zaten kuralları ben koydum bebeğim!" Dedim  dişlerimin arasından konuşarak.
"Az daha bağır,herkes sürtük olduğumu zannetsin istersen Harry!"
Güldüm.
"Hey! Bakın bu kız benim seks arkadaşımdı! Şuan onla işim bitti,yataktada iyi sizin içinde bir şeyler yapacığına eminim!" Diye bağırdım. Tüm koridorun sesimi duyduğuna emindim. Daha sonra gürültülü bir kahkaha attım. Ve koridordaki kişilerde gülmeye başladı. Jane'nin çenesi titrerken gözlerinin dolması kesinlikle ağlamamak için çabaladığının gerçeğiydi.
"Sana güvendim" dedi titrek sesiyle. "Lanet olsun sana güvenmiştim! Bunu isteyerek yapmadığımı sende biliyordun!"
Diye bağırdı yüzüme doğru.
"Ah,evet arkadaşlar seviştikten sonra ona para verirseniz iyi olur. Ölen babası borç bırakmışta,annesi ve kız kardeşide aynı onun gibi fahişelik yapıyor!" Bense bütün koridora bağırdım.
Durmalısın Harry,pişman olacaksın.
İç sesimi umursamadan onun yüzüne sırıtarak baktım.
Dudakları titrerken sol gözünden düşen damla ne yaptığımı yüzüme vurmuştu. Arkasını koşarak giderken aklımdaki tek bir şey vardı.
Bunu neden yaptım?
•••••••••••••
Gözlerim yeri tararken yürümeye devam ettim. Bugün yaptığım şeyden sonra onu bir daha görmedim. Evine gitmiş olmalıydı. Ona neden sinirlendim bilmiyordum. Bi an için benden uzak durmasını benden nefret etmesini istemiştim sadece.
Aşık olmaktan korktun.
Hayır aşık olmaktan falan korkmadım. Ona aşık olamazdım zaten. Hem o da olmazdı. Neden onun olup olmayacığını düşünüyorum ki?
Kafamı iki yana salladım. Belkide yılbaşında yanına gidip özür dilemeliydim.
1hafta sonra Harry'den....
Bir kaç kez Jane'nin yanına gittim.
Bir keresinde onu evinden bir erkeğe bağırırken görmüştüm. Yanına gitmeden onları dinlemiştim. Jane bir sürtük olmadığını söylüyor ve ona verdiği zarfı-içi para dolu- yüzüne fırlatmıştı. Ağladığını görebiliyordum,göremesemde sesinin titremesinden anlaşılıyordu.
O gün o çocuğun arkasından gitmiş onu biraz hırpalamış ve bütün okula aslında ona kızdığım için öyle bir şey demiş olduğunu ve böyle bir şeyin asla olmadığını söyleyip tanıdıklarına ve tanıdıklarınında başkalarına söylemesini istemiştim. Bir iki gün sonra okulda yayılan dedikodulara göre herkes yalan olduğunu kabullenmiş gibi gözüküyordu. Yani kısaca kendi tükürüğümü yalıyordum.

Bu zaman içerisinde Jane benimle ilgilenmedi,konuşmadı,beni gördüğünde yolunu değiştirdi. Bu durum fazlasıyla canımı sıktı. Hakkettiğimi biliyorum ama istemiyorum ne yapıyım?

Sonuç olarak bugün yılbaşı gününün sabahı. Jane'ne çok güzel bir kolye aldım. Ve bileklik. Beğenir mi bilmiyorum. Ama umarım beğenir.

Şuan onun evinin önündeyim. Belkide beni kovar. Kapısını çalmak için kapının önüne geldiğimde kapı açıldı ve içerden bir erkek çıktı. Aynı Jane gibi bende dondum kaldım. Bu da kimdi.

Not sex friend, darling•HS•●DÜZENLENİYOR●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin