*Egy hónap mulva*
- Szia- köszönt Gian mikor oda értem a házához. Egy kertben lakik a bátyával Carloval de külön házban. Szépen ápolt kert, egy hatalmas ház ami valószínűleg Carloé és egy kisebb de nem kicsi.
- Szia- megcsókoltam a barátomat ő meg kézen fogva a házába vezetett.
- Tudod lesz ez a nyár nyitó bál- kezdte- tudom hogy hülyeség meg minden de mivel jövőre a ballagásunk után már nem vehetünk ebben részt ezért nekünk ez lesz az utolsó- megfogta a kezemet és úgy folytatta- mi lenne ha együtt mennénk?- kérdezte vonzó mosollyal.
- Ohh. Hát szerintem se egy okos ötlet ez a bál de veled bármikor bárhova elmennék- mondtam. Erről a bálról azt kell tudni hogy egy évzáró utáni kis party ami mindig azzal végződik hogy a felügyelő tanárt annyira leitatják a diákok hogy önként kezd el sztriptizelni nekik. Ez csak akkor egy hálás dolog ha Miss.Lawier- ről van szó, és az ilyen bulikon általában ő "vigyáz" ránk. Elképzeltem ahogy Mrs.Joysii az angol tanár vetkőzik a fiúknak, szigorú tekintettel méri végig őket majd leveszi a parókáját és a ruháit a dagadt, ráncos testéről, majd a végén bedobja a diákok közé a mű fogsorás. Ez a gondolat egyszerre volt undorító és vicces is.
-.... figyelsz te rám?- zökkentett ki az elmélázásomból Gian.
- Igen. Persze szerelmem- hazudtam neki.
- Oké. Akkor nyolcra érted megyek.
- Rendben. De most megyek, még van egy csomó dolgom otthon- megcsókoltam majd elmentem.
Mikor haza értem a többiek már az asztalnál ültek és látszólag rám vártak mivel csak ültek a székükön és némán bámulták a pizzát.
- Sziasztok
- Hali- köszöntek
- Baj van?- néztem rájuk
- Nem- Andy arca kivirult és nagy mosolyt villantott. Ha nem a bátyám lenne azonnal belezugtam volna- csak éhesek vagyunk- folytatta
- Igen. Szóval Mel ha lennél olyan cuki és letennéd a seggeded a székre akkor azt megköszönnénk- nézett rám színlelt dühvel Lu
- Oké. Oké- leültem és elkezdtünk enni. Ahogy befejeztük mindenki boldog volt és leültünk megnézni egy filmet.
- Mit nézünk?- kérdeztem
- Na most- kezdte Ash- vagy a Bosszúállókat vagy a Transzformers 3-at
- Hát a Bosszúállók az jó, mivel Marvel film- mondtam
- A másik az gagyi, gagyi szinészek, gagyi történet és gagyi efektek- felyezte be Lucy
- De van egy jó zene benne- Andy megveregette a saját vállát (?) mire mindenki elkezdett röhögni. Barátnőmmel egymásra néztünk:
- Bosszúállók- mondtuk egyszerre.
- Ohhh- mondta Andy szomorúan- akkor nem hallgatunk jó zenét
Megnéztük a filmet majd Lu- val elmosogattunk és indultunk fel a szobánkba, én Ash ajtaja elött megáltam mint mindig.
- Mel?- Lucy kérdőn rám nézett
- Hmm? Ja. Menj csak, mindjárt megyek.
- Oké- mondta és a folyosó végén bement a szobánkba.
Mindig megállok a srác ajtaja elött és arra a napra gondolok, ahogy beszélt és ahogy a hajamba túrt, amikor majdnem megcsókolt. Összerezzentem és ekkor meghallottam hogy odabent a szoba tulajdonosa kiabál.
- Andy. Én ezt nem bírom tovább. Beleszerettem amikor nem kellett volna, hiszen te nem erre kértél meg.
- Ash, nyugodj meg. Semmi baj.
- De igen. Rohadt nagy a baj. Ahh, én szeretem őt, de ő ezzel a mortem gyerekkel jár. Meg amúgy is te a legjobb barátom van és ez neked se lenne jó.
- Jajj, haver. Rajtam ne muljon a boldogságod, sőt én attól lennék boldog ha te is boldog vagy, meg amúgy is, nem bízok abban a csávóban, tudom hogy veled jobban járna.
Közelebb léptem az ajtóhoz és ekkor megreccsent a parkette.
- Basszus- suttogtam magamnak
- Csittt- hallottam Ash hangját.
Gyorsan berohantam a szobámba, valószínűleg megnézik ki van az ajtó elött, de én már nem leszek akkor ott.
- Szellemet láttál?- röhögött Lucy mikor beértem a szobánkba.
- Nem. Csak siettem- mondtam kis mosollyal.
- Hát akkor oké. Miben mész a bálba?
- Hát izé... nem tom- elröhögtem magam, és a szekrényemhez mentem- vagy a fekete hosszú, egyszerű ruhámat vagy a csipke hátú fekete, rövidet.
- A rövidet.
- Igen. Én is arra gondoltam.
Bementem fürdeni és ügyeltam arra hogy a levetett ruhámban mennyek ki onnan és ne csak fehérneműben.
- Hali- Ash az ágyamon ült MEGINT.
- Heló- rámosolyogtam és kinyitottam a szekrény ajtómat úgy hogy ő ne lásson be. Felvettem a ruhámat és becsuktam az ajtót, hogy lássam magamat a rajta lévő tükrön. Elég jól áll nekem ez a ruha és most se csalódtam benne. Az asztalomhoz sétáltam, elővettem a szempilla spirálomat és a fekete rúzsomat. Vissza mentem a tükörhöz, kisfestettem magamat majd a dolgaimat belecsúztattam a kistáskámba. Ránéztem az órámra: 19:30 remek, van még fél órám. Ekkor eszembe jutott Ash.
- Miaz?- néztem a srácra aki szinte tátott szájjal bámult.
- Te nagyon sze... izé csinos vagy- zavartan rám mosolygott én meg vissza, rá.
- Kössz. Lu hol van?
- CC-vel. Túl sokat vannak együtt...
- Hát igen- elmosolyodtam
- Cukik együtt- Ő is elmosolyodott
- Nagyon- leültem az ágyamra
- Figyelj. A multkori miatt szeretnék elnézést kérni- kezdte- csak tudod te olyan csodás vagy és elfelejtkezdtem Gian-ról és a hatalmas év külömbségről- megsimogatta a hajamat én meg elérzékenyülve néztem rá.
- Ezt nem lehet. Nem érted?- eszembe jutott a barátom ezért kicsit durvábbra vettem a dolgot.
- Tessék?
- Menj el!- az ajtómra mutattam- kérlek. Ne nehezítsd ezt meg.
- Rendben- kifelé sétált lehajtott fejjel amikor visszafordult- hova mész?
- A suliba, nyárnyitó bálra.
- Értem. Jó szórakozást. Szia
- Szia- ismét az ajtóm felé mutattam.
Csengettek én meg mint a villám lerohantam.
- Szia- köszöntem Gian-nak
- Szia- megcsókolt és a kocsihoz vezetett- nagyon szép vagy
- Köszi.
Hamar a bálba értünk de akkor már javában folyt.
- Hölgyem, egy táncra?- kérdezte Gian
- Persze- mosolyogva megfogtam a kezét és elkezdtünk táncolni valami iszonyat gáz zenére. Egy tánc elég is volt nekünk, inkább elvonoltunk egy sötét sarokba csókolózni.
- Szeretlek- suttogta
- Én is téged- mondtam puha ajkaiba
- Szeretném ha szerelmünk fizikailag is beteljesülne- elkezdte simogatni a hátamat majd a keze lejebb tévedt. Annyia gáz ez a duma XD
- Ezt hogy érted?- kérdeztem miközben a kezét vissza toltam a hátamra.
- Hát izé. Melody én szeretném ha ma este velem lennél.
- Aludjak nállad?- kérdeztem értetlenkedve habár tudtam mire céloz.
- Ööö... igen. Aludj nállam
- Rendben- megcsókoltam ő meg tovább simogatta a hátamat. Mikor már nagyon taperolt úgy éreztem hogy le kell állítanom, így eltávolodtam tölle.
- Ez a bál elég unalmas- szólalt meg végül.
- Hát igen.
- Menjünk?
- Ahan. Hozzád? Vagy hozzánk?
- Hozzám- vágta rá gyorsan- nem nagyon bírom a lakótársaid- szélesre húzta a mosolyt az arcán majd kihúzott az épületből. Mikor a házához értünk és kinyitotta nekem az ajtót ismét elkezdett tapizni és csókolgatni, de most nem állítottam le hiszen jól ésett és hát nagyon szeretem őt, úgy érzem itt az idő...
Bementünk a szobájába úgy hogy ő egy pillanatra se vette le a kezét a seggemről, felkapcsolta a hangulat lámpát és az ágyára fektetett, levette a ruhámat majd a saját öltözéket is, meg kell hagyni elég jók a kockái. Először a számat csókolta majd a nyakamat utánna a szája ment egyre lejjebb és lejjebb, annyira jó érzés volt hogy észre se vettem mikor az ágyhoz kötött.
- Hé. Miért kötöttél ki?- kérdeztem értetlenül
- Így nem mocorogsz annyit- válaszolta gonosz hangon
- És nem lesz minden csupa vér- a szobába Carlo lépett be
- Mi a fuck? Segítség!
- Úgyse halja senki, ne eröltesd meg magad, hasztalan.
Ekkor nagy csörömpölés közepette csattant eggyet az ablak, valaki betörte és betört rajta, nem láttam ki volt. Egy szilánk eltalálta az ütőeremet és elvéreztem, meghaltam.
YOU ARE READING
Öngyilkosság kizárva (átírás alatt)
FanfictionEgy érdekes képességgel áldott meg az ég, jobban mondva a "bátyám". Akit imádok, de néha azt kívánom bár' ne adott volna akkor vért. Most nem kéne itt szenvednem ezekkel a nyomorékokkal akik az osztálytársaim. Ha nem adott volna akkor vért, már rég...