3.rész

961 70 1
                                    

-Andy ne. Várj. Nem vezethedsz. Részeg vagy.
- Hagyál már Melody- mondta- inkább szálj be a fiúkhoz abba a kib@szott autóba- mutatott a jármű nyitott ajtajára. A hangja néha megcsujlott és hadart. Egyértelműen sokat ivott. Beültem a fiúkhoz. És hát ők is eléggé felöntöttek a garatra. Ketten aludtak, egy kiabált, a negyedik meg próbált engem ráfüzni egy kis piára miközben taperolt.
- Andy így nem vezethedsz.
- Kussolj már be... hülye lotyó.
Na ez már tényleg sok volt nekem. Elkezdtem bőgni. És csak bőgtem és bőgtem. Egyszer megállt az autó. Azt hittem Andy rájött milyen hülye és gyalog megyünk, de ehelyett kinyitotta az ajtót felöllem és kirángatott az autóból.
- Akkor te gyalog mész! Megértetted ringyó?!
- Szíves örömest- kirángattam magamat a szorításából és leültem bőgni az út szélére. Láttam ahogy a fekete jármű tovább hajt és egyszer csak egy kamion jelent meg a horizonton... Andy neki ment. Kiáltást hallottam. A bátyám hangja. Oda rogantam, az autó felborulva a fiúk meg alatta fegszenek. Kihívtam a mentőket, mire kiértek Andy már mellettem állt az új testében, józanon. Meghalt.
A korházban már órák óta vártunk egy korterem elött, egyszer csak kijött egy középkorú férfi és gyászos hangon megszólal:
- Részvétem- és elmegy
Fájdalmamban felsikítottam, és sírtam. Nem, nem sírtam: órdítottam.
~
-Melody?- felkapcsolódott a villany és Lucy állt az ajtó mellet. Én az ágyamon ültem könnyes arcal és a könnyekkel ásztatott kispárnámat szorongadtam. Az ajtó kicsapódott és a fiúk álltak elöttem riadt tekintettel. Oda rohantam és megöleltem őket, egyszerre mind az ötöt.
- Mi történt szívem?- kérdezte Jake.
- Rosszat álmodtam- válaszoltam könnyes szemmel
- Andy!
- Igen?
- Ne vezess részegen!
- Oké. Nem szoktam- ölelt át
- Jaj Mel hát ezt álmodtad?- kérdezte a barátnőm- ezért bőgtél?
- Nem. Azért mert...
- Igen?- mondták egyszerre
- Mert az álmomban meghaltatok- válaszoltam alig hallhatóan. De úgy látszik hallották mivel látni lehetett ahogy meztelen felsőtestükben görcsbe rándul a gyomruk.
- Figyu Mel. Ez csak egy rossz álom- kezdte Ash- de ha gondolod meléd fekszek- átkarolt és küldött felém egy félmosolyt.
- Nem, kössz- vette le a srác kezét rollam Andy
- Majd én alszok veled te dinka- kacsintott rám Lucy.
- Hát ez megoldható- átkaroltam a barátnőmet és együtt kitessékeltük a srácokat.
- Hé- nézett ránk Jinxx- elmaradt az estipuszi.
- Az nállunk mióta szokás?- kérdeztem szórakozottan
- Mostantól- és nyomott egy- egy puszit az arcunkra. Utánna meg a többiek, a végén Lucyval csak undorodva néztünk egymásra.
- Valamelyik nagyon nyálas- suttogtam mikor már vissza mentek aludni.
- Az biztos. Álmában folyik a nyála.
- Jó éjt Lu. Nem kell velem aludnod- mondtam majd lefeküdtem aludni, ismét.
Reggel hamar felkeltünk Lucyval a konyhábol jövő zajra. Gondolom a fiúk "főznek".
- Jó reggelt- mondtam
- Ja- válaszolt az álmos barátnőm.
Bevonultam a fürdőmbe, felvettem egy szakadt farmert és egy BVB-s trikót.
- Jajj de jó a pólód- mondta Lucy
- Todom- válaszoltam vihogva.
Mikor lementünk a konyhába Andy éppen palacsintát sütött a többiek meg az asztalnál ülve várták. A bátyám egész jól főz, pasi létére.
- Sziasztok lányok- jött köszönni Jinxx- reggeli puszi- már hajolt is felém, na ez egy nyálas puszi volt.
- Fujj. Kösz.
- Tudod mit én ezt kihagyom- hátrált Lu.
- Gyertek lányok, pont kész lett a reggeli- Andy egy puszit nyomott az arcunkra, az övé nem volt nyálas, inkább meleg és nyuktató. Testvéri.
- Éhen halok- Lucy leült és én meg mellé.
- Andy ez mennyei volt- már állt is fel Lu az asztaltol amikor vissza ültettem.
- Várj. Elvitetem magunkat a suliba- rákacsintottam a barátnőmre és Andy felé vettem az irányt.
- Figyu bratyó- kezdtem
- Mond
- Lehelj csak rám.
- Oké- Andy értetlenül nézett rám de megtette
- Fujj. Foghagymás pirító? Tea? Kávé? Palacsinta?
- Hát ja. Éhes voltam
- Na de alkoholt nem érzek szóval elvihetsz minket suliba- idiótán rámosolyogtam és indultam Lucyval az oldalamon az ajtóhoz.
- Oké. Máris megyek a kocsihoz.
A ház elött állt a fekete autó. Benne az 5 fiú. Hogy kerültek oda? Na mindegy. Beszáltunk és már mentünk is. Kb 10 perc mulva a suli elött nyitotta ki nekünk Ash az ajtót.
- Köszi srácok. Sziasztok.
- Oh igazán nincs mit, de mi is bemegyünk.
- Hogy mi?- értetlenül néztem rájuk.
- Bekísérünk hogy a nyomorékok megilyedjenek a bátyáidtól.
- Mind az öttől?
- Igen - kezdte Andy- ők is ugyan úgy szeretnek téged mint én.- megsimogadta a fejemet és indultunk Lu terme felé. Őt is ugyan úgy bántják az osztálytársai mint engem.

Öngyilkosság kizárva (átírás alatt)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz