Mikor felértünk barátom leült az ágyra és elkezdte nyomkodni a telefonom.
- Hé, az az enyém!- szóltam rá
- Nem mondod?!- mutatta felém fekete kövekkel kirakott rózsaszín telefonom.
- De miért van nálad?- néztem rá kérdőn
- Csak a böngészési előzményeket nézem...
- Hogy miket?!- kaptam ki kezéből a készüléket.
- Csak kíváncsi voltam miket nézegetsz- vágott durcás arcot
- És megtaláltad amit kerestél?
- Nem- húzta el a száját.
Ránéztem a telefonomra és az az oldal jelent meg amit pár napja nézegettem. Ezüst ékszerek. Gyönyörű nyakláncok, karkötők és a legcsodálatosabb gyémántokkal díszített gyűrűk.
- Figyelj- szólalt meg végül- nekem el kell ugranom valamiért, elleszel egyedül?
- Persze, menj csak- nyomtam puszit arcára. Mikor kilépett az ajtón én megkönnyebbülten dőltem hátra karosszékemben. Néha még mindig zavarban vagyok a közelében. Beágyaltam majd lementem Loryékhoz.
- Olyan jó látni hogy újra jóban vagytok- öleltem át Loryt a kanapén.
- Ash az előbb ment el- mutatott az ajtó felé.
- Igen, tudom. Én miatatok jöttem le. Szóval, miért is jöttél ide? Azon kívül hogy Loryt lásd?- fordultam Sellyhez
- Nagyon rossz dolgokat tettem a maffiában, és ezért közöltem hogy kiszállok- nagyot nyelt- de az nem nagyon tetszett apámnak.
Felhúzta pólója úját és akkor jól láthatóvá váltak a lila foltok a karján.
- Ezt ő tette veled?- kaptam a kezéhez.
- Igen, már megszoktam. Viszont most betelt a pohár, tehát elszöktem- hátradőlt a bőr kanapén.
- Addig maradhatsz ameddig csak akarsz- mosolyogtam rá kedvesen.
- Köszönöm- meghatódottan rám emelte hatalmas, kisírt szemeit- annyira jó barát vagy.
- Tudom- röhögtem el magamat- na gyere ide.
Átöleltem mindkét barátnőmet.
- Nézzünk filmet- vetette fel ötletnek Lory.
- Miért nem megyünk el inkább shoppingolni?
- Na, az egy nagyon jó ötlet- pattant fel a helyéről- gyere Selly, adok ruhát.
Felmentem a szobámba pólót cserélni, aztán le a nappaliba. Már ott vártak a lányok.
- Elmentünk- kiabáltam fel. Válaszként egy halk okét kaptunk.
Végigjártuk a pláza legmenőbb boltjait, kajáltunk és végül a mozi előtt kötöttünk ki.
- Bemenjünk?- kérdeztem.
- Miért ne?
Mire vége lett a filmnek már tíz óra is elmúlt tehát ideje volt haza menni.
- Hívok taxit- jelentettem ki.
- Ne- ellenkezett Lory- menjünk gyalog, nincs messze.
- De ha valaki vadállat megtámad?
- Azt kicsináljuk- mondta komolyan Selly- nyugi, vicc volt.
Eröltetetten fel nevettem és a zsebemben lévő sokkolót szorongattam. Igen, mindig van nállam sokkoló.
- Mindjárt otthon vagyunk- állapította meg Lory a sarkon.
- Köszönjük Sherlok- veregettem vállon. Pár méter múlva kinyitottam a kaput és mi bementünk rajta.
- Ki az?- kiabált Ash a teraszon ülve.
- Csak mi vagyunk- rohantam hozzá- hiányoztál.
- Te is nekem- szájon csókolt majd betessékelt minket.
- És mit csináltatok?- érdeklődött.
- Vásároltunk és megnéztünk egy filmet. De most itt az a kérdés hogy te hol voltál.
- Az titok- felkapott és bevitt a szobámba. Ledobott az ágyra és csókolgatni kezdte a nyakamat.
- Még nem fürödtem- nyavajogtam.
- Akkor menj- leszállt rólam és befeküdt az ágyba. Most nagyon könnyen elengedett, furcsa. Bementem a fürdőbe, levetkőztem és megengedtem a vízet. Hideg, nagyon hideg. De engedtem ha csurodjon végig a bőrömön. Mikor már elég tiszta és hideg voltam kiszálltam a zuhanyból és megtörölköztem. Nagyon hideg van. Felvettem a pizsamámat és visszamentem a szobámba. Barátom már aludt, nem akartam felébreszteni ezért óvatosan bújtam mellé.
- Jóéj- csókoltam meg csupasz, meleg karját.
KAMU SEDANG MEMBACA
Öngyilkosság kizárva (átírás alatt)
Fiksi PenggemarEgy érdekes képességgel áldott meg az ég, jobban mondva a "bátyám". Akit imádok, de néha azt kívánom bár' ne adott volna akkor vért. Most nem kéne itt szenvednem ezekkel a nyomorékokkal akik az osztálytársaim. Ha nem adott volna akkor vért, már rég...