14.rész

434 38 2
                                    

-Szerelmem. Megjöttem- Andyvel beléptem Juliet ajtaján a lány meg a báttyám nyakába ugrott.
-Sziasztok
-Szia
-Melody. De jó hogy te is jöttél. Kéne egy kis segítség.
-Szívesen segítek. Miröl is van szó?
-Tudod a báttyáddal holnap színházba megyünk és nem tudom mit vegyek fel. És mivel ez csajos ügy, nem akartam Andy segítségét kérni- a báttyám felé biccentett a fejével aki épp az egyik macskára akart melltartót rakni.
-TE MEG MIT CSINÁLSZ?
-Miért? Nem látszik, hugi. Cicát öltöztetek.
-JÉZUSOM- Juliet rám nézett- hát már érted miért kell a segítséged!
Elnevettem magam és bementem a lány szobájába, kiválasztottuk a ruhát és akkor eszembe jutott Andy.
-Andy?!- kimentem a nappaliba és bátyám a kanapén feküdt, ölében a cicák és aludt.
-Hööö- kinyitotta a szemét és levette magárol a macsekokat- mehetünk?
-Persze.
Elköszöntünk Juliettől és már mentünk is haza.
-Milyen filmet nézünk?- kérdeztem mikor a szobájában voltunk
-Nem tudom. És valami vígjátékra gondoltam.
-JÓ. Akkor nézzük a Minden6ót
-Rendben- berakta a DVD-t és már ment is a film. Miután megnéztük elmentünk fürdeni, külön, majd lefeküdtünk aludni.
-Szeretlek
-EN Is téged hugi- átölelt és puszit nyomott az arcomra.
Belefurtam az arcomat a hajába és éreztem a megnyutato és férfias illatát.Furcsa belegondolni abba hogy már felnőttek vagyunk és mégis tudjuk szeretni egymást Annyira mint a gyerekek. És tudunk időt szakitani egymásra úgy hogy mindkettőnk tudott volna mást Is csinálni, EN például a barátommal "aludni".
-Melody
-Igen?
-Jo volt ez a nap. Köszönöm hogy vagy nekem.
-EN Köszönöm hogy azon a napon vért adtál.
-Remélem nem akar már senki elkapni. Elegem VAN már a Carlo félékből.
-Hidd el, nekem is- elmosolyodtam és méllyen belélegeztem az illatát- szerintem az egyetemen lesznek gondok.
-Megoldjuk. Szeptembertől kolis leszel?
-Hát muszály leszek. Az egyetem Floridában VAN.
-Értem. És csak szünetekben jösz haza?
-Igen- egy könnycsepp folyt végig az arcomon
-NE sírj hugi- Andy hangja megtelt szomorúsággal
-De addig meg VAN egy hónap.
-Pozitívan kell gondolkodni.
-Ennyi- ásítottam egyet
-Jóéjt hugi.
-Jóéjt Andy-megpusziltam és már aludtam Is.
Reggel arra keltem hogy bátyám az ajtónál áll ami résnyire van nyitva és zokogva beszél valakivel. Nem ismertem fel kivel, az illető is feltehetőleg sírt mert a hangja rekedt volt és néha megcsuklott.
-HOGY érted azt hogy "vadásznak" rá?
-Andy! Figyelj. Tegnap elég rossz társaságba keveredtem, ők vertek meg. De a beszélgetésből egyértelműen kiderült hogy Melody kell nekik.
-Értem. Kérlek ezt ne mond el neki.
-Rendben- az ajtó becsukódott Andy meg visszafeküdt mellém. Átöleltem és éreztem ahogy a karja megfeszült és az erei kiduzadtak.
-Szeretlek- fordultam felé
-ÉN is téged. És igérem soha senki Nem bánthat.
-Ideges vagy- állapítottam meg mosolyogva- mi a baj?
Felült velem szeben az ágyra és megfogta a kezemet.
-EZT most Nem mondhatom el- felállt- de igérem idővel megtudod- puszit nyomott az arcomra és bement a fürdőbe
-Hát jó- kinyitottam az ajtót- a szobámban leszek ha mégis el akarnád mondani- átmentem a szobámba és a szekrényemhez mentem. Megfogtam egy nadrágot és egy toppot majd bementem fürödni. Megengettem a forró vizet majd beleöntöttem a fürdősót. Az egész helységet bejárta a rózsa illata, úgy ahogy a rózsavörös a vizet megszinezte. Levetkőztem és beleültem nyakig a vörös vízbe. Elgondolkoztam rajta hogy vajon mit Nem árul el nekem Andy.
-Melody- hallottam egy rekedt hangot a résnyire nyitott ajtón kívül.
-Fürdök.
-NEM zavar- Ash bejött és bezázta maga mögött az ajtot.
-Ja te vagy az?- elmosolyodtam, reggel vele beszélt a bátyám- olyan rekedt a hangod, Nem ismertem meg
-Tudom. Ma kicsit be vagyok rekedve, talán Tudom is mitől- perverz mosollyal végogmért a piros vízben.
-Nehogy azt mond hogy elvonási tünet? Két nap alatt?
-Lehet igen , de az is Lehet hogy Nem- kikapott a vízből és bevitt az ágyamra, elkezdett törölgetni és csókolgatni majd mikor már rajta Se volt ruha...
-Mel, hoztam ágybareggelit- Jake nyitott be de azzal a lendülettel be is csukta az ajtot.

______________________________
Sziasztok! Itt az uj rész és elnézést hogy csak most hoztam de Nem igen volt időm irni. Na de aki meg olvassa annak annyit elárulok hogy ez az "évad" Se lesz unalmas. Mint az elsőnél Itt is lesznek rosszfiuk nagy szivet nektek és ezt:

Instagram nevem: darkness.broken
We♥It nevem: Darkness.Broken (a változatosság kedvéért )
SnapChat: HAT izé az is van csak Nem használom , mert nincs tul sok ismerosomnek de ha valaki igényt tart rá.megoldom....
Na mégegyszer nagy szivet nektek ❤

Öngyilkosság kizárva (átírás alatt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu