- Ne, ez nem helyes!
- Melody, kérlek- hajolt közelebb Louis
- Nem! Nekem barátom van- legördült egy könnycsepp az arcomon- és szeretem őt.
- De ő most nincs itt- az ágyra lökött és mohón megcsókolt, semmi szeretni való nincs ebben az emberben.
- Mit csinálsz?!- üvöltöttem rá mikor egy injekciós tűt vett a kezébe
- Nem fog fájni!
Ahogy ezeket a szavakat kimondta a tű már a nyakamban volt és ki tudja mit nyomott belém azon keresztül.
- Most egy darabig tehetetlen leszel!
Teljesen elnehezültek az izmaim és nem bírtam se meg mozdulni, se megszólalni.
- Nem akartam ezt tenni, de úgy látszik magadtól nem tetted volna meg.
Rettenetes érzés volt ahogy ezeket a szavakat kimondta majd a testem teljesen mozgásképtelenné vált.
Bekötötte a szememet és feljebb fektetett az ágyon. Éreztem meleg leheletét a nyakamon majd csókját a számon.
- Tudod nem azért teszem et mert így tartja kedvem- hallottam undorral teli hangját- ez a feladatom, meg amúgy se te kellesz nekünk...
- Tessék?-nyögtem ki halkan
- Jajj ez aranyos, azt hitted miattad van mindez?! Hát nem. Minden a bátyád miatt van- simította végig a hajamat- ha te itt vagy ő eljön érted, és megment.
- Szemét dög!
- Igen, az vagyok- röhögött fel, majd szépen, lassan elkezdte levenni rólam a ruháimat és a szememre kötött kendőt.
- Dögölj meg!- üvöltöttem a rajtam fekvő meztelen srácra- hallod, DÖGÖLJ MEG!!
- Ne üvöltözz velem, cica- csókolta végig a nyakamat.
- Hagyj békén!- visítottam és az ágyhoz kötött kezemet próbáltam kiszabadítani valahogy.
- Ne nyavalyogj már annyit- szólt rám erőteljesen, majd megszabadított az utolsó ruha darabjaimtól is. Éppen kezdett neki látni a dolgoknak mikor kivágódott az ajtó.
- TE MEG MI A FASZOMAT CSINÁLSZ A HUGOMMAL?!- ütötte le a rajtam fekvő fiút
- ANDYYYYYYYY- ugrottam bátyám nyakába- te vagy az én hősöm...
- Hugi, tudod hogy én nem vagyok senki hőse, ha érted hogy értem- kacsintott rám.
- Ezzel nincs vége- emelte Louis a karját, de bátyám ezt megakadályozta egy hatalmas ütéssel, amitől a srác kidőlt.
- Ügyes voltál, de menjünk innen!- parancsoltam bátyámra
- Ahogy óhajtod- horkant fel és karjaiba kapva kivitt a kocsihoz.
- Ahogy haza értünk tudod mi lesz az első amit teszek- hajoltam közel hozzá.
- Mi?-nézett rám kacéran- mondjuk nem vagyok kíváncsi a nemi életedre- húzta el a száját
- Ohhh, te kis huncut- csaptam vállon- fel fogom zabálnia fél hűtőt- néztem rá éhségtől kopogó szemekkel
Erre nem reagált semmit csak nézte az utat, és mélyen elgondolkodott valamin.
- Mi a baj? - néztem rá
- Hiányoztál, azt hittem már nem látlak viszont.... soha- kicsit elcsuklott a hangja, de nem sírt.
- Te is nekem. Nem láttam sok esélyét annak hogy újra látlak, figyelembe véve azt is hogy nekik nem én kellettem, hanem te.
- Kinyírtam volna ha bántani mer téged.
- Meg se lepődtél azon amit mondtam? - néztem rá zavarodottan
- Mel- kezdte- sok minden történt ebben az egy hétben, majd mindent elmondok, de most fáradt vagyok.
- Tessék?! Egy hétig voltam távol? Hisz akkor vége a szünetnek! Lory vissza ment?
- Nem. Nem ment vissza, és nem is fog. Ahogy te se. - nézett rám szúrós szemmel.
- Mi van?
- Nem engedlek oda vissza. Tele van ellenségekkel az a hely.
- Akkor haza megyünk?
- Igen. A nyaralóból mindent kipakolunk és felgyújtjuk- az arca még mindig kifejezéstelen volt.
- Mi van? -értetlenkedtem tovább.
- Figyelj, Melody! Mi lenne ha befognád a szádat míg ki nem szállunk?
- Oké- néztem rá ijedten- bocsánat...
Ez a 10 perc volt életem legkínosabb 10 perce, de sikeresen megérkeztünk, én meg ahogy megállt a kocsi berohantam a házba.
- Megjöttem- kiáltottam el magam a küszöbön, mire mindenki lerohant az emeletről.
- SZERELMEM!- üvöltött barátom és a karjaiba kapott- úgy hiányoztál!
- Te is nekem- súgtam a fülébe- szeretlek
- Én is téged- mondta halkan, majd elengedett.
Mindenki engem nézett, majd egyszerre öleltek meg.
- Jajj Mel- simogatta meg Lory a hajam - annyi mindent kell mesélned, ahogy nekem is.
- Melodyyyyyyyy- ugrott Lucy a nyakamba- hiányoztál. Este csajos parit tartunk.
- A te szobádban- csatlakozott Lory is.
- Ööö oké- nevettem el magamat.
- Mel. Beszélnünk kell- lépett mögém komolyan a bátyám.
- Andy, ne mond el neki- szolt rá Ash- még ne....
- Muszáj elmondanom...
- De még ne most... kérlek.
- MOST KELL ELMONDANOM- üvöltött bátyám- lehet hogy holnap már késő lenne.
- Tudod mit, akkor most mond el- néztem rá rosszallóan.
- Gyere- megfogta a kezemet és felhúzott a szobájába.
- Igen?- néztem rá mikor már az ágyán ültem.
- Figyelj, ez tuti le fog sokkolni, de ne akadj ki.
- Oké, mond.
- Tudom kik az igazi szüleid.
- Tessék?! Hát ez nagyszerű- felugrottam az ágyról izgalmamban- kik a szüleim?
Andy egy ajtóhoz lépett és elhúzta azt, alatta egy csomó cikk és nevek lógtak. Megakadt a szemem egy képen amit nem akartam elhinni, ezek lennének a szüleim.... teljesen lefagytam.
- Na, ne. Ezt ne- néztem bátyámra- akkor én is... olyan.... olyan vagyok?
- Igen...
-------------------------------------------------------------------
Sziasztok. Tudom sokáig nem volt rész, és ezt sajnálom, de most itt van :D remélem tetszett. Kommentben nyugodtan jöhet vélemény, hideg- meleg egyaránt.
Hatalmas szívet nektek! <3
YOU ARE READING
Öngyilkosság kizárva (átírás alatt)
FanfictionEgy érdekes képességgel áldott meg az ég, jobban mondva a "bátyám". Akit imádok, de néha azt kívánom bár' ne adott volna akkor vért. Most nem kéne itt szenvednem ezekkel a nyomorékokkal akik az osztálytársaim. Ha nem adott volna akkor vért, már rég...