Capitolul V

347 15 0
                                    

Ma trezesc, si merg sa fac un dus, ma imbrac cu o rochie de vara portocalie si o pereche de sandale cu talpa ortopedica si o poseta in caremimi pun telefonul, portofel. Oare sa imi iau pistol? Dar, pentru orice eventualitate ini iau.

Intru in bucatarie si imi iau un mar.
Mama: Scumpo, in seara asta sa te aranzezi fiindca vin la cina o familie de mafioti la fel ca noi, sunt prieteni fe familie si nu i-am mai vazut de mult.
Eu: Cand i-ai vazut ultima data?
Mama: Pai, ultima data...ah cand era fiul lor doar un copilas la fel cum erai si tu!
Eu: Au un fiu?
Mama: Da! Acum mergi la scoala si in drum spre casa cumpara un tort mare cu fructe.
Eu: Bine. Pa mama!

Ies din casa si ma urc in masina conducand spre scoala. Imi iau cartile de franceza si intru in clasa. Su t destul de buna la franceza, am note de 10,9 si 8. Mama a spus ca trebuie sa le invat, pt ca exista mafioti in toata lumea care vorvesc limbii straine. Iar in misiuni trebuie sa ma deacurc orice limba ar fii.

Pe usa intra doamna Tautu. E o proferoara rea si artagoasa.
Profa: Bonjour mes eleves!
Noi: Bonjour madame!
Profa: Ce lectie am avut?

***

Merg in drum spre cofetarie pentru a cumpara un tort mare cu fructe.
Ajung acasa si ii dau tortul mamei apoi eu merg in camera mea sa ma schimb. Fac un dus di ma imbrac cu o rochie turcoaz pana la genunchi, o pereche de pantofi negri. O poseta de mana neagra in care imi pun aceleasi lucruri. Parul il ondulez si fac o fundita(Media). Ma machiez cu fard albastru, rimel, si un ruj rosu!
Cobor jos si o aud pe mama ca vorbeste cu cineva. Ma apropii de mama si vad o femeie si un barbat frumos aranjati. In spatele lor sta un baiat,cu par blond si ochi albastri.

Apropo poate va intrebati unde sunt Melissa si Luis. Pai ei au plecat la bunica pentru o scutra vacanta la tara.

Mama: Oh, cred ca ti-o amintesti pe fiica mea.
Anne: Oh da Bella , ce mare ai crescut!
Bella, el este fiul meu Niall!
Eu: Incantata!
Niall: De asemenea!

Mama: Bine, haideti sa ne asezam la masa.
Anne: Excelenta idee.

Tata se aseaza in capul mesei, in dreapta lui sta mama, Anne si Sebastian, tatal lui Niall.
Niall s-a aaezat langa mine, " perfect". Mama si Anne vorbesc despre o reteta noua de prafituri, tata si Sebastian vorbesc despre un nou transport de arme. Doar eu si Niall nu vorbim.

Niall pov.

Eu: Dar, mama. Nu vreau sa merg la cina aia! Mergeti fara mine.
Mama: Niall, nu imi pune nervii la incercare! Trebuie sa vii, apropo familia Jonson are o fiica. Cand erati mici erati de nedespatrit. Si acum nu vrei sa o vezi? Mama ei mi-a spus ca e foarte frumoasa, si ca e cea mai buna din familia ei.
Eu: Nu stiu! Poate voi veni.
Mama: Atunci iti iei costum.

Oftez si imi iau costumul negru. Urcam in masina iar in scurt timp ajungem in vata unei vile cu trei etaje. Casa e impanzita de gardieni. Wow! Nici la mine asaca nu sunt asa de multi gardieni.

Tata discut cava cu unul din gardieni iar acesta deschide poarta si intram cu masina in curte. Mama bate la usa iar o doamna draguta ne deschide usa. Vad ca pe scari coboara o fata foarte draguta si frumoasa. Are parul negru si ochii verzi. E fermecatoare.

Ne asezam la masa si o vad cum mananca cu gratie, isi intoarce capul spre mine si abea atunci imi dau seama ca ma holbam la ea. Imi intorc repede capul iar ea continua sa manance. Dupa masa ne asezam intr-un living luxos.

Dna Jonson: Bella, arata-i camera ta lui Niall.
Bella: Bine, mama! Vin-o Niall!

O urmez pe scari si intra pe o usa mare alba. Inauntru predomina culorile mov si alb. Vad un pat cu baldachin cu asternuturi mov cu inimioare albe, un dulap mare cat peretele alb, un birou din lemn vopsit, tot alb. Si o plasma mare mov.

Bella: Iti place?
Eu: Da, e frumos.
Bella: Bine, acum urmeaza-ma sa iti arat locul meu secret.

Loc secret? Ce loc secret? O vad ca merge la compiuter si introduce o parola apoi ea merge la dulap si il deshide. Nu-mi vine sa cred, in dulap este acum o usa si niste scari. O vad ca imi face cu mana sa intru iar ea inchide usa dupalului dupa noi. Coboram scarile pana dam de o usa mare dubla maro.

Bella o deschide iar inauntru vad o biblioteca imensa cu sute de rafturi de carti. Vad o masa si doua fotolii. Cred ca ii place sa citeasca.

Eu: Uau! E impresionant!
Bella: Stiu! Aici atau eu si citesc, cand vreau sa fiu singura.
Eu: Superb. Parintii tai stiu de asta?
Bella: Doar sora mea mai mica, Melissa si mama. Dar sa nu spui nimanui.
Eu: Cred ca ar trebui sa urcam.
Bella: Asa este!

Urcam si iesim din camera Bellei! Ma conduce pana in sufragerie. As vrea sa fim prieteni.
Mama si tata decid sa plece asa ca si eu. O imbratisez pe Bella ea ramanand uimita dar apoi ma imbratiaeaza si ea.

Mergem acasa si ma pun in pat la somn ca sunt tare obosit.

Stapana MafiotilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum