Cand pe usa intre...un grup de 5 barbati inarmati. Sar in fata Bellei dar ea scoate din poseta un pistol si il indreapta spre unul dintre barbati si il impusca.
Unul dintre barbati isi drege vocea si spune:
Barbatul: Mai...mai...mai, ce avem noi aici. Este chiar Sef Bella.
Bella: Ce naiba vreti? spune ea cu ura.
Barbatul: Noi? Noi vroiam doar sa jefuim restaurantul dar se pare ca am dat de tine.
Bella: Hai, valea! Nu am chef de voi!
Barbatul: Nici nu ma gandesc sa plec.
Bella: Atunci nu-mi dati de ales!Iar atunci Bella l-a impuscat in umar iar pe restul de doua ori in abdomen.
Wow! Nu credeam ca Bella este...nici macar nu stiu ce este. O vad ca vorbeste la trlefon. Cu siguranta vorbeste cu politia.
Dupa ce termina de vorbit pe usa intra patru persoane o femeie, un barbat si o fata si un baiat.Bella merge la ei si il imbratiseaza pe barbat. Merg mai aproape de ea.
Eu: Mm...Bella?
Bella: Da Max! Ce este?
Eu: Pai...cum ai reusit?Tocmai cand a deschis gura sa spuna, femeia o striga.
Cine sunt ei si ce legatura au cu Bella?
Bella: Max, imi pare rau dar trebuie sa plec. Te rog sa nu spui nimanui ce am facut eu in seara asta. Daca te intreaba cineva, a venit politia. Bine?
Eu: B..bine!
Bella: Ti-e frica de mine? Nu te teme, nu iti fac nimic.
Eu: Ei cine sunt?
Bella: Mama, tata si fratii mei. Acum trebuie sa plec. Pa Max!
Eu: Pa Bella!Bella pov.
Plec acasa cu parintii mei! Cei cinci prostanaci care au indraznit sa imi strice intalnirea vor plati amarnic. Ei fac parte din clanul adversar: Williams.
Tata: Bella este cea mai buna la scos informatii. Deci te vei ocupa de cel impuscat in umar. Bine?
Eu: Bine tata! Unde i-ai dus?
Tata: Sunt la subsol. Ai grija!
Eu: Sa inceapa distractia!MAX pov.
Ma tot gandesc la ce vroia Bella sa-mi spuna. Decid sa ma duc la ea acasa. M-a impresionat casa ei!
Ma urc in masina si ma indrept spre casa ei!Ajung repede iar la poarta stau vreo 10 barbati imbracati in negru.
Vreau sa intru pe poarta dar unul ma opreste!
El: Pe cine cauti?
Eu: O caut pe Bella. Este acasa?
El: Domnisoara Bella are putina treaba.
Eu: Dar daca Bella v-ar spune, m-ati lasa sa intru?
El: In cazul acesta da!Atunci o sun pe Bella si imi raspunde dupa doua tonuri?
Bella: Da Max!
Eu: Ii spui te rog barbatului de la poarta sa ma lase sa intru?
Bella: Stai ca vin imediat la poarta!
Eu: Mersi!Inchid telefonul si astept. O vad pe Bella ca iese din casa si se indreapta spre poarta.
Eu: Hei Bella!
Bella: Hei! Jack sa il lasi de acum sa intre insotit de tine pana la camera mea. Bine?
Jack: Bineinteles domnisoara Bella!
Bella: Bine! Haide Max.O urmez pe Bella pana in casa. Raman uimit la cat de frumos este decorat. Urcam scarile si obserb ca la fiecare usa sunt cate doi barbati care stau cu mainile in san.
Intram pe o usa mare alba iar culorile care predomina sunt mov si alb. Cred ca e camera Bellei.
Bella pov.
Eu: Acum imi spui de ce ai venit? Aveam putina treaba.
Max: Da.. Broiam sa te intreb cum ai reusit sa ii invingi pe cei de la restaurant.Nu ma asteptam la asta! Nu pot sa-i spun. Nu pot.
Eu: Pai...nu pot sa-ti spun. As vrea dar nu pot. Tot ce vreau de la tine e sa nu spui nimanui. Imi promiti?
Max: Bine! Promit. Eu ar trebui sa plec. Ma insotesti pana la poarta sa nu ma pierd in casa asta?Eu chicotesc iar el zambeste.
Eu: Sigur! Vino.Am coborat scarile si am iesit pe usa principala. Am mers cu el pana la poarta. El a plecat acum pot sa merg sa scot informatii de la fraierul ala.
Intru in casa si merg in subsol. Barbatul ala e inchis intr-o temnita. Ii ordon gardianului sa deschida si sa il aseze pe un scaun legat.
Eu: Te simti bine in celula? spun eu badjocoritor.
El: Dute naibi de curva!Atunci palma mea fate un contact puternic cu obrazul lui intorcand capul la 90°.
Eu: O singura data sa-mi mai vorbesti astfel o sa spui adio maselelor si dintiilor tai. Mai auzit? Aici eu sunt sefa si nu permit ca un jegos ca tine sa mi se adreseze astfel! Gunoiule!
El: C..ce v..vrei sa-mi faci?
Eu: Avem doua cai! Une amiabila adica o sa-mi spui tot ce vreau fara sa primesti bataie si vei fii hranit cum trebuie, sau calea grea pentru tine adica o sa fii chinuit pana imi spui tot ce vreau, a si vei fi tinut impometat. Clar? Deci pe care o alegi?El: Pot sa te intreb ceva?
Eu: Orice!
El: Care sunt modurile de tortura?
Eu: Oh, pai am masa care te intimde, tortura cu 50 de ace, jar fierbinte pe rana deschisa, masa care se imfierbanta...mai vrei sa continui?
El: Nu!
Eu: Deci pe ce cale vrei sa mergi? Mie imi este indiferend.
El: Pai, calea usoara! Iti voi spume ce vrei.
Eu: Bun baiat!A urmat o serie lunga de intrebari la care eu am notat toate raspunsurile pe in carnetel. Apoi am odornat sa ii fie adusa mancare si apa buna!
Am urcat inapoi si am mers in biroul tatei unde i-am dat toate informatiile scrise. A fost foarte fericit dar si foarte mandru. Si pentru ca eu aunt cea mai mare, eu voi fii urmatoarea sefa. Nu e grozav?
Am mers in sala de fitness, dar mai intai m-am schimbat cu o pereche de colanti trei sferturi negri si o bustiera mov.
Ma duc si ridic niste greutadi dintr-o mana in alta, apoi ma antrenez cu sacul de box. Ma indrept spre tinte. Incarc un pistol si trac la tinta toate nimerindu-le in cap si inima.
Dupa antrenament merg in camera mea si fac un dus, apoi ma pun la somn.