Gatesc micul dejun cand imi suna telefonul.
Eu: Alo?
El: Domnisoara Bella?
Eu: Da! Cine ma cauta?
El: Suntem cei 50 de gardieni. Stam in fata portii dvs.
Eu: Stati putin. Vin imediat.Inchid telefonul si vad ca Max inca doarme. Ies la poarta si deschid poarta pentru a imtra noi mei gardieni.
Intram in casa si ii aranjez. Sa stea doi la usa lui Max, doi la usa mea iar restul sa patruleze pe afara.Ma duc din nou in bucatarie si continui sa gatesc pana cand il aud pe Max tipand. Alerg repede scari si il vad ca usa camerei lui e incuiata. Ma uit la gardienii de la usa lui si ii intreb.
Eu: Ce a patit Max?
Gardianul: Pai a deschis usa si s-a uitat la noi apoi a tipat si s-a incuiat in camera.
Eu: Ce prostut e! Max deschide usa!
Max: Bella? Doi barbati stau la usa mea!
Eu: Prostutule, dechide usa sa discutam.Max deschide usa si iese. Pare speriat.
Eu: Hai la micul dejun sa iti spun.
Max: Bine!Coboram scarile si intram in bucatarie! Pe masa este un platou de sandvisuri si o tava de cafele. Astea le-am pregatit pentu gardieni. Sunt ei angajati dar asta nu indeamna ca nu trebuie sa bea o cafea sau sa manance un sandvis in timpul programului.
Lui Max i-am facut niste vafe cu sirop de afine si o cafea cu lapte.
Duc platourile in sufraferie si chem gardienii sa se serveasca.
Toti vin si isi beau fiecare cafeaua povestind.Eu ma duc in bucatarie si mananc cu max micul dejun.
Azi trebuie sa vina armele. Am comandat iesi o usa metalica cu cod de securitete si niste alarme cu raze. Am de gand sa imi fac o camera de super securitate.Mai am nevoie de aparate cu ultrasunete care atunci cand se aude un zgomot se declanseaza alarma.
O sa chem un instalator sa imi instaleze camere ascunse in toata casa, in fiecare coltisor. Apoi in camera de securitate cate un ecran conectat la fiecare camera.
Sunt scoasa din ganduri cand Max ma saruta. Raman putin uimita dar ii raspund la sarut.
Eu: Ce te-a apucat?
Max: Dorul de buzele tale! Asta m-a apucat.
Eu: Ce dragut. Acum termina de mancat altfel ti le indes eu pe gat.Max termina repede de mancat apoi merge in camera lui sa se schimbe. Unde vrea sa mearga? In fine, nu e treaba mea.
Il vad ca coboara scarile si nici nu ma saluta. Se ura in masina lui si pleaca. Poate merge la sala.
Intre timp telefonul imi suna, iar.Ma uit cine e si vad ca e Melissa.
Eu: Alo?
Melissa: Cum ai putut?
Eu: Ce am facut?
Melissa: Nu mai mintii! De ce ai plecat in Miami fara mine?
Eu: Deci asta era! Pai daca vrei iti trimit un bilet de avion si vii la mine aici!
Melissa: Bine, vin peste 3 zile. Trebuie sa imi iau haine frumoase pentu miami! Pa! Sa ma suni cand imi rezarvi biletul.
Eu: Pa!Inchid telefonul si merg in camera mea. Fac un dus si ma imbrac cu o pereche de colanti negri, si o bustiera mov. Ma duc in sala de fitness.
Alerg putin pe banda, sar coarda, merg pe biciclete si alte chestii! Am stat in jut de trei ore in sala iar cand ies, Max vorbea la telefon.
Cand ma vede inchide repede!
Eu: Buna Max! Unde ai fost?
Max: Pai...ammm pana la ...magazin. Da la magazin am fost!
Eu: O...key.El se duce in camera lui dar isi uita telefonul pe masa. Il iau si vad ca tocmai are un mesaj de la " Keity Runney" .
Cine dracu e si asta! Deschid mesajul si ce vad ma face sa inteleg defapt cine e cu adevarat Max.
In mesaj scrie asa: " Hei Max iubitule, ce bun esti in pat! M-am distrat azi cu tine! Si acum inca sunt exicitata de la partida noastra! Cand mai vii o sa am o surpriza pentru tine. Apropo, mi-ai spus de o anumita Bella, vezi cumva sa ramana aecretul nostru! Te iubesc micutul meu Max!".Gata asta a pus capac! Las telefonul inapoi si ma duc in camera lui max cu 3 gardieni! Deschid usa cu forta aproape trantind-o de perete! Max sare in sus si se sperie!
Eu: Luati-l!
Gardienii il iau pe sus si il duc pana in fata portii. Eu ii arunc bagajul cu haine si telefonul. Ii iau cheile de la masina.
Max: Ce ai patit?
Eu: Ce am patit? Ce am patit? Cum poti sa spui asta, cand tu ma minti ca mergi la magazin cand tu drfapt mergi la Keity!
Am avut incredere in tine Max! Dar acum vad ce om esti! Acum dute la draga ta,Keity.Max: Care Keity?
Eu: Hai, nu fa pe prostul. Citeste mesajul de pe telefon. Acum pleaca! Ai aici un bilet de avion spre Londra si aici sa nu te mai intorci!Spun si ii intind un bilet de avion pentru Londra. Nu pot sa cred ce mi-a facut, si eu care eram cat pe ce ca sunt mafiot.
Imtru in casa si ma pun in pat. Telefonul imi suna si vad ca e domnul William.Eu: Alo?
William: .......