Bella pov.
Ajung in fata casei lui. Pf, e o casa mica fara etaj, si mai are curaj sa se dea la sora mea. A facut cea mai mare greseala din viata lui. Si va fii si ultima.
Bat la usa si o doamna draguta imi deschide.
Ea: Buna, cu ce te pot ajuta?
Eu: De fapt, am venit dupa fiul dvs. Rick e acasa?
Ea: Desigur, intra!
Eu: Va multumesc. Il puteti chema va rog?
Ea: Rick dragule, vin-o jos!Vad ca pe scari coboara un pustan. Pe fatalaul asta l-a placut Melissa? Vai de mine eu si ea nu semanam deloc. Eu sunt pretentioasa la baieti, dar vad ca ea ia pe tot prostul. Nu, Melissa are nevoie de lectii si i le voi preda eu.
Cand ma vede fata lui pare surprinsa. Imi place. Acum sa ma prefac.
Eu: Iubitule, vin-o aici! spun la el si il imbraatisez.Nu pot sa cred ca fac asta dar orice pentru Melissa!
Rick: Iubitule? Tu cine dracu esti?
Eu: Vai dar nu i-ai spus mamei tale despre relatia noastra?
Rick: Dar nu avem nici o relatie!
Eu: Cum poti sa spui asta? Hai la un suc! Pa domna!
Ea: Pa copii!Il urc pe bancheta din spate si incui usile, urc si eu in masina apoi ma intorc la el .
Eu: Ti-a placut cum am jucat teatru doar pentru a o pacali pe mama ta.
Rick: Curva dracu! Ce naiba vrei?Atunci ma enervez si scot pistolul indreptandu-l spre el!
Eu: O data sa-mi mai vorbesti astfel iar creierii tai vor zbura! Ai inteles jigodie?
Rick: D..da!
Eu: Bine, pentru ca acum iti voi spune motivul pentru care te-am rapit. Il vrei acum s-au mai tarziu?
Rick: Acum.
Eu: Bine, nu ar fi trebuit sa ii frangi inima surorii mele. Acum fapta fiind consumata, vei plati pentru asta!
Rick: Cine e sora ta?
Eu: Hai nu fa pe prostul, stii bine ca vorbesc despre Melissa.
Rick: M..melissa e sora ta?
Eu: Exact idiotule. Daca stiai ca nu vrei o relatie lunga atunci mai bine o lasai in pace. Si asa nu inteleg ce a vazut la tine, esti ca ceilalti boboci de liceu, hormonii vostri nenorociti!
Rick: Si ce o sa-mi faci?
Eu: O sa te chinui! Acum gata.Am pornit masina si am plecat spre casa. Inainte sa intru pestrada, opresc masina si il leg si la gura ii pun scoth.
Pun un gardian sa il ia pe unar si sa ma urmeze. Il duc in subsol unse il arunc intr-o carcera.Am urcat in casa si m-am dus in camera Melissei.
Eu: Hei, vreau sa te intreb ceva.
Melissa: Spune.
Eu: Ce i-ai face lui Rick daca ai avea ocazia?
Melissa: L-as rupe in bataie! Apoi l-as tortura ca mai apoi sa-i pun sare pe cea mai adanca rana!
Eu: Wow! Esti rea. Deci acum ai ocazia. L-am prins si este legat si inchis intr-o carcera.
Melissa: Abea astept sa ma joc cu el! Hahaha! Te rog sa ma insotesti!Am coborat cu Melissa in subsol unde era Rick.
Melissa pov.
Il vad in coltul carcerei plangand intr-un colt! Nu am de gamd sa-i fac nimic, imi este mila de el. Pana la urma nu l-am placut asa de tare dar ceea ce m-a deranjat este ca s-a despartit de mine printr-un mesaj. UN MESAJ? Este chiar jalnic. Am de gand doar sa il amenint.
Cand ma vede vine si baga mainile printre gratii incercand sa imi prinda mainile dar eu mi le retrag.
Eu: Bella, ne poti lasa singuri te rog?
Bella: Ai grija surioara! spune asta si eu ma intorc inapoi la el.
Eu: Ti-am spus sa nu te pui cu sora mea! Ea nu e ca mine iar eu nu sunt ca ea.
Rick: Te rog Melissa, ajuta-ma! Imi pare rau ca te-am inlocuit dar m-a luat valul. Te rog lasa-ma sa scap. Sora te e de groaza.
Eu: Eu asta am de gand sa fac. Dar in viata ta sa nu-mi mai vorbesti si sa nu spui nimanui despre asta sau te ia dracu! Ai inteles?Rick: D..da! spune asta iar eu ma ridic.
Eu: Bella! * tip eu* iar pe usa intra Bella.
Bella: Da surioara!
Eu: Da-i drumul te rog! Si-a invatat lectia!Ies din subsol si ma duc in camera mea sa fac un dus.
Bella pov.
Eu: Ai noroc, de data asta! O data sa mai vorbesti cu Melissa si te castrez! Si nu glumesc! Acum daca spui cuiva nu vei mai scapa din mainile mele! Si am curaj sa te omor fara sa ma uit la tine!
Rick: C..cand m..ma duci a..acasa?
Eu: Acum! Gardian deschide si leaga-l la ochi!Ma uit cum gardianul il leaga la ochi si il pune pe umar urmandu-ma pana la masina, ii dau adresa unde locuieste jegosul si ii dau ordile sa il lase la usa.
Ma duc in camera Melissei si vad ca ea doarme.
Ies din camera si ma duc in a mea. Fac un dus si ma duc sa ma culc.