Bella pov.
Ma trezesc binedispusa. Scoala s-a terminat iar eu ca sa ma distrez diseara merg in club.
Merg in baie si ma schimb cu o pereche de colanti negri si un tricou mov.
Ma duc in bucatarie unde ii vad pe Melissa si Luis. Au venit acasa? Mi-a fost dor de ei.Eu: Melissa, Luis! Ce dor mi-a fost de voi!
Ei: Si noua de tine!
Eu: Melissa, vin-o putin cu mine!Urcam in camera mea si o intreb.
Eu: Melissa, vrei sa mergem diseara in club?
Melissa: Da!!! Ne vom distra!
Eu: Atunci ramane stabilit.Melissa iese din camera bucuroasa si fericita.
Ce sa fac azi ca sa nu ma plictisesc? Gata stiu! Ii scriu un bilet in care scrie unde ma gaseate adica in locul meu secret.Intru si ma asez pe fotoliu citind o carte de dragoste. Se numeste " Sacrifiici pentru Dragoste". Acum e ceasul 10 dimineata deci, sa citesc.
Am citit aproape toata cartea cand intra Malissa cu zambetul pe buze. Ma uit la ceas si vad ca e ora 14. Wow, am citit mult.
Melissa: Abea astept.
Eu: Mda, hai sa iesim.Iesim din biblioteca si urcam inapoi in camera mea. Mai stau vreo trei ore pe laptop si cand ma uit la ceas vad ca e ora 17.
Decid sa ma pregatesc.Mai intai fac un dus, si ma imbrac cu o fusta cu doua palme mai jos de fund, un tricou alb pe care sctie cu paiete negre " Kiss me!"
In picioare o pereche de pantofi negri inalti, o poseta de mana in care imi pun telefon, portofel, cheile de la masina si pistolul.Parul il ondulez, ma dau cu fard negru sters, rimel si un ruj rosu.
Ma duc in camera Malissei si o vad imbracata cu o rochie rosie mulata, o pereche de pantofi negri iar parul il are prims intr-un coc.Eu: Arati fabulos!
Melissa: Nici tu nu esti mai prejos!
Eu: Mersi! Apropo, i-ati pistol cu tine! Nu se stie ce betivan vrea sa se atinga de tine. Eu mi-am luat pistol cu amortizor.
Melissa: Buna idee! Mersi.Iesim din camera ei si ne urcam fiecare in masina ei. Ajungem repede in club. Mirosul de fum si de bautura imi invadeaza narile. Ne asezam la o masa din colt si comandam doua smothey-uri de banane si afine.
Muzica bunuie iar eu si melisa dansam si ne diatram pe ritm.
Am o idee, ma duc la DJ si ii spun sa puna o melodie.Dj: Hei hei, petrecaretilor, acum veti avea live, melodia FATA REA! O va canta chiar Bella Jonson.
Eu: Multumesc.
Am pentru tine doar o intrebare
Spune-mi tu, spune-mi tuHei boya oare sti de ce sunt eu in stare
Spune-mi tu, spune-mi tuNu ati ce sa faci
Cum sa ma iei,
Iti soptesc la ureche, iti fac tot ce vrei.Cum te uiti dupa mine, n-o face nimeni
Seara asta e a mea
In cuvinte putine, misca-te bine
Esti baiat bun dar eu sunt fata rea.Cum te uiti dupa mine, n-o face nimeni
Seara asta e a mea
In cuvinte putine, misca-te bine
Esti baiat bun dar eu sunt fata rea.Am pentru tine ceva aparte
Spune-mi tu, spune-mi tu
Rezisti le ce-o sa-ti fac in fiecare noapte
Lasa nu, lasa nu.Nu ati ce sa faci
Cum sa ma iei,
Iti soptesc la ureche, iti fac tot ce vrei.Cum te uiti dupa mine, n-o face nimeni
Seara asta e a mea
In cuvinte putine, misca-te bine
Esti baiat bun dar eu sunt fata rea.Cum te uiti dupa mine, n-o face nimeni
Seara asta e a mea
In cuvinte putine, misca-te bine
Esti baiat bun dar eu sunt fata rea.Cum te uiti dupa mine, n-o face nimeni
Simte muzica
Cu replici furate nu ma dai pe spate
Eu sunt fata rea.A fot odata o fata rea
A fot odata o fata rea
A fot odata o fata rea
A fot odata o fata reaDj: Multumim Bella!
Cobor de pe scena si ma duc la masa mea unde Melissa a ramas masca.
Eu: Ei? Cum a fost?
Melissa: Grozav.
Eu: Ma duc sa iau doua sheikuri de ciocolata. Vin imediat.Ma duc la var si ii spun barmanului sa faca doua sheikuri de ciocolata cu frisca.
Barmanul le prepata rapid zambindu-mi. Le platesc si ma intorc dar ma loveac de un corp mare.El: Imi pare rau! spune si imi intinde mana.
Eu: E in regula! Multumesc!
El: Hei, tu esti Bella Jonson?
Eu: Da, de ce?
El: Ai o voce minunata! Eu sunt Luck.
Eu: Incantata! Si multumesc. Ah acum trebuie sa imi iau alte sheikuri.
Luck: Stai linistita. Ti le iau eu, macar asa sa-mi cer scuze!
Eu: Dragut din partea ta! Multumesc!
Luck: Cu mare placere.
Eu: Vrei sa stai cu mine si sora mea la masa?
Luck: Sigur!Mergem la masea mea si se aseaza langa mine. Luck remane casca cand o vede pe Melissa. Iar melisa il soarbe din priviri, cred ca aistea doi...mmm mai vedem noi!
Luck: Eu sunt Luck! Incantata sa te cunosc.
Melissa: Eu sunt Melissa, si sunt incantata de asemenea.Melissa si Luck mai vorbesc niste chestii, iar eu stau plictisita band sheikul meu.
Decit sa plecam acasa.Eu: Melissa hai sa mergem.
Melissa: Deja?
Eu: Da, hai sau preferi sa fii pedepsita de mama?
Melissa: Bine, vin. Pa Luck!
Luck: Pa fetelor!Intram in masini si plecam spre casa. Ajungem si intram in casa fara sa ne certe mama caci abea e 9 seara.
Fiecare merge in camera ei. Eu fac un dus si ma culc ca sunt obosita ca naiba!