Scoala e deschisa de doua saptamani. Am lucrat mult la ea dar acum e gata si numai buna de pus in functiune.
Am facut reclama pe net si afise.Am fost la Orange si Vodafone si celelalte firme de telefonie. Am platit la fiecare o suna frumusica pentru e trimite fiecartui abonat sau cumparator cate un mesaj despre Scoala de Lupte.
Nu am gasit un nume, dar il pot schimba. M-am gandit la numele Academia Spinjitu dar e nasol.
Asa, acum sunt in casa mea si primesc multe telefoane de la diferiti baieti si fete. Planul meu e sa fac mai multe clase.
M-am gandit si l-am chemat si pe Luis sa ne ajute cu elevii.In caz ca ati uitat, Luis este fratele meu si geamanul Melissei. Asa, am primit multe telefoane de la viitoari mei elevi. Se pare ca multi vor sa invete sa se lupte.
Azi e ziua deschiderii si sunt emotioanata. Cutrea scolii are in jur de 50-60 de elevi. Am luat microfonul si mi-am dress glasul iar elevi si-au intors privirea spre mine.
Eu: Draci elevi! Ma numesc directoarea Bella Jonson. Vreau sa va multumesc ca ati ales sa va imscrieti la scoala mea de autoaparare. Aici, alaturi de mine si de doi dintre cei mai buni profesori, va vom invata cum sa folositi o arma corespumzator, cum sa luptati perfect si sa aveti o disciplina impecabila. Cine doreste poate ramane la campus sa doarma iar cine doreste poate sa plece acasa si sa revina a doua zi. Este imdiferent. Va multumesc din nou si sper sa am niste elevi care sa imi calce pe urme. Atat am avut de spus, ii dau cuvantul Profesoarei Melissa Jonson, ea va fii cea care ma va invata sa folositi oricefel de arma.
Melissa: Elevii mei! Eu va voi invata sa folositi arme, bombe, si alte lucruri. Vreau sa ma ascultati si sa fiti atenti la ore deoarece veti invata multe. Multumesc.
Eu: Acum cei ce vor sa ramana aici, se pot retrage in campus, iar restul maine. Nu uitati, maine orele vor incepe la 8 fix. Sa nu intarziati. Puteti pleca!
Am coborat de pe scena si am mers in biroul meu. Melisa este directoare-adjunct. Ma asez pe scaunul meu si completez niste acte ale scolii cand o bataie se aude in usa.
Eu: Intra!
Pe usa intra un baiat cam de 17 ani.
Eu: Cu ce te pot ajuta tinere?
El: Pai...am auzit de d-vs. Sunteti defapt o mafioata si am mai auzit ca cine vrea pot intra in banda.El iese pe usa iar eu imi termin cafeaua. Acum am lectii de lupta. Intru in cestiarul pentru profesori si ma schimb intr-un trening rosu si o pereche de adidasi negri.
Ma indrept spre sala de antrenamente. Ii vad pe elevi mei asteptandu-ma.
Eu: Buna ziua!
Ei: Buna ziua doamna profesoara!
Eu: Ora asta veti invata pozitiile de baza. De exemplu: Andreea, vin-o aici!
Andreea: Sigur.
Eu: Te afli pe drum si cineva vrea sa te violeze, dar nimeni nu e prin apropiere. Ce faci?
Andreea: Pai, cred ca as incepe sa plang si l-as implora sa ma lase.
Eu: Gresit! Ma intai il lovesti cu cea mai mare putere acolo unde soarele nu rasare. El se va apleca iar tu ii dai cu cotul dupa gat ca mai apoi sa ii dai cu piciorul in stomac. Apoi vei avea suficient timp sa fugi si sa anunti politia! Ai inteles?
Andreea: Da!Restul orei i-am invatat alte chestii de lupta. Ora viitoare ii voi pune sa se antreneze mai serios cu haltere si alte deastea.
Ziua de azi a fost una destul de buna. Sper sa fac din acesti elevi niste luptatori de elita. Daca reusesc cei care vor pot intra in banda tatei.