BU BÖLÜM GEEÇEK ADLI BÖLÜMÜN DEVAMIDIR.DİKKATE ALIRSANIZ SEVİNİRİM.:D
Neeeeee!?O-o-o-o b-b-ba-bana!A-a-aş-aşık m-m-mıydı!?OMG!OMG!OMG!Tamam Lucy sakin.Sakin!Demek ki eskidenmiş.Sanırım her şeye yeniden başlıyacağız.Tamam Lucy Natsu-sama'nın yeniden kalbini çalıcaksın ve birlikte ömür boyu yaşayacaksınız.(:3)"Tabi canım öyledir."Sen sussana şurada moral bulmaya çalışıyorum."Sen daha çok ararsın o morali."Sen sussana ya!Zaten moralim bozuk!"Tamire götür o zaman!"Espirini!HEr neyse ben iç sesimle kavga etmeyi bitirdikten sonra Natsu-sama'nın bana tuhaf tuhaf baktığını hissettim.-Natsu-sama bir şey mi oldu?
-Ha?Yok sadece o günden bu güne baya değişmişsin.(Güzelleşmişsin.)"Kısık sesle söylemiştir."
-Sizde Natsu-sama daha çok yakışıklı olmuşsunuz.
----Natsu----
Kız da hiç utanma yok ki istediği gibi söyliyebiliyor!Niye ben söyliyemiyorum!Söyliyiceğim!
-S-sen de g-güzelleşmişsin.
Kızardı yaşasın!Lan manyak mıyım neyim kızın kızardığına seviniyorum.(Y.N.=Odun!Ayı!Yogi!)
-T-teşekkürler Natsu-sama.
---Lucy---
Bir süre sonra gözlerimiz birleşti tuhaf bir andı ama kalbim deli gibi atıyordu bu duyguyu yaşamayalı baya oldu.Eğer kalbimin derinliklere inebilseydiniz kalbime bu kadar sevgiyi nası sığdırdığıma şaşardınız.Kalbimin yarısını hak eden tek kişi Natsu-sama'dır.O olmasaydı bel ki annemle babamın isteğini gerçekleştiremezdim.Biz böyle bakışırken bir an da bir asker geldi.
-Natsu-sama bu kız kim?
-Bu beni ilgilendirir.Saraydakilere söyle artık bana Natsu-sama demesin bundan sonra yasaklıyorum.Natsu-san veya efendim gibi sözcükler kullanıcaksınız.
Buna şaşırmıştım.Ama benim ona Natsu-sama demem gerekiyordu.
-A-ama.
-Merak etme Lucy sen diyebilirsin.
Dedi ve her zaman ki gülümsemesini gösterdi.Al şimdi bir daha aşık olma Natsu-sama'ya fakat benden başka birisi onu sevip elde etmeye çalışırsa 32 yerinden bıçaklar gelinlik giydirip tecavüz edip sandığa tıkıp okyanusa bırakırım.(>:3)
-Lucy.
-Efendim Natsu-sama?
-İyi misin yüzündeki gülümseme beni korkutuyor.
-Bu gülümseme mi?Ah üzgünüm Natsu-sama beni cezanlandırıcak mısınız?
-Seni cezalandırmayacağımı kaç k-!Bir saniye!(>:D)Sanırım sana bir ceza vermem gerekecek.
-Haklısınız Natsu-sama çok hata ettim.
-Şimdi sana ne yapsam?(>:D)
Yüzünde o sırıtış varken gerçekten korkuyordum.Ne düşünüyordu acaba?Biraz meraktan biraz korkudan ölüp ölüp diriliyordum.
-2 nöbetçiyle kavga edeceksin yara alırsan onların kellelerini uçururum.(Y.N.=Odun lan bu!BÖyle şey mi olur daha iyi bir şey bulamadın mı?Mankafa!
-...
-Ee cevabını bekliyorum.
-Siz nasıl iterseniz Natsu-sama.
-Nöbetçiler!
-Ne oldu efendim?
-Şurada ki sarışın fıstığı dövüceksiniz.
-A-ama e-efendim.
-Bana itiraz mı ediyorsun!?
-H-hayır Efendim.
İkisi de üstüme gelmeye başladı.Natsu-sama daha iyi bir şey bulamadınız mı?Dayak yiyecek yavrucağazlar.Birisi yumrukla dalmaya kalktı havaya fırlattım yere düşerken tekme geçirdim yere düştü ve karnını tuttu.Diyeri arkamdan yaklaşırken elimi yumruk yapıp kafasına geçirdim sonra çelme taktım yere düştü.
-Wow!OMG!Demek biri beni sevse aynı dayağı yiyecek ha?
-Aynı dayağı yemeyecek Natsu-sama.
-Nasıl yani?
-Daha beterini yiyecek.
-Kızlardan korkulur derken dalga geçmiyorlarmış.
Güldüm.Beni taktir etmesine sevinmiştim.Çünkü o benim her şeyden çok sevdiğim efendim.İşimiz bitirince nöbetçileri revire götürdüm.Sonra da saraydakilerle tanıştım.En çok general Erza-san'ı.Sarayın kütüphanecisi Levy-chan'ı ve son olarak General Erza'nın yanında Gray adlı bir çocuğa deliler gibi aşık olan juvia'yı sevdim.İşimiz bitince akşam olmuştu.Yemeyimizi yemek için yemek salonuna geçtik her şey hazırdı fakat tek kötü olan o koskoca masada sadece Natsu-sama ile benim olmamdı.Normalde olsa sevinirdim fakat bir ailenin eksiliği çok çabuk fark ediliyor.Yemeyimizi yedikten sonra uyuma faslına sıra geldi ben nerede yatacaktım?
-Natsu-sama ben nerede yatacağım?
-Benim yanımda.
-NE?!
-İstemiyorsan senin için başka oda hazırlatabilirim.
-Ben sizin yanınızda yatma istemiyorum?!Güldürmeyin beni Natsu-sama çok isterim.(*w*)
---Natsu---
Ah!Dostum isteyeceğin bilmem gerekirdi!Şimdi ben kızın yanın da yatacam da kızarmama engel olamam ki?Aferin Natsu!Sana içten bir aferin!Uff bir de şu durjm var mal mıyım ki malım.Kıza askerlerle savaş diyorum aklımdan farklı şeyler geçerken ağızımdan çıkı verdi.
OYLAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ BU ARADA TAM DA YERİNDE KESTİM BE SJSJSJJ NEYSE UZUN YAZACAĞIMA SÖZ VERMİŞTİM ÖZÜR DİLERİM ABLAM SÜREKLİ LAPTOPU VER DİYİP DURDUĞU İÇİN AZ YAZMAK ZORUNDA KALDIM BİR DAHA Kİ BÖLÜMÜ UZUN YAZMA DİLEĞİYLE.DİĞER HİKAYEME YAPMADIM AMA 1000 KİŞİ HİKAYEMİ OKURSA ÖZEL BÖLÜM YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sahip
FanfictionOrada oturmuş yıllardır birinin anahtarımı bulmasını bekliyordum.Ben bir periyim.Evet yanlış duymadınız peri.Perilerin kendilerine özel anahtarları olur.Bu anahtarlar onların kaderlerini seçer.Onlar asla seçemez fakat bazı periler yani asil periler...