Duyuru

731 53 7
                                    

Bel ki çok şey istiyorum sanırım istiyorum evet kesin istiyorum.Her neyse!Bu dediğim duruma Natsu ve Lucy çok kızacak ve beni azarlıyacaklar fakat başka durumu söyliyince beni affedecekler.Fazla uzattım.Arkadaşlar bu hikayeye 500 okunma gelene kadar devam etmicektir.BU aralar ilham perileri uğrmıyor değil ama annem ve babam beni lapop başında fazla tutmuyor ve durmadan yanına çağrıyor söz veriyorum 500 okunma gelince 1200lük bir bölüm yazacağım.Tamam bunu açıkladım geçelim.Bir gruba üye oldum ve gerçekten harika bir grup size de tavsiye ediyorum.linkini atacağım.

https://www.facebook.com/groups/1501312860129309/1520933768167218/?comment_id=1520935571500371&notif_t=like

Nalu Türkiye adlı bir gruptur.Kapalı bir gruptur.Ve sayfası da vardır.

https://www.facebook.com/pages/NaLu-T%C3%BCrkiye/1626273704256007

Bu da sayfası.Neyse fazla konuştum B-!

-Nereye gidiyorsun yazarcık?

-Ş-ş-şey N-Natsu 1200 bölümlük bir bölümden b-bahsediyorum.

-Anlamam ben öyle şeylerden bölüm gelecek.

-Natsu!!Lucy Kick!

-Lucy!

Ve Natsu pestili çıkmış halde yerde hareketsiz kalır.

-Önemli değil yazar-sama fakat 1200kelimelikbir bölümyazmazsan senin için kötü olabilir ya-zar-sa-ma anladın mı beni!?

-Lucy eğer sen gelmeseydin Natsuyu evde çoraplarını diken erkek kurusu olacakt yeni bölümde sen ise Loke ile evleniyordun metresen Gray'di Sting ile arkadaş aşamasından sevgili aşamasına ilerliyordunuz.

Lucy ağzı açık bir şekilde beni dinliyordu.

-Bel ki bu konu da bir şeyler yapabiliriz mesela sen beni Natsu'yu durdurmamış gibi var-!

NAtsu Lucy'i kucağına alıp öperek uzaklaştı.Bir ara nefes almak için geri çekildiler.

-Lucy bunu dersen çeker giderim ona göre!

-Kızma Natsu ben seni bırakır mıyım?

Nalu!*^*


Nalu SahipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin