Natsu-sama odadan sinirli bir şekilde çıktı açıkçası ne olduğunu anlamamıştım.Hemen onu görmeye gitmem lazımdı.Fakat üstümde gecelikten başka bir şey olmadığı için bir şeyler almak için dolaba gittim.Fakat aklıma ateşlilik derecesinde bir parlak fikir geldi.Ben Natsu-sama'nın hem koruması ve hizmetçisi değil miyim?O zaman neden hizmetçi kıyafeti giymeyeyim?Hem bu sırada Natsu-sama'yı etkileyebilirim değil mi!?
----Yazardan-----
Küçüklüğünden beri hobisi olmuştur Lucy'nin hizmetçi kıyafetleri.Küçüklüğünden beri hizmetçierle çevriliydi yanı kraliyet ailesinden olduğu için bu normaldi.Fakat Lucy onların siyah beyaz fırfırlı kıyafetlerine her zaman hayran kalmıştı.Annesine durmadan hizmetçi kıyafetlerinden bahsederdi fakat annesi bu kıyafetlerin sadece hizmetçilerin giymesi gerektiğini anlatır dururdu.Lucy yıllar geçsede bu kıyafetlere olan karşı zaaflığını hiç yitirmemişti.Ee tabi için içine seksilik girince Lucy'nin bunu aleyhine kullanması ayrı bir delilikti.Ama vazgeçmiyecekti ne yapıp edip Natsu-sama'sını etkileyecekti.Hemen hizmetçilerin odasına gitti.Ama ilk önce kapıyı tık tıkladı 1 dakika sonra gir komutunu alınca içeriye bocalama daldı.İçerideki hizmetçi şaşkınlıkla efendisinin korumasını görüyordu.Üstelik onun ayrı ve özel odası vardı zaten neden buradaydı ki?
-Şey acaba buraya neden geldiğini açıklayacak mısınız?
-Lucy,Natsu-sama'nın gelecekteki karısı.
Lucy soğuk bir şekilde cevap vermişti çünkü şuan elbisenin detaylarını inceliyordu.Hizmetçi verdiği cevapla şaşkınlık yaşamıştı.Çünkü efendisine yaklaşabilecek tek kişi Lisanna'ydı ve oda görevinden alınıp askerlik okuluna yollanmıştı.Efendisi hem sert ve sadisti bu ız ona nasıl engel olacaktı gerçi bu kız geldiğinden beri efendisi o kadar kötülük veya sadistlik yapmamıştı.Bu durum hizmetçinin kıskançlık ateşini körüklüyordu üstelik gelecekteki karısı da neydi?Efendisi bunu duysa km bilir ona nasıl kızacaktı.E bunu da bizzat kendisi söyleyecekti.
-Gelecekte ki karısı?Size bunu söylemede ki hakkı kim veriyor?
Lucy aldığı cevap ile kıkırdadı.
-İnan bana bu seni hiç ilgilendirmez.Şimdi bana söyle kaç tane hizmetçi kıyafetin var?
Kız sorulan soruyla bir şok yaşadı.Garipsedi anlamamış bir şekilde ona baktı.
-5 tanede niye sordunuz acaba?
Lucy gülümsedi ve en masum halini yaptı.
-O 5 elbiseden en gösterişlisini bana verebilir misin?
Kız ona hala anlamamış bir şekilde bakıyordu ne diye ondan böyle saçma sapan bir şey istiyordu?Ama şimdi anladı ki vakit kaybetmemesi gerekiyordu.O yüzden hemen elbise verip efendisinin yanına gitmeliydi.Ve sonrada ......Hemen dolabına yaklaştı ve giysilerinden en gösterişlisini bulup ona uzattı.Kızın ona gülümseyip teşekkür ettiğini fark etti.Ve odadan emin ve hızlı adımlarla çıktığını.şimdi sırada efendisini bulma sırasındaydı.
-----Lucy'den------
Elimde ki hizmetçi kıyafetiyle koşa koşa odama ilerledim.Biraz sihirle daha güzelleştirdikten sonra artık giyilmeye hazırdı.İlk önce kıyafeti üstüme geçirdim sonra çoraplarımı sonra çizmelerimi ondan sonra ise saçlarımı aşağıdan iki kulak yapmıştım.En son olarak is tacımı taktım.Natsu'sama'nın yanına gitmeye hazırdım.Koşar adımlarla sarayda bir tura çıktım.Eğer sarayda olmasaydı güçlerim de bir azalış olurdu fakat güçlerim şuan tam yerindeydi.Etrafta malca koşuşturmamdan sonra bakmadığım tek yer olan bahçeye gidip kutu bir yerde dinlenmem için oturdum.O sırda omzumda bir el hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sahip
FanfictionOrada oturmuş yıllardır birinin anahtarımı bulmasını bekliyordum.Ben bir periyim.Evet yanlış duymadınız peri.Perilerin kendilerine özel anahtarları olur.Bu anahtarlar onların kaderlerini seçer.Onlar asla seçemez fakat bazı periler yani asil periler...