Tuhaf Çocuk

755 58 24
                                    

Uyandığımda yatakta yorgana sımsıkı sarılmıştım.Rüyamda ne görüyordum ki?(Natsu-sama)Ah evet arigato iç ses.(hıhı)Trip mi atıyorsun?(Belki)Niye ki?(Natsu-sama söyle Natsu-sama böyle lan yeter bi kavga edemedik uzun süredir)Daha geçen kavga ettik ya!(Hadi ya)Yaa öyle kalırsın işte.(Tamam be yeter!)Piç Smile gülüşü yapan Lucy.Ne ara geldiğini bilmediğim Natsu-sama bana garip garip bakıyordu.

-Ne oldu Natsu-sama?

-Lucy tuhaf tuhaf sırıttın neden?

-İç sesimi alt ettim Natsu-sama.

-Anladım...Ee ben çıkıyorum yarım saat sonra kahvaltı hazır olurmuş.Kahvaltıda görüşürüz Lucy.

-Peki Natsu-sama.

Natsu-sama odamdan çıktıkta sonra lanet okudum.Tuhaf olduğumu düşünüyor.(T-T Lucy'nin y.i. Bundan sonra yüz ifadesini kısaltma olara kullanıcam üşeniyorum...)

-Hepsi senin yüzünden iç...(burnunu çeker)ses...(Yine)...

-Hey niye ağlıyorsun?

Burnumu çekere sesin geldiği tarafa baktım.Bu o çıplak çocuktu ama üstü giyinikti bu sefer.Gözüm yaşlı ona baktım.

-Canım(Burnunu çeker)istedi.(Yine)

-Tuhafsın.

Bu sefer daha şiddetli ağlamaya başladım.

-Hey dur ne oldu?Ne var?

-Bana tuhaf dedin.(anladınız siz.)

-Ne varmış bunda?

-Ne demek ne var tuhaf olmak kötü değil mi?

-Kim demiş?

İlk düşündüm.Tam ağzımı açacaktım ki aklıma bir şey gelmediği için kapadım.

-Kim demişse demiş kötü işte.(....burnu var ya hasta olunca çekiyoruz he ondan)

-Bence kötü bir şey değil bence iyi bir şey.

-Ne demek istiyorsun?

-Uzun zamandır tanıdığım bir kız var tuhaf...biraz fazla tuhaf...Tamam çok tuhaf...Ama ben onu seviyorum.

-Gerçekten mi?

Bunu söylerken kızarmıştı.Bana oysa ki çok sert ve kaba biri olarak gözükmüştü.(Ee Lucy kimsenin görünüşüne aldanmamalısın.)Haklısın.

-Şey evet yani...Kafamı karıştırdın neyse!?Sadece sana teşekkür etmeye geldim.

-Ne için?

-Beni Natsu'nun dırdırından kurtardığın için.

-Hatırladım.Bu arada neden o zaman çıplaktın?

-Şey bu da benim tuhaflığım?

Dedi ve gülümseyerek göz kırptı.

-Teşekkür ederim ...?

-Gray.Adım Gray Fullbuster.

-Lucy.Lucy Heartfilia

-Şimdi neden ağladığını söyliyecek misin?

-Baka!

-Ne var ya?

-Boşver.Bence sen o tuhaf ama değerli kızın yanına gitmelisin yanlış mıyım?

-Doğrusun.

Birlikte kahkaha attık.Gray gidince odaya Natsu-sama girdi.

-Lucy iyi misin?

-Evet Natsu-sama ne oldu?

-Odadan ağlama sesleri geldi sonra da kahkaha.Sana tuhaf dedim diye darılmadın değil mi?

-Darılmadım Natsu-sama.Az öce birisiyle konuşuyordum.

-Kimle?

Ne diyiceğim lan ben?

-Boşverin Natsu-sama zaten önemli biri değildi.

-Peki öyle olsun Lucy.




Nalu SahipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin