Niste sunete de la geam imi atrag atentia. Intorc privirea si vad ca e 00:00.
Cine termometru' meu ma intrerupe din urmarit cel mai frumos film ever la ora asta?!
Pun laptopul pe perna de langa mine si ma ridic in genunchi ca sa vad cine e in curtea din spate. Fix cand imi pun mainile pe geam, un pumn de pietricele imi sare in fata si dandu-mi un aproape-infarct. De data asta deschit geamul. Si vad ca e Luke.
"Ce enterocolita lu' Gigel faci?"
"Ce zi azi?" ma intreaba el, amenintandu-ma cu un alt pumn de pietricele.
Chiar credea ca am uitat?! Are noroc ca m-am informat si despre alte chestii.
"Pai... la data de 16 Iulie, 2000 a avut loc ultima eclipsa de luna a secolului 20."
El zambeste. Si-a dat seama ca ma joc cu el. "Nu asta."
"Aaaaaaaaaah! Te referi la 'hegira', imigrarea profetului Mahomed de la Mecca la Medina, care are loc la data de 16 Iulie, anul 622?"
"Nici asta, dar iti admir efortul. Ce se mai intampla azi?"
"E din intamplare ziua ta azi? Sau mi se pare... Nu... nu cred ca e ziua ta. Tu nu erai nascut pe 1 Februarie?"
"Arat eu ca Harry Styles?"
Serios acum. Am facut niste cercetari scurte. Daca scrii 16 Iulie pe Google si dai click pe '16 iulie- Wikipedia' o sa iti dea o gramada de chestii care s-au intamplat la data respectiva. Merge cu orice data. Tot ce am facut a fost ca, ieri, sa retin 2 dintre ele (prima si ultima), ca apoi sa am o conversatie cu mine insami cand eram singura, intrebandu-ma ce se petrece pe 16 Iulie. Trebuia sa imi raspund folosind informatiile de pe Wiki. Asa ca am ajuns sa le formulez cum imi e mai usor. Si pentru ca am fost o fana infocata si disperata a celor de la One Direction, normal ca stiam ca ziua lui Harry e pe 1 Februarie. *zambeste inocent*
"Poate ca da, poate ca nu. Dar tu de unde stii cand e ziua lui?"
"Pai se intampla ca prietenei mele sa ii fi placut candva 1D deeeci am cautat si eu chestii."
"Aww! Bravo Ursulet!" spun cu o voce subtire.
"Nu ma 'Ursulet' pe mine, domnisoara. Acum sari."
Am facut ochii mari. "Ce vrei sa fac ma? Sa sar? Da ce, vreau sa mor?"
"Nu." spune el, incredibil de serios. "Eu o sa te prind."
Nu ma pot abtine sa nu rad la asta. "Dar ce super erou te crezi?"
"Eu sunt Dr. Fluke."
"Sigur. Acum, ce ar fi ca eu sa te strecor in casa si sa nu sar pe geam?"
"Bine... Dar ar fi fost mai distractiv daca te-as fi prins eu cand te aruncai."
"Ai spus 'daca'." ii reamintesc eu, inchizand geamul ca sa nu intre caldura.
Ma dau jos din pat si imi aranjez rochia de pijama mai bine dar nu imi pun nimic in picioare. Oare mai am timp sa ma schimb? E prea scurta rochia. Atunci Luke mai arunca un alt rand de pietricele in geam, in semn sa ma grabesc. Merg pana la usa si o deschid in cea mai mare liniste posibila, milimetru cu milimetru. Dupa ce ma asigur ca e liniste in casa si ca parintii mei sunt la ei in camera, la capatul holului in stanga, o iau incet spre scari, in dreapta. Nu ma tin de balustrada. Chiar merg aproape de perete, unde stiu sigur ca nu scartaie nimic. Trec pe langa camera de oaspeti, bucatarie si ajung la usa din spate. O descui incet si o deschid. Acum in fata mea sta un Luke intr-un maiou negru si pantaloni scurti la fel de negri, cu papucii intr-o mana si cu castile in urechi. Dar e ceva schimbat la el. Si stiu si ce e.
CITEȘTI
In Cautarea Realitatii- L.H.
FanfictionDupa ce s-a trezit din minunatul ei vis, Hope s-a intalnit cu Luke. Aparent au visat acelasi lucru. Dar chiar daca totul a fost in mintile lor, Hope nu se va opri pana nu va stii daca acel internat exista sau nu, iar Luke devine din ce in ce mai----