Peste 3 luni...
Hope's POV:
Intr-un final dau paturica mea cu brate (subtire) la o parte de pe mine si ma dau cu greu jos din pat, numai ca sa ma trantesc imediat inapoi si sa ma uit pe geam.
Sunt atat de diferita si totusi atat de asemanatoare cu mine cea din vis...
Visul... M-au cuprins fiorii si tristetea la amintirea acestuia. Si nu e ca Luke este real, ca asta ma tine fericita, ci la amintirile pierdute, care nu sunt de fapt amintiri. Of...
Hai sa recapitulam putin:
Eu sunt Hope Madeline Gilbert.
Am 16 ani, nu sunt chiar atat de inalta, am parul lung brunet-roscat si carliontat. Stai! Nu mai am parul asa de 4 luni. Asa eram in vis. Parul meu este in ombre albastru, ca sa imi scoata ochii in evidenta, care, apropo, sunt turcoaz, aproape albi; cam ca gheata stralucitoare.
Activitatea mea preferata este 2 in 1: cititul in timp ce ascult muzica (Sunt multifunctionala), de unde rezulta faptul ca iubesc YouTube-ul. Imi place sa ascult melodiile de la Tove Lo, Melanie Martinez, Ed Sheeran sau (cred ca surprinzator) Jason Derulo, chillstep-ul, K-pop-ul sau orice melodie buna de dansat, daca intelegi ce vreau sa zic (si nu atat de mult 1D ca in vis!)
Iti dai seama ca nu ma pot abtine din cantat cand ascult melodii. Si asta nu e bine. Pentru ca nu am voce. De aceea imi place sa imi distrag atentia desenand.
Frecventez intr-un grup de fete: Lizzie, Anne si Megan.
Acum, gata cu detaliile! Trebuie sa trecem la partea importanta!
M-am trezit din respectivul vis acum 3 luni, moment in care l-am intalnit pe Luke. A fost asa ciudat sa ne vedem... in circumstantele alea. Suntem putin diferiti dar am decis ca ne cunoastem atat de bine incat ar trebui sa fim impreuna.
Dar oricat de frumoase au fost si sunt lucrurile, eu a trebuit sa aflu daca acel internat chiar exista. Si am facut o gramada de cautari pe seama asta, dar fara rezultat. Anyhow, nimic nu ma va opri din cautat. Ceva din mine simte ca ceva e in neregula, ca acel internat ar trebui sa existe; ca visul nostru comun a avut un rost; ca este o coincidenta prea mare ca amandoi sa avem acelasi vis semi-lucid; ca poate exista si celelalte persoane visate (poate chiar si un Ethan) si ca exista o gramada de secrete.
~~~~^.^~~~~
Briosel
Briosel: Hey!
Eu: Ola!
Briosel: Cum merg cautarile?
Eu: Ca pana acum....nimic nou
Briosel: Vrei sa te inveselesc putin?
Eu: Mai intrebi?
Briosel: Tu vrei sa stii care este cel mai minunat lucru de pe Pamant?
Eu: Da...
Briosel: Reciteste primul cuvant
Eu: Awwwwwwwwwwwww!
Eu: Cat de romantic este Briosel astazi...
Briosel: Cum adica Briosel?
Eu:
Briosel: Hope...
Eu: Daaaa....
Briosel: M-ai notat ca Briosel in telefon, nu?
CITEȘTI
In Cautarea Realitatii- L.H.
FanfictionDupa ce s-a trezit din minunatul ei vis, Hope s-a intalnit cu Luke. Aparent au visat acelasi lucru. Dar chiar daca totul a fost in mintile lor, Hope nu se va opri pana nu va stii daca acel internat exista sau nu, iar Luke devine din ce in ce mai----