"imdat!" Diye bir ses duyunca hemen karşıdaki dairede yaşayan 3 aptal yavrularımın kapısına koştum ve tıkladım. Kimse açmayınca anahtarla içeriye daldım. "N' oldu ?" " ağızıma peynir sokmaya çalışıyoo !"
Bu Mert peynirden nefret eder. Sarışın ve mavi gözlüdür. Tüm kızları peşinde sürükler. "Açelyaa al şunu ölmek istemiyoruum." "Bence artık vaktin geldi seni lahana kafa "
Bu Melis kumral ve kahverngi gözlü tam bir manyak. "Ya kanka rahat brak şunu ya " "aynen melis brak şunuda ben peynir yiyim ahhah"
Bu da emre mert 'in tam tersi peynir hastasıdır. Ama mert'in en iyi kankası. Bende açelya rusdan gldm ama bu budalalar bana hava alanında küfür öğretmeye çalıştılar bu yuzden çok güzel kufur ederim.
"Kankalar kayın ben de gelicem annem bana yemek vermiyo "
"Gel açelya ama peynir kalmadı diyim" "lan hepsini ağzıma soktu şu melis ya "
"YAŞASIN BENN" melis her zaman bunu söyler.
Okul saati gelmişdi hepimiz hazırlanıp okula gittik. Gittiğimiz anda herkes mertin etrafına toplandı. evet okulun fame çocuğuydu. Biz de sınıfa geçtik ben ve mert yan yana arkamızdada emre ve melis yan yana oturuyordu. Ders geometriydi hocayı bekledik ama gelmedi. Hoca yok demekti. Herkes konuşmaya başladı. mert müzik dinliyor, emre melisle konuşuyor, bende mertin kucağında uyuyordum. Biraz daha sonra zil çaldı ve benim can düşmanım zeybep bizim sınıfın önüne gelerek mertin yanına oturdu. Beni mertin kucağında görünce şaşkına dönerek herkese bağırmaya başladı bende o sesten dolayı uyandım. Uyandığım anda gülme krizine girdim.***
Ertesi gün zeynep okula gelmedi. Sanrm bu gün en iyi okul günüm.
Mert , emre, ben ve melis yan yana yine havalı bir şekilde yürüyorduk ancak biri bana çelme takana kadar. Hayatta en nefret ettiğim 3 şey vardı ve bunları yapanlara ödetmeden uyumayı geçtim nerdeyse nefes bile alamazdm...
1. Çelme
2.cimcik
3.kötü espiri
Melis birden bire çok sesli kahkaha atmaya başladı. "Açelya iyi msn ? Aahhahahah" "kes sesini köfte!!"
"Kankalar bence bu gün okula gitmeyelim yoksa açelya geberecek!"
"Emre haklı melis bencede gitmeyelim yoksa kızlar peşimi brak mıyacak zazzaa "
Bizim dediğimize bak bide mert beyin kine bak ya hep kendini umursar zaten lahana kafa!. Okuldan kaçıp kafeye oturduk. Buraz sohbet muhabbet derken. Saat çıkış vaktimize gldi. "Arkadaşlar para var mı ? " " valla ben para getirmedim bana hiç bakma mert!" " sende var mı emre ? " " abi bende para ne arar?" " açelya ?" "Arkadaşlar çok iyi bir fikrim var KAÇIIINN!!!" Hepimiz var gücümüzle koştuk ve eve vardık elveda öpücüğüyle emreyi eve yolladık. Melisle ben mertin evine hücumlayarak o en rahat koltuğa uzandık. Ve birden aklıma o çelme geldi!!!
Aklıma gelir gelmez ceketimi arkama alıp eve koştum. Zaten yan binaydı. Evde tek başıma yaşadığım için kimselerin olmasını beklemezdim ama emre karşıma bir anda çıkınca bildiğim türkçe rusça küfürleri saydm ve ağızımı kapadı bende elini yalayarak " ne işin var burda ? " dedim ve işte o anki diyolağumuz :
EMRE: iğrençsin kızım ya !!
BEN : onu bunu brak da ne işin var senin burda
EMRE: şey... s*çmaya gldm.
BEN: kendi evinde s*çamıyon mu ?
EMRE : b*k çuvalı arzalı.
BEN: emre niye gldin ?
EMRE : tamam... bilgisayarda facen açık olduğu için facene girip melise mesaj attm.
BEN: ne yazdn ?
EMRE : ya açelya melis beni sever mi ???...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mütüş 4 lü *
Randombir rus kızının inanılmaz olayları ve en yakın arkadaşları... sarışın bir rus kızı çok güzel küfür eder ve kızlar box şampiyonudur. açelya roese sarışın bir türk tüm kızları peşinde sürükler ama ancak açelya ona bakmaz ve bu onun için kötü bir duru...