Bir süre sonra sabah olmuştu. Mert bile uyanmamıştı oysaki çok erken kalkardı. Ben uyanmıştım. Saat 09:32 'ydi box turnuvalarına tam olarak yarım saat kalmştı. Hemen merti dürterek uyandırmaya çalıştım.
"Merttt!!! Kalksana ya uyann box turnuvam var benimle gell" mert poposunu kaşıyarak sağ gözünü aralayarak bana baktı.
"Tamam, kalkıyorum !!"üzerinden pikeyi attı ve beni odadan çıkararak üstünü giyindi. Bende o sırada üzerimi giyiniyordum.
"Ooo mert bey çok yakışıklısınız !" Siyah bir kot ve üzerine bizim ikimizin resmi baskılı olan siyah t-shirt ini giyinmisdi.
"Ooo açelya hanım çok güzelsiniz!"
Bir deri tayt ve üzerime kırmızı sıfır kollu yarım bir üst giyinmiştim.bir süre bakıştık sanki mert bana bir şey söylemek istiyor ama söylliyemiyor gibiydi. Ardından kocaman bir öpücük kondurdu alnıma "başarılar"***
Zil çaldı ve emre ile melis gelmisdi her zamanki gibi melis emrenin sırtındaydı.
"Lan kahvaltı için geldik ve sofra hazır deil!! Aşk olsun mert."
"Kalk kendin kur hayvan!!"
"Melis kursana?"
"Gel açelya biz kuralım." Bende başımla onayladm. Nedense melisle sofrayı hazırlamak hoşuma gidiyordu o kadar sarıyordu ki sohbet... bir süre sonra sofra kuruldu ve yemek yedik.
"Kankalar benim yarım saat sonra lan!!! 10 dakka kalmış box antremanım var lan acele edin hemen hazırlanın hadi hadi hadii"bunları söylerken bir yandan ekmek kemiriyor bir yandan da çay içiyordum vede sıcak dansımı yapıyordum çay o kadar sıcak ki .
Herkes hazırlandı ve yola çıktık.tabiki mertin arabasıyla...emre müzik dinliyor,melis camdan bakıyor mert araba sürüyor,bende mertle konuşuyordum."Eee naptın mert nassın ? Hatırlıyo msun ? Sen bana bu kadar iyi konuşmayı öğretmiştin."
"Önemli deil" biraz güldü bende ina karşılıklı güldüm.
"Önemli deil "
"Açelya?..."
"Efendm?"
"Kazan tamam mı ?"
"Tamam" yine güldük...varmıştık tabelada kocaman KIZLAR BOX TURNUVALARI yazıyordu nedense çok heyecanlanmştm oysaki turnuvalara bir çok kez katılmıştım.
"Hadi bakalım açelya hanım biz koltuk kapmaya gidiyoruz sende hazırlık odana geç ve zamanını bekle. Hadi melis gel. "
"Ben açelya 'nın yanına gidicem."
"Bu iyi olur mert benimle gelsin hem skılmam."
"Iyi mert açelya başladığında bizim yanımıza gelirsin."mert başıyla onayladı ve hazırlık odasına geçtik ben tokamla saçımı yukarıdan bir kuyruk yaptıktan sonra box eldivenlerimi taktm.
"Istersen bana vurabilirsin." Bunu söylerken hafif ve içten bir gülümseme yaymıştı bende hissine kapılarak karşılık verdim. Ve turnuva başlasın...
oynayacaklar sırası :
1. Bade vs çiğdem
2. Aleyna vs alexander
3. Açelya vs leyla
4. Eda vs buse
Mert benim adımın yazdığı yere parmağını koyup bastırarak "bak sen 3. Sün." Dedi bende cevap vermeden kağıtla bakıştım."Evet herkes yerine geçtiyse ilk dövüşçülerimizi alalım bade ve çiğdem.." bade ve çiğdem başarılar dileyerek başladı. Çok güzel bir dövüştü. Ama galip bade oldu. 2. Dövüşecek olan aleyna ve alexander dövüşmeye başlamışlardı ve galip alexander oldu alexander çok güçlü bir rakipti. Sıra bana ve leylaya geldi. Başarılar dileyerek dövüşe başladık. Çat çat bam !!! Kazanan ben olmuştum ve zaman öyle geçti eda ve busede eda kazandı. Ve şimdide galipler şavaşacaktı.
Eda vs bade
Açelya vs alexander
En güçlü rakio bana gelmisdi.
Ve dövüş başladı eda ve badeyle dövüş edayla sona erdi kazanan edaydı.ve sıra benim dövüşümdeydi bir şampiyon olarak hiç korkmuyordum. Ve dövüşe başladık bizimkiler "hadi köftemmm" die bağırıyordu onların anısına çok ser vurmaya başladım ve kazandım.sırada eda ve benim dövüşüme gelmisdi. Ve her zamanki gibi kazanmaya çok yakınken ayağım kaydı ve sırt üstü düştüm edada bana çok sıkı bir yumruk attı yüzümün her yeri kan yara içinde kalmştı bende sinirlenerek ayağa kalktım ve çok pis yapıştırdım. Ve o sesi dinledim. " KAZANAN AÇELYA ROESE !!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mütüş 4 lü *
Casualebir rus kızının inanılmaz olayları ve en yakın arkadaşları... sarışın bir rus kızı çok güzel küfür eder ve kızlar box şampiyonudur. açelya roese sarışın bir türk tüm kızları peşinde sürükler ama ancak açelya ona bakmaz ve bu onun için kötü bir duru...