ZALIMIN OĞLU

18 5 0
                                    

Çocuk çok tatlıydı. Ama bunu bile düşünmeden " pardon ama victoria roese' a bakmıştım ?" Dedim. O da bana başını sallayarak " evet burası ben onun oğlu lucas roese siz kimdiniz ? " dediği anda şook olmuştum gizemli kardeşim varmışta bnim haberim yokmuş. Saçma cümle oldu çünkü gizemliler gizlidir.
" ne ?! " dedim sağ elimi enseme koyarak. "Kimsiniz ?" Dedi bana şaşırarak. " ben jennefer roese victoria roese nin kızıyım." Dedim hafif gülümsemeyle. Ama o bana gülümsememiş hatta bana kaşlarını çatıp çok korkunç bi ifadeyle bakış attı. "Annemi görebilir miyim ?" Diyince daha çok korkunç bi bakış attı ve öksürerek cümlemi düzellti "anneni görebilir miyim demek istedin herhalde ?" Bnde dayanamayarak çocuğu kapıya yasladım ve kolumu omzuna koyarak " bana bak bücür şu an bana annemi çağırmazsan çok fena olur. Üstüne çökerim anladın mı beni ! " dedim hafif kızgın sesimle. O da bana yan bi bakışla seninle mi uğraşıcam be bakışı atarak tam "anne !" Diye bağıracaktı ki bana kafasını geri çevirdi ve çok fazla yaklaşarak " senden uzunum bücür !" Dedi gülerek. Bende "anne!" Diye bağırdım ama ses yoktu onun yerine olivia teyze geldi ve bana sarıldı. " hoş geldin güzelim." Dedi sımsıcacık bi bakışla. " hoş buldum teyzemm " dedim. O sırada lucas " annem iş yerinde 2 saat sonra gelir yani gidip kendine başka bir oturcak yer bul bücür !" Dedi. Der demez olivia teyzeden ağzına minik bir şaplak yedi. "Burası onun evi hem ona bücür deme o senin ablan! " lucas daha çok sinirlenerek emin ama hızlı adımlarla yukarı, odasına çıktı.

***

~EMRE 'NİN DİLİNDEN~
Çok fazla sıkılmaktaydım. Mert aşkım prenses uykusundaydı. Daha fazla dayanamadan yukarı çıkmak için merdivene yürüdüm. Ama mutfaktan bir ses gelmişti. Önce sağ bacağımı , sonrada sol bacağımı atarak yürümeye başlamıştım bile. Mutfağa vardığımda gözlerim kocaman oldu adeta bir...bir unicorn gibi. Mert prensesim uyanmıştıı !! Bu benim için çok güzel bir andı sıkılmayacaktım. Kim bilir mertle harika şeyler yapardım. meselaa onu döver , üstüne çıkar dee yapar , şamarlar , üstüne osurur ya da geğirirdim. Çok eğlenceli olucakk.
Bu fikirlerimi paylaşmak için mutfağa, mert prensesimin yanına indim ve heidi gibi seke seke yürüyerek " prensesim hadi oyun oynayalıım !! Die bağırarak yürüdüm. Mert ne dediğimi anlamış gibi bir korku bakışı attı ve benim ona doğru geldiğimi görünce hrmen koşturmaya başladı ah canıım benden kaçabilir misin ? Hayır. Ama sanırım kaçabilmişti. Arabaya binip fırlamıştı evin önünden. O an şoktaydım, nerdeyse ağlayacaktım.ilk defa...ilk defa kaçmıştı prensesim. Lanet olsun açelyasızlık çok sıkıcııı !!

ARKADAŞLAR OKUL BAŞLADIPI İÇİN BİRAZ KISA YAZDIM. YAZMAYADA BİLİRİM HATTA AMA ELİMDEN GELDİĞİMCE YAZMAYA ÇALIŞICAM ^^ BAY BAY

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mütüş 4 lü *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin