box turnuvasından tam olarak 2 gün geçmişti. Ve birden "kalkııınn !" Diye bir kalın ses duydum. kendi kendime kıkırdayarak "kesin merttir." Dedim çünkü bir sene önce yine aynı bir şekilde bağırmıştı."kalkınn" ve ardından "boşveriin" diye bağırmıştı.
"Ne var mert yine mi boşverin diyiceksin !!!"melis bunu çok sinirli bir sesle söylemişti. "Trabzon'a gidiyoruzz.." ben şaşırmıştım." neden oraya gidiyoruz?." Dedim elimi enseme götürürken.
"Orada benim yazlık evim var oraya gidiyoruz. "
"Hadi bakalım alin valizleri gidiyoruz."
"Hiç böcek yok değil mi ?"
"Olmadı temizletiriz melis'm" melis çok sevinmişe benziyodu. Emre söze girdi poposunu kaşıyarak.
"Ben anneme ne diyeceğim ?"
" meltem anaya bişe diyemem."
"Kanka meliste senle gelsin annendeb izin koparırsın.ben kaçar." Dedim evden çıkarken.
"İyi fikir hadi melis s*çmaya ...
***
"Ben hazırım mert." Diyerek anahtarı anahtar deliğine sokmaya çalışıyordum. Açamadığımı anlayınca mert bana kapıyı açmıştı.
"Allah razı olsun." Dedim ve derken hemen elimi ağzıma koyarak kapadım. Mert bişe demedi ve hafifçe güldü.
"Eee emreyle melis nerde kaldılar?" Diye sorunca bende elimi ağazımdan çekerek. "Bilmem ?"işareti yaptım. Tam "kesin öpüşüyorlar" diyip gülecektim ki kapı açıldı. içeriye nefes nefese kalmış melis ve emre girmişti.
"Yine ne oldu ?"
"Neler oldu neler lan emrenin annesi 5 sokak bizi yemek önlüğü ve terlikle kovaladı ama izin almayı başardık."
"Lan bi daha koşmiyacağım."
"Hadi lan hazırlanın!" Demişti mert sinirlenerek.
"Aaa lan aynen emre gel hazırlanalım."
"Geliyorum." Diyip bize orta parmağını çıkardı ya da işaret parmağını tam görmedim ama takmadım. Onlar gelene kadar bende mertle konuşmaya karar verdim.
"Mert ? Whatssaptan konuşalım mı ?"
"İyide yan yanayız ?"
"Olsun"
"Peki tamam."
#MERT VE AÇELYA #
MERT: selam kslslls
AÇELYA: selam sssssjsjjsjs
MERT: açelya sana bişe soracam.
AÇELYA: sor ?
MERT: ya ben yazmaya üşeniyorum konuşalım işde ya
AÇELYA: ya bende önemli bişe oldu sandım. Salak ya köftehor.tamam bende üşendim...Ve sonunda bizim aşık ikizlerimiz gelmişti . yani en azından ben onlara öyle diyordum.
"Lan evinizi valizemi sokmaya çalışıyordunuz dangalaklar !!"diye mert sesini yükseltince emrede ona aynı şekilde karşılık verdi."Ya ben bişe yapmadım melise sölee !!!!!!!!!" Dedi bağırarak.
"Ya ne yapayım annem hepsini yıkamış gidiyorun die 2 saattir onları bekledim !!" Dedi sesini hafifleterek.
"Ya tamam hadi bari hangi arabanla gidiyoruz mert ? "
"Arkasında kasası olanla" bir an şok olmuştum üşütüp hasta olmazmıydık ?
***
Arabaya valizleri yerleştirmiş. Ve herkes hazırlanmış beni bekliyorlardı.
"Nerede kaldı lan bu köftehor ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mütüş 4 lü *
Aléatoirebir rus kızının inanılmaz olayları ve en yakın arkadaşları... sarışın bir rus kızı çok güzel küfür eder ve kızlar box şampiyonudur. açelya roese sarışın bir türk tüm kızları peşinde sürükler ama ancak açelya ona bakmaz ve bu onun için kötü bir duru...