HUZURUM

37 6 0
                                    

Yeni çocuğun kahkahsından sonra elimi omuzuna atmaya  çalistim başaramayınca sıranın üstüne çıkıp elimi omuzuna attım.
- Kızlar misafirimize böyle davranmanız hiç hoş değil. Dedim ve yeni çocuğun sert bakışlar ile bana bakarken dişlerinin arasından
-Siz benim ölüm defterime yıldınız diye tısladı.
Bende kızlara bakıp
- E-evet karaliste evet  güzel fikir dedim ve sıradan atladim. Ben sınıfın kapısından hızla çıkarken kızların da bana yetiştiklerini farkettim İlkay elindeki çantamı bana uzattı.
Seda - eee şimdi ne yapıyoruz.
-Zaten ilk ay yoklama alınmıyor gezelim bence.
İlkay - bana uyar dedi ve okuldan dışarı çıktık.
İlkay - Kızlar sizi hiç dövüşe götürdüm mü?
Seda ve ben bir birimize bakarak çığlık artık.
İlkay gülerek
-Hadi yine iyisiniz dedi.
-#€&&#€%&&
Önümüzde duran kapı biraz beni ürkütüyordu.
Sedaya bakınca Seda'nın da benimle aynı şeyi düşündüğünü tahmin etmek zor değil.
İlkay bizim aksimize gayet rahat duruyordu içeri girince  soyunma odası olduğunu düşündüğüm yere geldik İlkay okul formasını çıkartıp dolaptan şort ve geniş askılı badi giydi.
İçeri geçerken İlkay önde seda ve koluna  yapışmış olan ben arkada bir salona girdik burası az önceki odaya nazaran daha yeni,geniş ve bir o kadar da güzelduruyordu.
İlkay bize bakarak gülümsedi
- Rahat olun dedi ve göz kırptı
Etrafa göz gezdirince yerden baya yüksek olan etrafı iplerle çevrili pist ve solonun döt tarafını saran seyirci koltukları vardı. burada edilen kavgalar şimdiden beni endişelendirdi. Salonu geçince bir odanın kapısına geldik.
İlkay
-Siz bekleyin isterseniz dedi
ben
- Evet çok iyi olur dedim ve gülümsedim.
Seda va ben dışarda İlkay'ı beklerken seda bana bakıp
-Burası çok kötü bir yer sanki dedi. Bende
- Ben şu an korkuyorum İlkay burayı seviyor galiba çünkü sevgilisinden ayrıldığında buraya geliyordu.
- Evet belki kendini burada rahat hissediyor mesela ben bilgisayarımı ne zaman elime alsam sıkıntılarını unuturum.

Gülümsedim
-Ben daha yanında rahat olduğum birşey bulamadım dedim ve somurttum.
Kapının açılma sesiyle oraya döndük İlkay bize gülümseyerek -Kavgam yarım saat sonra gelin içeriye dedi.
Ben ilerleyen Seda'nın kolunu tutum içeri girdiğimizde içerisinin baya konforlu olduğunu gördüm. Koltuklara oturduk o dada bir kaç kişi vardı. İlkay bize bakarak bir şey içer misniz dedi seda
- Hayır dedi bende başımı olumsuz anlamda sakladım
İlkay hevesle dondurma yeriz demi dedi.
Bu davranışı bana mutlu hissi verdi bu mutluluğunu bozmamak için
-olur diyip tebessüm ettim.
İlkay içeri gitti elinde dondurmalarla bize doğru geldi.
Dondurmaları alırken bize doğru gelen esmer uzun boylu ve iri gözlü sempatik,kirli sakal ve esmerliğine uyum sağlıyan simsiyah saçları onu çekici gösteriyordu.
Yanımıza geldiğinde
-İlkay bu kızları yeni gördüm burda yeniler galiba derken gözleri beni süzüyordu göz göze gelince kaşlarımı çatıp gözlerimi kaçırdım.
İlkay - Demir uzakdur kızlardan onlar sadece misafir
Demir vay tam görünşü gibi
Demir- Belli bunlar dövüşemiyecek kadar narin dedi ve gülümsedi gülüşleri çok sempatikti
İlkay gülümseyerek
-Kızlar bu Demir buranın sahibi iyi dövüşçüdür dedi.
Seda gülümseyip başıyla selam verdi.
Ama ben biraz korkmuştum  bakışlarımı yerden ayırmadan kafamı salladım nedense gözgöze gelmek istemiyordum.
Ben uzun süre yere bakarsam ilgi çekeceğimi düşündüm ve elimi telime attım onlar konuşurken  telimle uğraşıyordum tele o kadar yoğunlaşmıştım ki İlkay'ın beni dütmesiyle  kendime geldim.
-E-efendim dedim
Seda bana eğilerek dövüş başlıyacak mış dedi.
Demir ve İlkay önde seda ve seda'nın koluna  yapışmış ben ilerledik
Salonun dolmuş halini görünce içimi bir kökü pardon içimdeki körku daha da büyüdü. Bu kadar büyük olmasına rağman tıkış pıkış salonda başımı yerden kaldıramamıştım seda beni çekerek iri yarı adamların arasından kurtardı.
İlkay'ın bizim için ayırdığı en önde iki kişilik yere oturduk.
Ben hala içimdeki korku ile savaşıyordum.
Anonslardan sonra ilkay'ın adını duydum İlkay piste yürürken bize bakıp göz kırptı salondaki alkış artarken elinde mikrofon olan adamın yanına gitti. Gözlerim İlkaya mühürlenmiş gibi hiç bir yere bakamıyordum.
Tam o sırada mikrofonu alan Demire kaydı gözlerim bize bakıp
-İlkay'ın iki misafiri burada onlara hoş geldiniz dekmek istiyorum dedi.
Bu hareketi beni rahatsız etmişti basımı iyice eğdim ve sedaya alttan bakarak
-Bu yaptığı neydi yanı çok düşüncesizce dedim
-Boşver burası böyle demekki az sabret bitsin seni bizim oraya götürecem orası çok eğlenceli dir dedi  bende gülümsedim.
Mikrofon tekrar anons edince ikinci çıkan kıza baktım.
Sanırım başlıyor etrafa göz gezdirirken demirle göz göze geldim bu niye bana bakıyor ki
Hakemin düdüğü çalmasıyla ilgimi oraya çevirdim İlkay ve kız bir birine saldırdı İlkay kızın saçını tutup aşağı çekti kız İlkaya çelme dikip yere düşürdü ve yüzüne yümüruk atmaya başladı İlkay ayağı kalktığında dudağının parladığını gördüm kalbime bir anda bıçak saplandı . Kızın ilkayın simsiyah saçını eline dolayıp yüzünü yere vurmaya başlayınca  Kendime hakim olamayınca çığlık attım.
Az önceki oooo lamalar ve kulak tırmalıyan uğultular bir anda kesildi. Ve İlkay'ın gözleri beni buldu ve kontrol bende der gibi baktı kavga devam ederken İlkay kızdan kurtulup tekme atmaya başladı  içim biraz rahatlamışken yine demirle göz göze geldik.
Ve pisteki kavgya bakmakmaya başladim. Daha bir saat önce buraya gelmek için can atarken şimdi biran önce gitmek istiyordum. Kızın kontrolü tekrar ele alması sinirlerini hoplattı ben arkadaşımı çöpte bulmadım. Ayağı kalktım seda kolumu tuttu ben ellini ittirerek hızla ilerledim piste yaklaşınca ayağımın yerden kesildiğini hissettim.
Belimdeki elin sahibinin koruma olduğunu düşünürken iki çift çikolata beni buldu Demirin beni tutması sinirimi bozdu.
-Çek ellerini üzerimden diyerek tısladım.
- Bıraksam ne yapacaksin ? Sence o kız sana göre mi dedi.
Kıza tekrar baktığımda ilkay dan daha yapılı olduğunu farlettim.
Ben seda ve İlkaya göre daha kısaydım.
Demire dönüp
-Umurumda değil isterse erkek olsun dayak yiyeceğimi bilsemde ben arkadaşımı çöpte bulmadım ve şu elinin çeksene izinsiz bana dokunman çok kabaca!
-İlkay ne yaptığını bilir dedi.
Hala ayaklarımın havada olması beni rahatsız etti
-Çeksene elini ya !
Kurtulmaya çalışmamda nafile eee napalım son çare bacaklarını arasına tekme atı yere basınca hafif sendeledim son hızla piste koşup kızın saçlarına yapışıp aşağı çektim İlkay şaşkınlıkla bana bakarken kızın şaçımı tutan kolunu ısırıyordum.
İnanın bende ne yaptığımı bilmiyordum tek amacım ilkayı korumak kızın beni yere atmasıyla seda'nında piste çıktığını farkettim. Acıyan belimi aldırmadan kızın beline atladim ayakların yerden kesilince ayaklarımı kıza doladım seda'nın tekme atışlarını hissettim bende kızın belinde olduğumdan kız üstüme düştü ben yerimde kaldım düdüğüne çalmasıyla kız pisten çıktı ben hala yerde kalmıştım İlkay kahkaha atarak bana baktı.
Ben yerinde doğrulup olduğum yere oturdum.
- O kızmıydı öyle kızmı olur ya kız dediğin efendi minik birşey olur ayı resmen dedim
Arkadan gelen kahkaha sesine bakınca demirin olduğunu farkettim.
Gözlerimi devirdim demir yanımıza gelip
-Sanada mı dövüş yazsak dedi.
Gülümseyerek
- Yok bu işler bana göre değil dedim.
Gözlerimin içine bakıp gülümsedi bende İlkaya bakıp
-sen niye dövmedin kızı lafa gelince döveriz diyon.
İlkay -elocum derken Demir
-İlkay musade edersen ben açıklayayım dedi.
Demir bana doğru eğilip
- İlkay yenilmedi aslında kazandı.
Mesela bakis İlkay'a çok yatarsa İlkay yenilmiş gibi yapar yanı yumuruklar gerçek ama hareketler yalan piste çıkarken bike ilkayı yenileceği kesindi.
- Yani onca kişiye boşuna mı rezil oldum.
Demir samimi bir şekilde gülümsedi
- Ben sana dedim.
-Hayır en başında  böyle ifade etmedin dedim
-Ama engelledim diyip göz kırptı
Yavaşça yerimden kalkıp
-Hadi gidelim çok açıktım dayak yemek bana göre değil dedim
Demir -İsterseniz ben ısmarlıya bilirim dedi
- Hayır teşekürler biz arkadaşlarla pilan yaptık dedim
Kızlarla bu binayı terkettik
Sedaya dönüp
- EE nereye dedim
Seda - Taksi çağıralım dedi
Başımla onayladım.
&&€€##& Yazarın ağzından &%@#%

Demir kızların çıkmasını ardından garajdan arabasını alarak ön kapıya doğru ilerledi kızların beklediğini farkedince önlerinden geçti ve ara sokakağa arabasını parketti kızların taksiye binip önünden geçmesinin ardından arabasını çalıştırıp onları takip ettaksi kızları bir binanın önüne bırakınca Demir  burayı tanyordu Burak baraya takılırdı bir kaç defa buraya bırakmıştı.
Eline teli alıp Burak'ı aradı.
- Alo
-Burak senin takıldığında yer varya şu ......... Da  ki bina  gelsene buraya
- niye senin orda ne ısın var
- Burak sen Defneyi ilk  gördüğünde  ne hissttin
- Defneyi niye hatırlatın durup dururken
- Burak bir soru sordum
- Kalbim hızlı attım,onu sahiplenmek istedim,onun farklı olduğunu düşündüm, gözlerini hep görmek istedim,gülüşleri bana huzur veriyordu.
HUZUR kelimesi aklında yankılanıyordu Demirin hissettiği tamda buydu onu ilk gördüğünde ki duruşu efendiliği ve gözlerini kaçırması onu kendine çekmişti onun kokusunu içine çekmek istiyordu, gözlerine bakmak yeşilin en tatlı tonuydu gözleri.Demir bunları düşünürken  Burak'ın söylesikleri fısıltı gibi geldi düşüncelerden uzaklaştıkça söyledikleri netleşti

-Tarif edilemez bu söylediklerim  hissettiklerimin yanında hiçti. Ama o gitti ve artık onunla ilgili konuşmak istemiyorum
-Burak ben HUZURUMU buldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

17 YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin