1.Kouzelný parfém

1.7K 91 4
                                    

Šel jsem po ulici a přemýšlel,jak bych si mohl najít přítelkyni.Žádnou jsem neměl, protože ode mě každá utekla a já nevím proč. Můj vztah nikdy nevydržel a já nevím co jsem udělal špatně.Když jsem se tak procházel, zastavil mě mužík. Byl fakt malinkej."Pane,vidím že vás něco trápí. " chvíli si dal pauzu "Že by láska?" nevěděl jsem jak na to přišel. "To vypadám tak zoufale?"
"No ano i ne.Ale mám pro vás něco, co přiláká každou slečnu." otočil se a šel za stolek,který byl postavený na rohu ulice.Měl tam lahvičky a voňavky ale co s tím? "Tady" podal mi jednu malou lahvičku. "Když jí vypijete,tak za vámi poletí každá kolem které projdete.Funguje to 3 dny a pak účinek vyprchá." když to říkal s takovou jistotou tak jsem si jí koupil.Ale proč bych měl vypít voňavku? To je jedno.Třeba to voňavka není.Už jsem chtěl odejít, když v tom mě ještě zastavil."A dávejte si pozor" Upozornil mě "Vyberte si dobře, který den ji použijete a pamatujte,že účinek trvá 3 dny" znělo to strašidelně ale i tak jsem se otočil a šel.
"Tak dobře" řekl mužík. "Jedna už je prodaná tak už jen dvě.." na chvíli se zaseknul a podíval se na lahvičky. "Sakra! Dal jsem mu špatnou lahvičku!" běžel za ním ale on už byl pryč. "Já věděl, že ty lahvičky mám vyměnit. Sice je červená,.. Ale s modrým víčkem! Do pekla co jsem..." pak zapřemýšlel "Musím pryč" vzal si věci a zdekoval se.
Ráno jsem šel do školy a když jsem si sednul do své lavice,přišel za mnou Takano."Maru půjčíš mi sešit z matiky? Já si to ještě pořád nedopsal"
"Jasně" a hrábl jsem do tašky. Když jsem jí tak prohledával,našel jsem tam lahvičku.Hned jsem jí schoval do rukávu a podal Takanovi sešit. On poděkoval a odešel. Takano je můj nejlepší kamarád už od školky. Naši se znali a tak jsme se poznali i my.Do třídy vešel učitel a prohlásil, že zítra je ve škole festival her.Každá třída měla vybrat 5 jedinců,kteří by soutěžili a 1 nebo 2 náhradníky. Samozřejmě jsem tam byl taky.Když jsme ale druhý den přišli do třídy, učitel prohlásil, že nám prohledá věci. Myslel si že bereme nějaké drogy nebo steroidy. Minulí rok tomu totiž tak bylo.Neměl jsem s tím problém ale pak jsem si vzpomněl na tu lahvičku. Hned jsem hrábl do tašky a nepozorovaně jsem jí vypil. Nikdo si toho nevšiml a lahvičku jsem zahodil z okna.Nijak zvlášť jsem se necítil ale i tak jsem to musel zkusit.O přestávku jsem šel za jednou holkou z druháku a požádal ji, jestli by se mnou nešla ven.Hned jsem byl odmítnut se slovy "Jsi vadnej ne? Jsi se léčit". Věděl jsem to.Byl to podraz.Půjdu za ním a budu si stěžovat, i když jsem to už na začátku věděl. Když jsem šel po chodbě, nějakej kluk se u mě zastavil a chytil mě za rameno " Ty jsi druhák viď? Nechtěl by si jít s náma na karaoke?" ani jsem nevěděl kdo to je."Ne to je v pohodě " a šel jsem do své třídy. Když jsem si sednul,kluk co seděl za mnou mi poslal papírek. "Nechtěl bys jít se mnou ven?" jen jsem se na něj otočil a pak jsem se zase díval před sebe. Co to s nima je? Když jsem šel domů, napadlo mě zastavit se u toho trpaslíka, jenže mě právě překvapila nějaká parta."Hele nechceš jít s náma? " ignoroval jsem je."Neboj,nic ti neuděláme" stoupl si jeden přede mě. "Nemám zájem dík" když mě jeden z nich chytil za rameno už jsem myslel že je po všem, jenže kde se vzal tu se vzal Takaho .On byl taky něco jako místní gengster takže se ho všichni stranili."Maru,co tu děláš? " nemohl jsem se mu podívat do očí "Jen jsem šel domů"
"Ale tohle je delší cesta.Proč bys chodil delší cestou?"
"Už musím jít" jakmile jsem to řekl, utíkal jsem domů.Ráno se mi ani nechtělo do školy. Cestou mě zastavil stařík "Nechceš si se mnou hrát?" a přitom se blbě usmíval. Kdyby se tu neobjevil Takano tak nevím co bych udělal."Teda poslední dobou se kolem tebe motaj samí chlapy.Neni to divný? Asi se mi to zdá" usmál se a šel. Ve škole se mi udělalo špatně tak jsem šel na ošetřovnu. Sestra tam nebyla ale byl tam někdo nový. A byl to muž. Docela jsem se bál tak jsem chtěl odejít, jenže on mě viděl. "Co je? Bolí tě něco?" šel ke mě. "Ne jen.. mě bolí hlava" došel pro nějaké prášky a vodu.Prý se mi po nich uleví ale jakmile jsem je spolkl tak asi po dvou minutách se mi udělalo špatně a já usnul.Když jsem se probral,byl jsem připoutaný k posteli obvazi a mezi nohama jsem měl něčí hlavu.Když se mi podíval do očí tak jsem ho poznal.Byl to ten doktor."C-co to děláte?!"
"Ah,tak ty ses už probral? Možná jsem ti měl dat silnější.. no to je jedno. " začal jsem s sebou mlít. "To je zbytečný. Dal jsem ti i afrodisiakum."
"Cože? Co.."
"Neboj,po chvíli se budeš cítit lépe" jakmile mi ho začal kouřit, cítil jsem jak mnou projela vlna."Ne..chte toho" vykoktal jsem ze sebe."Proč pak? Ty se taky cítíš ne? Podívej jak jsi tvrdý " usmál se a dál pokračoval. Už jsem se skoro udělal, jenže on mi to nedovolil.Uvázal mi na něj mašli a docela pevně ji utáhl."Ne ne,ještě nemůžeš být " pak mi strčil prst do zadku.Bolestí jsem vykřikl ale on mi pusu zavázal nějakou látkou takže ať jsem křičel jak jsem mohl,nikdo mě neslyšel. Pořád pohyboval svými prsty a připadalo mi to jakoby tam pokaždý jeden přidával. Potom najednou přestal a když jsem se podíval proč, začal jsem se cukat a ječet co nejvíc.Vytáhnul totiž svůj penis a přidržel ho u mého zadku.Když se připravoval, že ho tam strčí, najednou padl k zemi.Byl tam Takano.Stál tam a vzteky zuřil. Ten doktor odlítnul až nakonec ošetřovny a Takano se obrátil na mě. Sundal mi pásku a chystal se sundat i obvazy jenže.. Nějak si to rozmyslel.Začal mě líbat a poté mi začal sahat i na bradavky."Poč-...Takano co-.." nemohl jsem skoro ani dýchat. "Promiň, prostě to nedokážu.Nedokážu se už víc ovládat. Né když tady přede mnou takhle ležíš a když se tě dotýkal ten doktor těma špinavýma rukama.Promiň" když jsem viděl ten jeho výraz, bylo mi ho trochu líto jenže to brzo přešlo. "Takže tě teď od něj očistím." jakmile to dořekl,dostal jsem z něj trochu ztrach.Políbil mě a pak mi zpracovával pradavku,pusou a tu druhou rukou.Potom přešel víc dolů a...CO? "Takano počkej!" zastavil jsem ho.Snažil se sundat tu stuhu."Jestli ji sundáš tak..." on se hezky usmál "Neboj.Nechám tě udělat tolikrát,kolikrát jen budeš chtít" potom sundal stuhu a já cítil jak ta vlna mnou prošla a já se s výkřikem udělal.On se znovu usmál a začal mě znovu zpracovávat pusou.Mezitím sjel prstama dolů k....k.. T-tam je-!" Takano! Co děláš? "
"Co? No..ulevuju ti,né snad?"
"Ale proč-" už jsem nemohl mluvit protože tam strčil dva prsty."Takano.." volal jsem jeho jméno.Cítil jsem jak se počet prstů zvyšuje. "Takano...prosím.. Už dost"
"Proč? Nechceš to?"
"Chci to... jenže.."
"Jenže." nevěděl jsem jak mu to říct a tak jsem to vykřikl "Protože to nejsi ty!" díval se na mě nechápavě."Protože to je..toje.. Tou lahvičkou."
"Lahvičkou?"
"Jo.Na ulici jsem potkal trpasličího mužíka a ten mi nabídl tu lahvičku. Že prej přiláká každou ženu, kolem které jen projdu.Jenže se to nějak obrátilo." on mě obejmul."Cítíš to? Jak jsem tvrdej?" bylo to trochu trapný ale opravdu jsem to cítil. Jak na mě ležel.. "Já tě mám řád už od první třídy" to co řekl mi hlava nebrala "Když jsi se mě zastal i když si pro to neměl důvod... Od té doby,kdykoliv jsem byl blízko tebe,mé srdce tlouklo rychleji a rychleji.Takže to určitě nemůže být nějakou lahvičkou" pohladil mě po vlasech a dal mi pusu na čelo.Potom si stáhnul kalhoty a přiložil ho k mému zadku.U Takana mi to nebylo tak nepříjemný jako u toho doktora.Když do mě vstoupil,vykřikl jsem bolestí. Byla to bolest až jsem zatnul pěstí. "Jsi v pořádku?" zeptal se.Kývl jsem že jo i když to ve skutečnosti bolelo.Potom ho zasunul ještě hloubš a já už vážně nemohl."Takano.." dal mi prostor abych si zvykl a pak se začal pohybovat."Takano...Pusť mě"
"Ne.Když tě pustim tak utečeš"
"Ale já.. Nemám tě jak obejmout" hádam že to v něm vyvolalo nějaký cit,protože jakmile mě rozvázal mě sám obejmul."Právě teď mám chuť tě celého sníst "
"Tak mě sněz" nic jsem nenamítal a on pak začal přirážet. Pořád byl jemný a laskavý jako ten starý dobrý Takano.Po nějaké době jsem se udělal a on hned po mě. Když už jsem si myslel,že je konec,otočil mě a zasunul ho opět dovnitř. "Promiň ale..to nestačí"
"Co? Nechceš chvíli počkat?"
"Čekal jsem 11 let." a tehdy jsem pochopil že je po mě. Po nějaké době, když už se konečně udělal a já s ním,lehl si vedle mě a obejmul mě. Já byl úplně vyčerpaný a on taky."Neboj,nedovolim aby se to stalo znovu.Teď už jsi můj " jen jsem se k němu přitulil a pak jsem si vzpomněl "Em..Takano? Víš že ten účinek bude trvat ještě 2 dny?"
"Nevadí" podíval se mi do očí a usmál se."Klidně si to zopakujem víckrát. Klidně by jsme si mohli vzít dva dny volna a dělat to celý dva dny."
"Si se zbláznil! Vždyť už jen tohle mě malém roztrhlo a ty to chceš dělat celý dva dny?"
"A co můžu dělat ? Pořád lepší než aby si tě vzal někdo jinej." přišlo mi to jako kdyby měl o mě strach."No dobře. Můžeme si vzít dva dny volna"on už se radoval "Ale budem to dělat minimálně obden."
"Co?" zněl smutně."Při tomhle tempu mě zabiješ"
"Tak já se zmírním"
"O tom pochybuju"
"Co?" a už to začíná. Zase se vracíme do starých kolejí až na drobnou změnu. Že spolu teď chodíme.Jo přesně tak.Od té doby mě nechce pouštět samotného na tu ošetřovnu. Bojí se,že by se to opakovalo.(A přiznal, že mu ten konec nevadil) . Doktor si nic nepamatuje,nevím jestli je to jeden z těch účinků, nebo jak ho Takano zranil..ale jedno vím určitě. Toho trpasličího muže jsem už nepotkal.A aby toho nebylo málo, zjistil jsem proč se mi holky vyhýbaly.Sám Takano mi to řekl : "Nenechám aby moje 11ti letá snaha vyšla vniveč."
"Co tím myslíš?"
"Co? Eh..ale nic..vůbec nic" připadalo mi to podezřelí ale co jsem mohl dělat. Potom jsem potkal bývalou spolužačku, která mě pozvala na kafe."Maru dlouho jsme.se neviděli......a kde máš Takana?"
"Taky tě zdravím Mimiko.Takano je..." nevěděl jsem co říct "Má něco na práci"
"Divim se že nejste spolu"
"Proč?"
"No..na základce jste byli nerozlučná dvojka.Ať si šel kam si šel, Takano byl pořád s tebou a když se k vám někdo přiblížil, Takano ho sejmul pohledem.V té době byl strašidelný, vypadal jako by nás probodával očima. Brr..." zaklepala se "Až mi z toho proběhl mráz po zádech." A tehdy jsem pochopil proč jsem si nenašel žádnou přítelkyni. Trochu mě to nakrklo když jsem si vzpoměl na minulost. Ale už nejsem sám. Když jsem přišel domů,Takano mi všechno řekl,vysvětlil a omluvil se mi.A pak......jsme nějakým způsobem zase skončili v posteli. ^^

Yaoi StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat