Koga x Zoel
Jmenuji se Koga.Jsem normální...no aspoň tak vypadám-jako normální člověk. Ale ve skutečnosti jsem Kočka. Na světě je nás víc ale nevím přesně kolik.Přesněji jsou jedinci,kteří se narodí s darem měnit se ve zvíře.Máma s tátou o tom ví,ale skrývají to.Kromě toho,tady nikdo není jako já takže... Co by se mohlo stát? A právě v tuto chvíli jsem to zakřikl.Na dveře nám zazvonili nový sousedé a přinesli něco na uvítanou.Byl to jejich zvyk a my jsme to přijali. Pozvali jsme je k nám na kafe a na to co přinesli.Sešel jsem schody a viděl muže se ženou a vedle nich stál kluk.Byl asi v mém věku. "To je můj syn.Koga"
"Oh..tohle je Zoel"
"Zoel?" trochu divný jméno. "Přistěhovali jsme se z Ameriky."
Aha tak proto..."Kogo" řekla matka "Můžeš mu ukázat okolí,Zoel se právě přistěhoval, takže to tu nezná" souhlasil jsem a vzal ho ven jenže... On byl divnej.Když šel vedle mě, čichnul si ke mě "C-co děláš?!" uhnul jsem."Co si? Ty si jako já, že? "
"Ty si.." a to byl konec."Jaký druh jsi?" zeptal jsem se ho."Jsem pes" hned jsem uskočil "Pes?! Tak prptp ses mi nelíbil" zasyčel jsem."Ty budeš asi kočka" šel ke mě "Nepřibližuj se!" ustupoval jsem ale on šel pořád dál.Narazil jsem na zeď a už jsem neměl kam ustoupit.Přišel až ke mě a na zeď položil ruku.Když jsem se otočil že uteču,položil druhou ruku na zeď. "Co chceš?" otočil jsem se na něj "Ani nevím.Nějak...mě přitahuješ" znělo to divně a pak se usmál."Už vím.Co kdybys byl můj "
"Co? Víš že jsdm kluk,že jo?" pak mi to došlo "Ty si na kluky?!"
"Ne to ne ale bylo by zajímaví vyzkoušet něco nového" políbil mě. Neměl jsem kam uhnout ani mu odolat.I když to bylo ze začátku nechutný..líbat kluka...nějak mi to potom nevadilo.Když přestal, usmál se "Tak zase zítra,kočičko" zčervenal jsem na pomyšlení co jsem to udělal a utekl domu.Ráno mě vzbudilo bouchnutí dveří "Kogo! Máš návštěvu" křičela matka zespoda.Eh..to mě nezajímá.Kdo by mohl takhle brzo po ránu...Když jsem pootevřel oči viděl jsem ho.Zoela.Stál u zavřených dveřích a koukal na mě. Rychle jsem vstal "Ty! Co tu děláš?!"
"Říkal jsem že přijdu"
"Vypadni!" vstal jsem z postele a ukázal na dveře "A proč? Chtěl sis hrát, nebo ne?" říkal se skrytým záměrem.Vzal jsem ho za ruku a odvedl ke dveřím,jenže on mě vzal a prlřitlačil na ně. Než jsem se nadál,tak mě zase políbil.Chtěl jsem ho odstrčit,jenže.. To nešlo. Nevím proč ale neměl jsem vůbec žádnou sílu mu odporovat.Začal mi osahávat zadek "Prestaň"
"Proč? Líbí se ti to ne?" Už jsem to nevydržel a vyskočili mi uši,ocas i zoubky "Ale ale? Co pak to tu máme?" usmál se.Zčervenal jsem a zakryl si uši."P-proč..." nechápal jsem proč jsem se proměnil."Víš ty co?" chtěl mě zase políbit,jenže na dveře zaklepala máma."Musíš jít do školy. Vem i Zoela ano?" po tom co řekla, odešla a my jsme vyrazili .Držel jsem se od něj dál aby něco zase nezkusil ale choval se normálně. Provedl jsem ho po škole a ukázal mu jeho třídu. Radoval jsem se když zazvonilo a já mohl jít pryč od něj jenže hned o přestávce za mnou přišel "Kogo,kde jsou záchody? Nemůžu je najít" vždyť ses o to ani nepokusil..určitě! Zvedl jsem se a šel mu ukázat kde jsou."Tady jsou,už můžu jít, ne?" chtěl jsem odejít ale on mě zatáhl dovnitř do jedné z kabinek.Zamknul dveře a otočil se na mě. "Co to děláš? Přijdu pozdě" sáhl jsem na kliku ale on mi jí odstrčil "Co to děláš! Víš kde jsme? "
"Jo."
"Hele jestli něco-"
"Prosím pomoz mi" zarazil jsem se "Co?"
"Myslím... Z matiky.Pomoz mi z matiky.Klidně ti doučování zaplatím"
"A to si kvůli tomu musel dělat takové divadlo?"
"No,já nevěděl jak se tě zeptat."
"Ach jo" povzdechl jsem si "Ale ani se mě nedotkneš,rozumíš?" dal jsem mu podmínku.Zatvářil se smutně "Pokusím se o to" vyšli jsme ze záchodů a po škole jsme se sešli u něho doma.Měl hezký pokoj a velký stůl. Rozložil jsem učebnici a začal ho učit. Opravdu se snažil a při tom jsem ho s úžasem pozoroval.Myslel jsem že to je záminka jak mě dostat ale jak vidím tak......"Co je?" oklepal jsem se "Ne nic" vysvětloval jsem mu látku a on si všechno zapisoval.Když se na něj podívám tak mi připadá... "Pf.."
"Co je?"
"Ne nic" zase jsem se zasmál
"Co"
"Jen že... Jak se tak snažíš připadáš mi...ro..roztomilý" smál jsem se."Nesměj se!"
"Jo jasně,promiň" ale nějak jsem to neudržel a začal se znova smát "Promiň,promiň ale to nejde.Když pomyslím na tvou vážnou tvář a na to jak vypadáš teď. Ha ha ha" popadal jsem se za břicho. "Prestaň,já to myslím vážně" řekl a taky tak zněl. Když jsem se podíval nahoru,stál nademnou a koukal se na mě. "Už jsem v pohodě" narovnal jsem se a on mě políbil."Hej!Neřekl jsi že se mě nedotkneš?"
"To jsem sice slíbil ale je těžký tomu odolat." políbil mě znova."Myslel jsem že mě nenávidíš ale když jsi souhlasil s tím doučováním tak.." políbil mě znova. "To protože-" nenechal mě mluvit."A navíc, kdyby se ti to nelíbilo tak mě odstrčíš ne?" usmál se.Než mi to došlo, povalil mě na postel."Hej!počkej! "
"Neboj,nikdo není doma"
"To není to co myslím" vyhrnul mi triko a začal mě líbat na břiše. Pak mi rozepnul kalhoty a stáhnul trenky."Zoeli,počkej chvíli "
"Na co?" podíval se na mě. "Já to nechci.."
"Neboj,budu něžný"
"Ale ty si kluk a já taky! "
"Je mi to jasný"
"A pořád to chceš?"
"Víc než cokoliv jiného" vzdal jsem to.Nechal jsem ho ať si dělá co chce.I když se mi to nelíbilo,nebo mi to připadalo pro něj nechutný,nechal jsem ho.Strčil ho do pusy a začal mě kouřit.Jazykem přejížděl po celé mé chloubě a občas jemě zkousnul.To jsem se prohnul,protože to trošku bolelo ale jinak to bylo příjemný.Pak jsem cítil jak mi strčil něco do zadku.Byl to jeho prst "C-co to.."
"Neboj,jen příprava.Nebolí to ne?" když jsem se koukal na jeho tvář, uklidnil mě. Zavrtěl jsem hlavou a on pokračoval.Přidal další prst a pokračoval.Pak si svlíknul tričko a kalhoty.Měl na sobě jen trenky.I přes látku jsem viděl jak je tvrdý a pochopil jsem co přijde po tom.Políbil mě "Můžu? Měl by si být v pořádku, mám v tobě už dva prsty..."
"Já.. Já nevím" koukal jsem na něj. Stáhnul si trenky a já ho viděl. "Počkej!" rozmyslel jsem si to ale bylo pozdě.Cítil jsem jak ho přiložil "Neboj,budu jemný" dal mi pusu na čelo a strčil ho dovnitř.Bolestí jsdm se prohnul a vykřikl "Ááá.." přirážel pomalu "Zoeli..." "Um..." "Zadrž......počkej chvíli..." položil jsem mu ruku na hruď s tím,že ho zastavím ale pletl jsem se.Ruku mi chytil a nepustil.Položil mi jí na postel a sevřel "Teď trochu zrychlím"
"Ne!" zrychlil.Dech mi skoro nestačil "Ah!" a můj hlas.."Ah...um...eeeh" se zvyšoval.Ze začátku to bolelo ale teď je to docela příjemný.Chtěl jsem se udělat,tak jsem si sáhl na svého kluka ale Zoel mě zastavil.Vrťel hlavou "Ne-e" uděláme se společně.Ani jsem si ho nemusel honit abych se udělal. Když se tak stalo,leželi jsme v posteli dlouho,dokuď jsme neusli.Ráno jsme dokonce zaspali do školy. "Ne!"
"No ták Kogo..!" fňukal."Řekl jsem ne!"
"Ale-"
"Žádné ale! Kvůli tobě jsme zaspali takže ne!"
"Vždyť ty si byl tak neodolatelný! To prostě nešlo! Už jsme-"
"Ne." koukal na mě štěněčíma očima."No dobře. Ale když budou zkoušky nebo něco jiného důležitého tak to dělat nebudem.Jasný? "
"Jo" lípnul mi pusu "Miluju tě Kogo" usmál se.Nemyslel jsem si že to někdy řeknu ale..."Taky tě miluju"
ČTEŠ
Yaoi Story
Lãng mạnJednorázové yaoi příběhy. Pozor! Některé příběhy mohou obsahovat násilí.Takže 18+......I když vím že to všichni budou ignorovat ^^ 1.Kouzelný Parfém-yaoi příběh o klukovi,který touží po lásce.Konečně chce vztah a svoji přítelkyni. No jednou se mu je...