3.Vlk a zajíc

1.2K 86 4
                                    

Ryu x Kyoichi

Probudil jsem se a znovu vedle mě ležel Kyo.Tak silně mě objímal,že jsem ho musel vzbudit aby mě pustil.Já jsem Ryu.Je mi 17 a chodím na střední školu.Od té doby co jsem zachránil tohohle vlka jménem Kyoichi mám život o něco pestřejší.Navíc se mě pokusil jednou sníst .Bydlí tu se mnou už asi týden a pořád si nemůžu zvyknout na jeho přítomnost.Nebo spíš na to jak se na mě pořád lepí. Občas s ním chodím do parku aby šel taky na vzduch ale musím ho držet za ruku.A proč? Protože kdybych člověku uvázal na krk vodítko, bylo by to divný. Proč? Protože ten dement kdykoliv vidí veverku tak se za ní spustí.Kdykoliv vidí psa,začne na něj vrčet,když si někdo hází s míčkem,vezme mu ho a nechce vrátit.Proto ho musím držet na uzdě. Je jako pes až na to že se může přeměnit na vlka.Taky se kvůli němu nemůžu vyspat a nedá mi pokoj.Kdykoliv jsme sami,začne mě osahávat a dávat mi letmé polibky jak na krk,tak na pusu i na břicho.Připadám si jako by jsme spolu chodili.Ještě že mám zítra školu "Cože??! Ty zítra odjíždíš?" tvářil se smutně "Je to jenom na jednu noc.Připravím ti jídlo na celé dva dny tak se neboj.Můžeš se koukat na televizi" zas mě obejmul "Já tě nikam nepustím"
"Hele,je to školní akce. Zítra odjíždíme a pozítří jsem doma.To vydržíš ne?" tvářil se smutně "Tak fajn.Jestli tě pustím tak mi to musíš potom vynahradit"
"No dobře" povzdechl jsem si "Vezmu tě do kina nebo tak něco.."
"Nechci kino"
"A co teda chceš?"
"Tebe" ...na téhle odpovědi jsem se pozastavil "Cože?"
"Já tu opravdu nechci být sám" fňukal."Hele.." podržel jsem si čelo "Není to tak,že by jsme se už neviděli. Jen jedu na 1 noc pryč. Až přijedu tak ti to nějak vynahradím" navíc chci být aspoň 1 den bez tebe.Mám tě pořád u zadku(pořád za mnou lezeš) nerespektuješ mé soukromý a nenecháš mě ani vyspat.Jenže kdybych mu řekl i tohle tak se naštve a bůh ví, co by provedl.Když nastal den odjezdu,zjistil jsem že mi nezvonil budík. A to né
,že by nezvonil,ale ten blbeček ho vypnul.Schoval mi kalhoty,boty mi schoval každou na jiném místě a dělal jako že nic.Fakt nenápadný.Když jsem odcházel, ještě mě zastavil ve dveřích "Opravdu odejdeš?" koukal na mě štěněcíma očima "Jo" když jsem se otočil, ještě mě obejmul a dal mi polibek.Nechtěl přestat tak jsdm se od něj odtrhnul a běžel ke škole kde čekal autobus.Naštěstí jsem ho stihnul.Když jsem se po tom jednom dni vrátil domů,vypadalo to tam jako kdyby tam řádil tajfun.Všechno bylo rozházené,polštáře roztrhané a zdi špinavé.V tom všem mě Kyoichi uvítal s vrtícím ocáskem a rozzářenýma očima mě obejmul.Jak na mě skočil, spadnul jsem na zem a nechtěl se mě pustit."Ryu!Ryu! Vrátil jsi se!" políbil mě "Jo? Řekl jsem že jedu na 1 den a ty si za ten den zvládl udělat...tohle?"
"Jo,no..za to se omlouvám" tvářil se sklesle ale pak zase začal vrtět ocasem "Ale vrátil jsi se!" zase mě políbil a tentokrát použil i jazyk.A nechtěl přestat.Začal mi sahat pod triko a pak do kalhot."Hej,Kyoichi"
"Hmm?"
"Nemůžeš se na mě jen tak vrhnout.Navíc jsme u vchodu a je den"
"No a?" teď mi zahrál na nervy "Ale mě ne!" bouchnul jsem ho."Co je to s tebou?" vstal jsem a opucoval se.Když jsem se na něj podíval, tvářil se smutně."Promiň" otočil se a šel si sednout na sedačku. Chvíli jsem se na něj koukal a pak jsem šel k němu "To se ti po mě tak stýskalo?" jen potichu kývnul.Sednul jsem si k němu a obejmul ho "Ale.." usmál jsem se a řekl roztomile.Když jsem cítil jak mi ty jeho ruce zase sahaj pod tričko, odtáhl jsem se "Co to zas děláš?"
"Chci tě"
"Co?"
"Tak moc tě chci.Proč nemůžeš být můj?" díval se zas štěněčíma očima. "P-protože jsem kluk a...a ty taky.Navíc jsi...jsi..."
"Vlk?"
"Jo..."
"Ale na tom nezáleží" vrhnul se na mě, políbil mě a vyhrnul tričko.Líbal mě na břiše a pak se zastavil.Čichnul si ke mě a pak se na mě podíval "Co to je?"
"Co?" nechápavě jsem se zeptal."Ten pach.Čí je?...ten,kterým jsi nasáklí"
"No..já nevim.Bylo tam hodně lidí a když jsi s nima celý den a noc.."
"Noc?"......Sakra..to jsem asi neměl." Ty jsi s nima byl i v noci?"
"Em..není to tak jak si myslíš" prudce mě políbil a tričko mi sundal.Začal mi rozepínat kalhoty a než je stačil sundat,zastavil jsem ho."Počkej! Vážně to není tak jak si myslíš"
"A jak to je?"
"Byla to jedna velká místnost, kde jsme všichni spali.Nic se nestalo.Opravdu" když tak na mě koukal...."A co když ti nevěřím? " no to jsem nevěděl. Na to jaký je to štěňátko je docela žárliví."Opravdu.Zeptej se našeho učitele-...nebo radši ne."  bůh ví na co by se ho zeptal."Jestli nemáš důkaz,tak si ho budu muset najít" stáhnul mi kalhoty "Co? Jak to myslíš?" hodil je na zem."Jestli se opravdu nic nestalo,tak to poznám.Budu tě muset proskoumat.." to už jsem se naštval a chtěl ho bouchnout,jenže on mojí ruku zastavil."Tohle už fungovat nebude" dal mi ruce za hlavu a svázal."Hej! Co to jako děláš? " zkusil jsem se vymanit ale marně. "Myslíš si,že bych ti lhal?!" nereagoval "Myslíš si,že kdybych byl takovej jako ty myslíš,že bych tě vzal sem?!!" zastavil se a podíval se mi do očí "Že bych vzal zraněného, špinavého vlka,který mě pokousal domů?!!" pak bylo ticho."To si nemyslím.Jen..." zase ticho."Tsk..Hele.Já tě ujišťuji,že se nic nestalo" on se usmál "Já vím" co? "Tak proč děláš takové divadlo?"
"Hledal jsem výmluvu abych s tebou mohl spát."
"Cože?! Děláš si srandu?!"
"E-e.Ne.Už od toho okamžiku kdy jsi mě vzal do náručí jsem tě chtěl.Jenže ty ses nedal a nechtěl jsem si tě vzít násilím. Jenže.. Moje touha vzrostla a já jí nedokážu udržet.Navíc si byl celý den pryč a přišel jsi s cizím pachem.Víš jak jsem se naštval?"
"Rozvážeš mi ruce?" chvíli se na mě koukal "Ne.Kdybych ti je rozvázal tak utečeš" Začal mi dávat polibky jak na krk,tak na břicho."Kyoichi.." postupoval níž a níž až se dostal dolů na trenky.Cítil jsem jak ho olíznul ještě přes látku a začal mi sahat na zadek."Kyo!" neposlouchal.Stáhnul mi trenky a hodil na zem.Chvíli se díval,olízl špičku a já se prohnul v zádech.Když ho vzal do pusy,cítil jsem jak se vzrušuju."Kyo.." vzdychal jsem."Prosím...rozvaž mi ruce.." na chvíli přestal "Promiň.." sice se omluvil ale nerozvázal.Akorát jsem cítil jak mi sahá na zadek."Kyo?" políbil mě a strčil do mě jeden prst."Uh!.."
"Neboj se,neublížím ti.." když jsem si zvykl,strčil do mě další prst a roztáhnul."Aa..Kyo.." ještě chvíli pokračoval a pak se zeptal "Ryu už to nevydržím.Můžu do tebe?"
"Co?"
"Já už jsem..." podíval se dolů a já taky.Když jsem viděl že je taky vzrušenej,došlo mi co chce udělat. "H-hej..to nemyslíš vážně že ne?" když si sundal kalhoty,poznal jsem že si srandu nedělá "Počkej!" lekl jsem se "Já.. Já s tímhle nemám zkušenosti." kroutil jsem hlavou "Já taky ne" odbyl mě. Když jsem viděl jeho vzrušené přirození jak ho přiložil k mému zadku,ještě jsem ho zastavil "Dost!" zastavil se."Co je?" nevěděl jsem co mu říct abych ho odradil.I když bych řekl cokoliv,pokračoval by dál .Když jsem se na něj koukal,usmál se.Políbil mi čelo "Neboj se." políbil mě a v tom jsem ucítil ostrou bolest která mě donutila se prohnout v zádech a zakřičet."Áaaah!" bolelo to.Když do mě zajel,chvíli počkal a pak přirazil"P-počkej!"
"Nemůžu"
"Bolí to" zatl jsem zuby.Znovu přirazil pomalu a pak zvyšoval tempo a přirážel tvrději a rychleji.Byl jako nějaké zvíře.I když věděl že je to moje *poprvé* přirážel si jak chtěl.I přes tu bolest jsem byl ale vzrušenej a nějakým způsobem......"Ah" "Um..!" vzdychal jsem.Nemohl jsem se udržet. Když jsem ucítil že se brzo udělám,nemusel jsem mu to ani říkat,protože to poznal.Jen mě znovu políbil a když přirazil,tak se udělal a já taky.Lehl si vedle mě a obejmul mě. "Hej Kyoichi.."
"Hm..?" podíval se na mě s úsměvem "Můžeš mi KONEČNĚ rozvázat RUCE?!"
"Ou,promiň" rozvázal mě a já se nezmohl ani na to,abych mu dal ránu."Promiň.Kdybych tě rozvázal tak mi utečeš."
"To je jasný.Každý normální chlap by utekl..." tvářil se smutně."Ale..nebylo to tak...zlý" ztlumil jsem hlas."Vážně?" kroutil ocáskem.Už jsem radši nemluvil.Jen jsem se otočil na bok a spal.Nakonec jsem se přece jen stal *jídlem* pro vlka.
To bude zase den...

Yaoi StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat