7.Vyděrač

1K 72 0
                                    

Arata x Hiroshi

"Hiroshi..víš co tě čeká?" Držel mě přitlačeného ke zdi v kumbále.Měl jsem z něj docela strach.Jmenuje se Arata.Je to nejhezčí,nejchytřejší a nejlepší kluk na škole.Je milý,přátelský a hodný ale to se jenom přetvařuje.Ve skutečnosti je sobecký,zlý a sadistický nasilník.Jsem jediný kdo zná tuhle jeho stránku a proč? Protože jsem jeho kamarád z dětství.Dřív jsem omilem pustil jeho křečka a on utekl.Nechtěl jsem aby mě nenáviděl,tak jsem řekl že udělám cokoliv a on chtěl abych byl jeho hračka.Vždycky když chodil s dívkou,rozešel se s ní protože byla nudná a nebo se rozešla ona s ním,protože nemohla vystát jeho osobnost.Proto chtěl abych byl jeho hračka.Když mi bylo 15,chtěl se se mnou vyspat ale já nechtěl,tak mě znásilnil.Potom jsme se odstěhovali ale za 2 roky jsme se vrátili zpět.Našel mě a řekl,že mi udělá ze života peklo,pokud s ním nezůstanu.Samozřejmě tím myslel sex.Souhlasil jsem s ním s jednou podmínkou.Že mě nechá být a jediné co mezi námi bude,bude vztah v posteli.Teď mi je 17 ale i tak se nezměnil.Poslední měsíc se mu vyhýbám,protože nezvládám s ním spát každý den.Někdy mě bolí zadek a záda a když ho naštvu, nemůžu se ani postavit.
Hiroshi..víš co tě čeká?" Držel mě přitlačeného ke zdi v kumbále.Měl jsem z něj docela strach."Promiň ale..nezvládnu to dělat každý den.Vždyť mě málem roztrhneš!"
"Já to chci.Teď hned"
"Teď? Neříkal jsi doma?"
"Nechci"
"Říkali jsme že to ve škole dělat nebudem!"
"To mě nezajímá" strhnul ze mě oblečení "Ty jsi naštvaný?" Rozepnul si kalhoty a donutil mě si kleknout "Kuř" donutil mě si ho vzít do pusy."Jestli mě kousneš,přísahám,že se týden nepostavíš na nohy" myslel to vážně.Sám si udával tempo,protože mě držel za vlasy.Neměl jsem to rád a on to věděl.Proto to udělal."To stačí" odtáhnul mě."Vždyť ses.." neudělal..proč by? Ale ne! Snad nechce..! "Arato! Snad nechceš..!"
"Postav se a otoč se ke zdi"
"Slíbil jsi že to ve škole dělat nebudeme!"
"A ty jsi slíbil že to nebudeš dělat s nikým jiným." Co? O čem to mluví? "Viděl jsem tě jak vycházíš ze třídy s tim klukem a zapínáš si košili"
"Ale to bylo...byl to jen kamarád"
"Nezajímá mě to! Prostě se otoč!" Násilím mě otočil a zasunul.Bez přípravy,beze všeho.Bolelo to jako čert,myslel jsem že mě roztrhne "ÁÁÁ!!" Zařval jsem ale jeho nezajímalo jak to bolí."Uvolni se trochu..nemůžu ho do tebe strčit celýho"
"To bolí..Arato.." brečel jsem."Uvolni se"
"Říkám,že to nejde! ..vždyť jsi..mě ani..nepři- ah!" Zakryl jsem si pusu."Říkal jsi něco?" I když se nemohl dostat dál,snažil se o to až se mu to podařilo.Přirážel jak jen mohl."Arato- Ah..prosím...přestaň..uh!"
"Spal jsi s ním taky? Co?"
"Ah! Já nevím- oh..o čem..mluvíš urgh.." hodil mě na žíněnku,břichem dolů a zase začal přirážet.Držel jsem si pusu abych nevydával ty zvuky."No ták.Chci tě slyšet.Neskrývej to" ještě přitvrdil,abych vykřikl ale nemohl jsem.Kousal jsem se do ruky,aby ta bolest nebyla taková."Arat-"
"Arato?" Ozvalo se zvenku."Jsi tam,že jo? Viděl jsem tě sem vcházet" byl to Kui.Ten co se mnou vycházel ze třídy."Nebo že bych se spletl?" Už byl na odchodu,jenže Arata promluvil a zároveň začal přirážet."Um.." nemohl jsem vykřiknout a o to mu šlo.Trápit mě."Nechceš se přidat do týmu? Jsi dobrý ve sportech a tak.."
"Nevím" přirážel.Prosím..ať už odejde..ať už Arata skončí..
"Navíc i Hiroshi to říkal,že jsi rychlí" jakmile to slyšel,přitvrdil."Uum..."
"Arato?"
"Nevím.Ještě se rozhodnu"
"Víš,Hiroshi mi říkal,že jsi dobrý ve sportech." Naštval se ještě víc."Když jsem byl dneska s ním,skvěle jsme pokecali,je to dobrý kamarád"
"Vážně?" Naštval se jestě víc.Otočil mě,abych mu viděl do tváře a přirazil.Surově,tvrdě a bezcitně "Umm!" To mi vyjelo."Arato,jsi v pořádku?" Slyšel jsem jak bere za kliku "Jsem v pohodě.Teď mám něco na práci,takže se rozhodnu potom"
"Dobře,díky" odešel a on přestal přirážet jakmile se udělal."Neubližuj si" kousal jsem se do ruky tak,že jsem si prokousl kůži."Kdybys mě nepodváděl.."
"Já tě nepodváděl.Tyhle věci...dělám jedině s tebou"
"Važně?"
"Jo.." přikývl jsem se slzama v očích "I když jsi mě tehdy znásilnil,i když se ke mě chováš hrubě,i když děláš věci,které nesnáším,pořád tě mám rád."
"Ale viděl jsem tě-"
"To bylo,když jsem šel z ošetřovny.Když jsme to dělali naposled,bylo mi potom blbě tak mě doktorka zkontrolovala a on za mnou přišel.To je to co jsi viděl. Nenecháš si nic vysvětlit a všechno řešíš násilím.Víš jak to bolí?" Brečel jsem."Promiň,omlouvám se.Nechtěl jsem..." koukal na mě a pak jsem cítil polibek.Jemný,krásný polibek na rty.Divil jsem se co to dělá "Víš,já tě miluju.Už od dětství tě mám rád,ale nenašel jsem odvahu ti to říct a pak jsem z tebe udělal svoji hračku.Myslel jsem že můžu cokoliv ale ty jsi to nechtěl.Neměl jsem jinou možnost a proto-"
"Proto jsi mě znásilnil?"
"Je mi to opravdu líto.Pak ses odstěhoval a já byl v koncích.Byl jsem opravdu naštvanej a když jste se znovu přistěhovali,byl jsem opravdu šťastný ale ty jsi..se mě spíš bál"
"To je snad jasné! Znásilnil jsi mě a pak jsi po mě chtěl abych s tebou spal pod podmínkou výhružky!"
"Nevěděl jsem jak si tě udržet.Miluju tě"
"A proto mi děláš ty ošklivé věci?"
"Promiň budu to lízat,dokuď to nepřestane bolet" nedošlo mi to.Lízat? Lízat co? Myslel tím mou dírku "Počkej! vždyť je to..špinavé!" Cítil jsem to."Je to příjemné?" Podíval se na mě a já na něj "Jo" pak mě začal kouřit a potom jsem se udělal."Jsi blbej"
"Co? Ještě to bolí?"
"Jo ale to není to co jsem myslel.Myslel sis že si mě udžíš výhružkama? Stačilo říct jen ty dvě slova"
"Jaká slova?"
"Miluji tě" usmál se."Já tebe taky"

Yaoi StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat